بازدید 35502
هزار و دویست و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مطهری: لحن «جنتی» جوانان را از دین و انقلاب فرار می‌دهد/فاضل میبدی: ادبیات ما در نماز جمعه‌ها روزبه‌روز خشن‌تر می شود/ورود سپاه به جناح‌بندی‌های داخلی حرام است/جمهوری اسلامی: هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سپاه یک تیم تروریستی را در غرب کشور منهدم کرد/متهم اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودرو متواری است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 14 July 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر کدخدایی در مورد رد صلاحیت روحانی و اف‌ای‌تی‌اف

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پول‌شویی جزو مصوبات چهارگانه موسوم به fatf است که اعضای شورای نگهبان اعلام کردند که می‌بایست از سوی قوه قضائیه ارائه شود و آن را مغایر قانون اساسی دانست.

* {درباره اظهارات کریمی قدوسی مبنی بر رد صلاحیت روحانی} همه مواضع رسمی از سوی بنده حقیر به عنوان سخنگوی شورای نگهبان مطرح و اعلام می‌شود، هر امری غیر از این را باور نکنید

علی مطهری: لحن جنتی، میخدار است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی از کارهای اشتباه آقای جنتی بود. شورای نگهبان افراد حرّ و آزاده را رد صلاحیت می‌کند، اما برخی افراد چاپلوس را تأیید صلاحیت می‌کنند. عنصر تصمیم‌گیر در شورا آقای جنتی هستند؛ بقیه به احترام ایشان اظهارنظر نمی‌کنند. برخی اعضای حقوقدان شورا از قول جنتی گفتند چون می‌دانیم مجلس مینو خالقی را رد نمی‌کند خودمان رد می‌کنیم. اظهارنظرهای آقای جنتی گاهی از شرع و تقوا خارج است. نحوه بیان آقای جنتی میخدار است؛ جوانها را از دین و انقلاب فراری می‌دهد. / کانال علی مطهری

۶۰ درصد فارسی‌زبانان ضدانقلاب فضای مجازی در عربستان حضور دارند

سردار جلالی گفت: در سناریوهای تهدید باید دید که چگونه می شود تهدیدات را عملی کرد و عملیات روانی نقش بسیار مهمی دارد. ما در حوزه سایبری با پدیده‌ای ویژه روبرو هستیم و آن فارسی زبانان ضد‌انقلاب هستند؛ افرادی که در فضای سایبری حضور دارند و فارسی می‌نویسند اما بخش اعظم آنها در داخل کشور نیستند. طبق اطلاعات تیم‌های اطلاعاتی ما، حدود 60 درصد از اینها در عربستان سعودی حضور دارند که احتمالا منافقین هستند.

متهم اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودرو متواری است

نادر قاضی‌پور که پیش از این از دست داشتن فردی به نام «خ» در جریان واردات خودروهای لوکس خبر‌ داده ‌بود، امروز اعلام کرد، این فرد که از منصوبان وزیر صنعت سابق بوده متواری است و دستگیر نشده ‌است. تا کنون سه نفر از متهمان پرونده واردات خودرو دستگیر شده‌اند اما یکی از آنها همچنان متواری است. در مصاحبه‌ای گفتم که یکی از معاونان وزیر صنعت آقای «خ» را ادمین سایت قرار داده بود و او در قبال گرفتن مبالغی، قسمت ثبت سفارش‌ها را باز کرده بود. البته معاون وزیر در این رابطه بی‌تقصیر است و از نیت آقای «خ» خبر نداشته است.

واکنش معاون مطبوعاتی به پخش اعترافات مائده هژبری از تلویزیون

محمد سلطانی‌فر درباره پخش مستند «بیراهه» از تلویزیون اظهار کرد: «تهیه و تولید این نوع برنامه‌ها می‌تواند افکار عمومی را جریحه‌دار کند و همچنین با ایجاد روندهای پرتنش، باعث بدبینی نسبت به رسانه ملی یا رسانه‌هایی می‌شود که پشت تولید این برنامه‌ها هستند؛ بنابراین، باید با احتیاط بیشتری نسبت به این مسائل برخورد شود. متأسفانه این مستند یا مصاحبه‌ای که درباره این خانم پخش شد، واکنش‌های بسیار تندی را به حق ایجاد کرد.»

او ادامه داد: «احساس می‌کنم که رسانه‌ها، صداوسیما و نهادهایی مانند نیروی انتظامی و قوه قضاییه، اگر پشت این مسائل هستند باید بسیار دقت کنند که سود، ضرر و نقاط قوت و ضعف این نوع برنامه‌ها چه میزان می‌تواند افکار عمومی را جریحه‌دار کند. »معاون مطبوعاتی در پایان گفت: «باید مواظب باشیم که بیشتر از این اعتبار سازمان صداوسیما یا گفته‌های خود را دچار خدشه نکنیم و اگر ساخت و پخش این نوع برنامه‌ها تداوم پیدا کند، قطعا واکنش‌های تندی را ایجاد خواهد کرد. در واقع تبعات این قضیه بسیار خطرناک است و در حال حاضر هیچ یک از نهادها حاضر به پذیرش مسؤولیت در قبال تهیه و پخش این مستند، نیستند؛ بنابراین ما باید بیشتر در این مسائل محتاط باشیم. »پس از پخش مستند «بیراهه» که در آن اعترافات دختر جوانی پخش شد و واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ها داشت، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در واکنشی به این موضوع اعلام کرد که این مستند با هماهنگی دستگاه قضایی تهیه شده است.

اینستاگرام اشکان خطیبی هک شد

احسان کرمی مجری و بازیگر، تصویری از پیج هک شده اشکان خطیبی در استوری اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «متأسفانه پیج اشکان هک شده، دوستانمون دارند تلاش می کنند پیج را برگردانند. فعلا نه ریپورت، نه آنفالو، نه بلاک کنید.»

ادبیات ما در نماز جمعه‌ها روزبه‌روز خشن‌تر می شود

محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه سال و روز مشکلات کشور را تغییر نمی‌دهد، گفت: این تغییر رویکردهای ما است که باعث مشکلات حل می شود. فاضل میبدی گفت: در حالی از تغییر رویکرد سخن می‌گوییم که رویکردهای ما رو به روز خشن‌تر می‌شود. یعنی هم حمله‌های به یکدیگر بیشتر می شود هم ادبیات ما در نماز جمعه‌ها و در خطبه‌ها روز به روز خشن‌تر شده است. خطیبی که می‌آید در نماز جمعه به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویی نصف مردم ایران غرق در گناه هستند و باید با آن‌ها برخورد شود. این‌ها مسائلی است که باید تغییر کند. این فعال سیاسی تأکید کرد: تفکر ما باید تغییر کند. اینکه بخواهیم مداوم به کشورهای خارجی فحاشی کنیم و بگوییم تمام تقصیرات بر گردن خارج از کشور و شبکه‌های اجتماعی است مسئله‌ای را حل نمی‌کند. باید توجه کرد که ریشه اصلی مسائل در این است که ما به وعده‌های خود عمل نمی‌کنیم، ادبیات خشن داریم و گفت‌وگوی ملی را جدی نمی‌گیریم. فاضل میبدی ادامه داد: تا زمانی که رویکرد مسئولان ما بر اساس بنیاد اخلاقی و رقابت سیاسی در کشور بر مبنای عقلانیت جمعی نباشد ما مشکل داریم. امروز نگاه کنید بازار تهمت و توهین و به حریم خصوصی مردم سرک کشیدن گرم است. تا این‌ها هست سال‌ها هم بگذرد مشکلات حل نمی‌شود. هر جه از عمر انقلاب گذشته است آمار این بداخلاقی‌ها بیشتر شده است. /اعتماد

اتهام جدید خرم آبادی به وزارت ارتباطات در خصوص تلگرام

عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: بر اساس آماری که مرکز ملی فضای مجازی در تاریخ نوزدهم تیر ماه ۱۳۹۷ اعلام کرده است. تعداد ۳۰ میلیون و یکصد هزار نفر از طریق فیلترشکن های هاتگرام و تلگرام طلایی فیلتر تلگرام را دور می زنند. اینترنت بدون فیلتر هات گرام و تلگرام طلایی را وزارت ارتباطات تامین می کند. این در حالی است که فعالیت فیلترشکن های داخلی نظیر هاتگرام وتلگرام طلایی برخلاف اهداف و سیاست های تعیین شده در مصوبه شورای عالی فضای مجازی است. مصوبه مربوط به «سیاست ها و اقدامات ساماندهی پیام رسانهای اجتماعی» حدود یک سال پیش ( خرداد ۱۳۹۶) به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسیده است. فراگیر شدن پیام رسانهای داخلی و جلوگیری از دسترسی بیگانگان به داده های عظیم کشور صراحتا جزء اهداف و سیاست های مذکور در این مصوبه هستند. اینکه نهادهای ذیربط منتظر بمانند تا تلگرام وسایر پیامرسانهای خارجی بستر ارتباطاتی مردم در فضای مجازی کشور را فراهم کنند و شرکت های داخلی را به عمله تلگرام تبدیل نمایند, نهایت تنبلی است.

برخلاف نظر حجاریان نباید دست به دامن سلبریتی‌ها شویم

محمدرضا تابش عضو فراکسیون امید عصر امروز(شنبه، 23 تیر) در جمع خبرنگاران درباره رابطه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور، گفت: هجمه بدخواهان آنقدر زیاد است که رئیس‌جمهور باید وقت خود را مصروف خنثی کردن توطئه‌ها کند. ارتباط روحانی با اصلاح‌طلبان که متحدین رئیس‌جمهور هستند، باید بیشتر باشد ،اولویت، پرداختن به رتق و فتق امور جهت فراهم کردن مسیر و بستر تحقق خواسته‌‌های ملت است. وی در مورد اینکه حجاریان گفته اصلاحات باید اهداف خود را از طریق سلبریتی‌ها دنبال کند، گفت: حجاریان یک عنصر اصلاح‌طلب برجسته و تئوریسین قابلی است، این موضع را قبول ندارم که دست به دامن سلبریتی‌ها شویم، بلکه خودِ جریان اصلاحات اگر مشخصه‌ها و معیارهای اصلی‌اش را داشته باشد، نیاز نیست دست به دامن سلبریتی‌ها بشویم، ما برای اینها ارزش قائلیم ولی در هر صورت عمل یک عنصر اصلاح‌طلب که با میل و اراده و فهم و آگاهانه این راه را انتخاب کرده، اگر در پیوند با مردم و به معیار اصلاحات پایبند باشد، تأثیرش بیشتر است.

ورود سپاه به جناح‌بندی‌های داخلی حرام است

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه سپاه از آن دوری می‌کند دخالت در جبهه‌بندی‌های سیاسی در کشور است. سپاه برای خود یک امر واجب و یک امر حرام تعریف کرده است؛ بر ما واجب است و شرط بصیرت انقلابی اقتضاء می‌کند که بصیرت و درک درستی از وضعیت کشور، تکالیف و وظایف خود، دشمن و نقشه‌های او و برنامه‌ریزی برای مقابله با این نقشه‌ها داشته باشیم اما از طرف دیگر ورود به جناح‌بندی‌ها و محدود شدن به برخی جناح‌های سیاسی بر ما حرام است و این را نیز بارها امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند. /ایسنا

کرباسچی: پیشنهاد دادم نوه امام از امیرانتظام دلجویی کند

غلامحسین کرباسچی از امیرانتظام به عنوان «سیاستمدار معتدل» یاد کرده و در روزنامه سازندگی نوشته است: زمانی‌‌ که این اواخر روایت آقای امیرانتظام را خواندم که با لحنی تاثربرانگیز از رفتارها در زندان حکایت می‌کرد، مثلا اینکه ایشان ناچار بودند ۷ سال پابرهنه در زندان راه برود یا اینکه در برخوردی دیگر برای رساندن‌شان به بیمارستان با دست بسته به عقب یک حیوان بسته شده بود، با وجود آنکه نمی‌دانستم این روایات تا چه اندازه دقیق است، برای نوه حضرت امام پیغامی فرستادم و از ایشان خواستم پیش از اینکه برای عباس امیرانتظام با توجه به سنشان و آنچه بر او گذشته، اتفاق ناگواری روی دهد، برخی از شخصیت‌های انقلاب به دیدار ایشان رفته و اگر رفتار اشتباهی از ماموری سر زده، از دل ایشان دربیاورند و شاید که برخی ابهامات روشن شود؛ چراکه در آن موقعیت بازگشت به سی‌وچند سال پیش شاید اقدامی نادرست بود و شخص امیرانتظام هم به اعتقاد من نمی‌خواست که انتقامی از گذشته بگیرد. اما متاسفانه این اتفاق هرگز رخ نداد.

پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس؛ حذف تعطیلی پنج‌شنبه ادارات

بنا به پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، با زودتر شروع کردن ساعت کار ادارات (مثلاً ساعت 7) و خاتمه زودتر از ساعت 14:30 می‌توان بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی در زمان اوج بار را کاهش داد. با توجه به کمتر بودن تقاضای مصرفی در اواخر هفته نسبت به روزهای دیگر، می‌توان همراه با تعطيلی زودهنگام در طول هفته، برخی ساعت کاری ادارات را نيز به روز پنج‌شنبه منتقل کرد. لازم است تعرفه برق ساعت 9 تا 11 شب برای واحدهای تجاری افزایش یابد و به همان ميزان تعرفه برق ساعات کم‌باری کاهش یابد. همچنين به‌جای ساعت 12، باید ساعت 11 شب را ساعت پایانی کار واحدهای صنفی و تجاری در شهرها قلمداد کرد.

اصولگرایانی که منتقد سیاست های هاشمی بودند الان موافق آن شده اند

محمد هاشمی به خراسان گفت: دولت احمدی نژاد به تولید هیچ بهایی نمی‌داد و روی واردات تمرکز کرده بود. پول را روی واردات هزینه می‌کرد. آقای احمدی نژاد از سوی دیگر طرح پرداخت یارانه را اجرا کرد و به جای این که به مردم ماهیگیری یاد بدهد، ماهی داد و نتیجه این شد که روستاها تخلیه شدند. از سازندگی، تولید اقتصادی و اقتصاد پایدار عقب ماندیم و اکنون جبران این عقب افتادگی‌ها مشکل است. این گونه بود که دیدگاه آن عده از اصولگراها که در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی می‌گفتند ساختن پل وسد ارزشی نیست، در دولت آقای احمدی نژاد تبلور یافت، خودش را نشان داد و کاملا برخلاف جهت توسعه اقتصادی و توسعه پایدار حرکت و کشور را به یک سرزمین سوخته تبدیل کرد. در حالی که هم اکنون عده‌ای از اصولگرایان به این نتیجه رسیدند که آن دیدگاه اشتباه بوده است و همان دیدگاه اول یعنی دیدگاه مرحوم هاشمی که براساس آن حرکت کرده و پیش رفته بود، درست بوده است.

هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه

جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری نوشت: در میان دولت‌های شرقی و غربی، روسیه و آمریکا رکورددار بی‌اعتمادی و خیانت به ایران هستند بطوری که در حمایت از رژیم شاه در کوران انقلاب اسلامی و در دوران 8 ساله جنگ تحمیلی این هر دو قدرت بیگانه، از صدام حمایت کردند و با هرچه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمدند. نگاه ما به شرق و غرب در سیاست خارجی نباید مطلق کردن هیچیک از آنها باشد. ما باید حفاظت از منافع ملی را در روابط با شرق و غرب، محور قرار دهیم و با تکیه بر اقتدار ملی و معیار قرار دادن اصل 152 قانون اساسی جمهوری اسلامی، روابط کشور با شرق و غرب را تنظیم کنیم.

سپاه یک تیم تروریستی را در غرب کشور منهدم کرد

در پی نفوذ یک تیم تروریستی ضد انقلاب از منطقه مرزی نودشه در استان کرمانشاه برای انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی، این تیم توسط رزمندگان دلاور قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت و مقارن عصر امروز ( 22 تیرماه 96) طی یک درگیری کامل منهدم شد. این اطلاعیه می افزاید: در این درگیری سه تروریست به هلاکت رسید و یک تروریست دیگر به شدت زخمی شد. در این درگیری همچنین یکی از نیرو های بسیجی بومی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این اطلاعیه با تأکید بر اشراف اطلاعاتی و آمادگی همه جانبه رزمندگان نیروی زمینی سپاه و دیگر نیروهای امنیتی حاضر در منطقه برای مقابله با هرگونه عرض اندام گروهک های ضد انقلاب و معاند آمده است: طی این عملیات موفق مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات از تروریست‌ها کشف و ضبط شد. /تسنیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۳
روسیه بیشتر خیانت کرد از روزی که با آقا روسیه دوست شدیم همه اش رنج و درد کشیدیم
پاسخ ها
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
متر حرفات چیه .
هر دوشون یکی هستند وقتی از بیشتر صحبت می کنی یعنی دیگری رو داری تطعیر می کنی .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
هر خسارت مالی را که روسیه و امریکا به ما زد را می شود جبران کرد اما جدا شدن بخشهایی از خاک ایران توسط روسیه غیر قابل جبران است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
غربزده هایی که الان امیدشون تبدیل به یأس شده به روسیه فحش وناسزا میگن.
الان آمریکا که قصد جانتان را داره و روسیه به هر دلیلی قصد کمکتان...
چرا ناسزا می گویید؟!!
ترکیه هم همینطوره... داره کمک می کنه و فحشش میدین.
اروپاییها اونهمه امتیاز دادین دارن نامردی می کنن بازم دوستی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
جناب مطهری! حداقل شما و جناب روحانی مدیون اقای جنتی هستید که الان پست دارید!!؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
البته که هیچ معیاری نداری شما برای اثبات حرفت.
اما خیلی ساده هست درک منطق داشتن رابطه با روسیه.
بهرحال نمیشه با همه دعوا کرد، مخصوصا ابرقدرتها!
باید بعضی هاشونم برا خودمون نگه داشت و این خیلی تابلو هست که دوطرف باید یه سودی ببرن.
اگه این اصل ساده رو نمیفهمین که واقعا تاسف داره...
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ناشناس۲۳:۲۵عزیز
اینایی که میبینی با هر خبر مربوط و نامربوط به روسیه حمله میکنند و داد از خیانت و خنجر زدن از پشت روسیه به ایران میکنند غربزده نیستند اینها در واقع خود غربیها هستند وگرنه الان اون بخش از مردم واقعی ایران که به هر دلیلی به غرب و بخصوص آمریکا علاقه نشون میدادند و میگفتند در صورت مذاکره و مصالحه با آمریکا مشکلات و دشمنیهای دوطرف تموم میشه و آمریکا با ایران کنار میاد هم دیگه به ذات واقعی آمریکا پی بردند و الان میگند حتی اگه ما هر آنچه آمریکا میخاد رو قبول کنیم و تمام شروط ظالمانه و یک طرفه آمریکا رو هم قبول کنیم و قراردادی امضا کنیم هیچ تضمینی وجود نداره که حتی خود رییس جمهور امضا کننده قرارداد به امضای خودش متعهد بمونه چنانچه اوبامای با ادب هم دقیقا صبح روز بعد امضای برجام تحریمهای جدیدی رو بر علیه ایران به اجرا گذاشت .توی همین خبر از قول سردار جلالی عنوان شده بود که ۶۰درصد از فعالان فارسی زبان فضای مجازی که بر علیه ایران فعالیت میکنند در عربستان هستند پس مطلع باشید که این کامنتها از کجا ارسال میشه و چه خطی رو دنبال میکنند و گرنه خود مردم ایران نه به آمریکا اعتماد دارند و نه به روسیه ولی تفاوت این دو کشور درحال حاضر اینه که فعلا آمریکا به روال سابق و حتی به روال دوران پهلوی در دشمنی با مردم ایران سنگ تمام گذاشته و در دوران پهلوی با کودتا و کاپیتولاسیون و دخالت در امور ایران به نوع دیگری دشمنی میکرد و بعد از انقلاب به نوع دیگری ولی فعلا منافع روسیه در همکاری با ایرانه و فعلا از طرف روسیه عناد و دشمنی متوجه ایران نیست و تا زمانی که خط مشی روسیه به همین صورت باشه ایران هم باید از این رابطه بهره برداری کنه و اگر زمانی برای ما مشکل ساز شدند با اونا به شکلی رفتار کنیم که الان با آمریکا می کنیم
و اگر روزی آمریکا هم دست از دشمنی با ایران برداشت ایران با آمریکا هم ارتباط عادی برقرار خواهد کرد و هیج مشکلی در باره ارتباط با آمریکا وجود نداره
در مورد ارتباط با آمریکا خود امام خمینی جمله معروفی دارند که گفتند (نقل به مضمون)ما میخواهیم با آمریکا هم مثل بقیه دنیا ارتباط داشته باشیم اما به شرطی که آمریکا آدم باشد
پس لطفا آگاه باشید که این کامنتایی که در مخالفت با روسیه و حمایت از آمریکا منتشر میشه از طرف چه کسایی هست و فکر نکنید که اینها مردم ایران هستند.هدف اینا تطهیر خیانتها و جنایتهای آمریکا در حق مردم ایرانه و برای اینکار با مطرح کردن خیانتهایی که روسیه تزاری به ایران کرده و واقعا هم صحت داره سعی میکنند جنایتهای آمریکا رو پوشش بدند و مستور کنند و در کنار این کار در تلاش هستند که اگر بتونند روابط فعلی ایران و روسیه رو که فعلا در جهت منافع ملی هر دوطرف هست تخریب کنند و با یادآوری خیانتها و زیانهایی که روسیه تزاری در دوران قاجار به ایران تحمیل کرده خیانتها و جنایتهایی که در عصر حاضر و به صورت روزانه آمریکا در حق مردم ایران انجام میده و ما هر روز نمونه جدید و بروزی از اونا رو میبینیم رو از جلوی چشمای مردم‌ایران دور کنند
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آقای ناشناس آخری، قصد جان ما را نداره، قصد جان شما را داره، که البته حق هم داره
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
تاریخ بخوان متر و معیار آنجا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مرگ بر روسیه
فریبرز
| Canada |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
نصف دریای خزر طبق عهدنامه ترکمانچای مال ایران بوده نصف مال روس.حالا اونها شدند ۴ کشور سهم ما چرا باید کم بشه.آقای ولایتی اینو باید به پوتین میگفت
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
متاسفانه اخیرا عده ای در بخش نظرات تابناک فعال شده اند و روسیه را بعنوان دوست ملت ایران معرفی میکنند.باید به این عزیزان گفت از کدام دوست صحبت میکنید؟ما یادمان هست بازارگرمی روسها در تحویل اس۳۰۰.چقدر از شما پول گرفتند وتحویل انرا به تعویق انداختند؟اس۴۰۰پیشرفته تر را که به ترکیه فروختند وفورا تحویل دادند چند حساب کردند؟تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر را چقدر طول دادند وچند برابر یک نیروگاه هزینه پرداخت کردیم؟این چطور دوستی است که یکطرفه است؟حالا میخواهند از این شرایط استفاده مجدد کنند وبجای نفت کالا به کشورمان بدهند؟؟یاللعجب.در شرایط معمولی کدام عاقلی کالای بیکیفیت از روسیه وارد میکند؟دلالهای روسی چقدر بابت اجناسی که از کشورهای دیگر بما میفروشند جیبشان پر خواهد ؟؟مردم مظلوم ایران را نمیبینید؟؟چطور لقمه ای که از خون کولبر کردستانی وکپر نشین بلوچستانی وپابرهنه کرمانی وگور خواب تهرانی بدست می اورید را وجدانتان اجازه فرو بردن میدهد؟؟؟؟خداوندا از اینکه شهامت نوشتن این چند جمله را بمن عطا فرمودی تو را سپاس میگویم واز تو میخواهم انها که خوابند(ونه کسانی که عمدا خود را بخواب زدند)بیدار وهوشیار فرمایی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ناشناس 23:25 ما ترجیح می دهیم غربزده باشیم تا شرق زده
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خیانت روسیه به ایران و ایرانی روشن و واضحه کسانی که می خوان با توجیه اعمال آمریکا در حق ایران روسیه را تطهیر کنند در خوشبیانه ترین فرض نوکران بی مزد روسیه هستند روسیه هیچوقت دوست ایران و مردم ایران نبوده و نیست و از بدترین دشمنان این ملک و ملت بدتر بوده.
سید مهدی
| United States of America |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
جناب احمرضا از طرف خودت حرف بزن نه ملت ایران! یه نگاهی به کامنت ها و مثبت منفی ها بنداز تا بفهمی ملت ایران کدوم طرفی هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آمریکا بیشتر خیانت کرده
اقای خ فرار کرد خخخ
الان دارید میخندید به ریش ما دیگه اره اقای خخخ
باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مردم گوشاشون بلند نیست ۳۴ هزار ثبت خرید و .. را آقای خ انجام داد گمرک و شماره گذاری و پلیس و... همه خواب بودند و هیچ‌کس نمی‌دانست سایت ثبت سفارش بسته هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آقای خ فرار کرده رئیسشون اینجان
اونارو بگیرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
امتیاز مثبت و منفی نظرات به حد کافی گویا است ولی اقلیت تندرو کاری به نظر اکثریت مردم ندارد
بلخره یکبار هم شد از روزنامه جمهوری اسلامی خوشمان آمد
امریکا و روسیه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
بالاخره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
عجله نکن فردا دوباره ضدحال میزند با حمایت از رانتخواران به اسم چهره های اقتصاددان!!؟
یاد اشکنه افتادم
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آنقدر قبول نکردیم اشکنه خوری کنیم که تیم اقتصادی به ما قبولوند که اشکنه خور بشیم
روزی هم میرسه که به نون خالی هم چند نوبت تعظیم کنیم و اشکنه جزو آرزوهامون باشه.
هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه
بله، درسته!
مسئولان مسن را بازنشته کنید ، داد و بیداد هم نکنید . هرکسی بر اساس تواناییش فقط خدمت کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اوا ترسیدم... چه لحن خشمناکی. از فردا همه چی درست میشه. امیدوارم خودت هم بر اساس تواناییهات انتظار داشته باشی که به جایی برسی.
تندروهای اصلاح طلب بعد از رودست خوردن از اعتماد به امریکا ، برای تطهیر امریکا ، ژست ضد روسیه گرفتن..
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
حامد جان هر کشوری دنبال منافع خودشه.امریکا وروسیه وفرانسه وانگلیس هم کشورهای استعماری هستن که چاپیدن کشورهای خاورمیانه رو بین هم تقسیم کردن.دقت کنی هر وقت پای لبنان یا لیبی میاد وسط فرانسه بازیگر
میشه.عراق وعربستان، امریکا و سوریه....نباید منافع ملی رو به منافع کشور دیگه گره زد یا به جای دیگه امید داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ناشناس۲۲:۳۴ که همه رو حامد میبینی
اولا حامد زیاده ولی به خدا من حامد نیستم
دوما شما چرا اینقدر حرفاتون تناقض داره و مثل آمریکا در مورد همه چیز استاندارد دوگانه دارید؟چرا وقتی درمورد روسیه صحبت میکنید تمام کارای روسیه رو بر اساس خیانت ارزیابی و تحلیل می کنید ولی وقتی درمورد آمریکا حرف میزنید نگاهتون به منافع ملی آمریکاست و خیانتای آمریکارو با عبارت منافع ملی آمریکا توجیه می کنید .به نظر شما فقط آمریکاست که چیزی بعنوان منافع ملی براش تعریف شده و بقیه منافع ملی ندارند و باید بر اساس نیاز ما و به دلخواه ما عمل کنند؟
ضمنا تا من رو متهم به بیگانه پرستی و وابستگی به غرب و بخصوص شرق نکردی باید بگم‌که نه شرقی و نه غربی و کلا نفی هرنوع وابستگی از نظر من اصلی ترین نگاه ایران به دنیاست و در کنار نفی وابستگی ایران باید با تمام کشورهایی که با ایران قائل به احترام متقابل هستند ارتباط داشته باشه و با آمریکا هم هر وقت از جایگاه برابر با ایران برخورد کرد و به ایران احترام گذاشت رابطه برقرار بشه و با روسیه هم مادامی که مثل شرایط فعلی از موضع برابر و به منظور همکاری روابطش رو تنظیم کنه ارتباط داشته باشیم و در غیر این صورت مانند برخوردی که الان با آمریکا داریم با روسیه هم برخورد کنیم که به نظر من فعلا در سیاست خارجی ایران همین شرایط وجود داره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مرگ بر روسیه
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
حامد جان میدونم اسم اصلیت حامد نیست وگاهی به اسم ادریس یا جواد کامنت میزاری.دوست عزیزم سبک نوشتاری تو که با تندروهای اصلاح طلب شروع میشه وگفتمان بزن و برقص وتکرار جزو لاینفک جمله بندی هاته منو مجاب میکنه که شما یکنفری یا این طرز نوشتار به گروهی از عزیزان همفکر شما دیکته شده.دوست عزیزم روسیه بما همیشه بعنوان فرصتی برای چپاول نگاه میکنه واگر نگاهشو عوض کنه وبقول تو از موضع برابر بما نگاه کنه منهم حرف شما رو میپذیرم.در ضمن برخلاف شما ودوست۷.۱۲از مرگ گفتن بیزرام.چه آمریکا چه روسیه ومعتقدم این شعار درنهایت باعث ضرر خود ما خواهد شد
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
منم می گم مرگ بر روسیه
باور کنید دیگه خسته شدیم، جونمون به لب رسیده به خدا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
باید اینو تو خیابونا گفت
اینکه لحن نماز جمعه هر روز خشن تر می شود نشان دهنده درست بودن این حرکت است. در مقابل کفار و منافقین باید با شدت برخورد کرد و در این دوره که فتنه های آخرالزمان بیداد می کند باید صف های حق و باطل از هم جدا شود.
کسانی که به لحن خشن اعتراض دارند بویی از اسلام و قرآن نبرده اند.
اسلام حقیقی اشداء علی الکفار است. هرچند این اسلام برای بعضی از منافقین داخلی سخت و زجرآور باشد ما از دستورات الله تعالی پیروی می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
دوره اخر الزمان هستش دیگر
......
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
کفار؟؟؟ حتما اینایی که تو خیابون شادی میکردن کفارن؟؟؟یا بچه های اول دبستانی که باید چادر بپوشن .
بدبختی اینه که اینها از مسئولین هم نیستن و با اون ها با ملاطفت برخورد میشه فقط مردمن که باید با اشد مجازات باهاشون برخورد بشه و اگه اعتراضی داشتن باید صداشون
کرد منافق و فاسق وکافر و ... راستی من که تا حالا
وی... پی . .ان عراق ندیدم چرا اون پرچم از عراقه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
حق و باطل را توضیح میدادید که یاد بگیریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
آقای میبدی احتمالا اصلا تاحالا نماز جمعه نرفته الان دیگه کدوم امام جمعه میگه همه مردم گناهکارند؟
اخه چرا بی انصافی می کنید؟
لحن خشن امام جمعه فقط درمقابل امریکا و تکفیریهاست
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
کوتاه بیا برادر ! اینجا ایران است.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
داداش داعش استخدام میکنه ها.اونام میگن برای استقرار حکومت واجرای سنت پیامبر سر میبرن.میشه دقیقا بگی بین تو واونا چه فرقی هست تا من بیسواد بدونم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
اخر کامنتتم مینوشتی
چـــطوری ایرانــــی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ببخشید شرکت‌هایی که در این آخرالزمان همچنان به ارز دولتی دسترسی دارند و مفسدین اقتصادی که دیگر کار نکرده‌ای با بیت‌المال ندارند جزو کفار هستند یا منافقین یا هر دو یا هیچکدام؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
داداش شما جات اینجا نیست باید بری شربت شهادت و نوش جان کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
یعنی ملت ایران همه کفارند.زیرا خطاب بیشتر مواقع متوجه مردم ایران است.
سمور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
کی بود میگفت اونی که نیاد نماز جمعه، باید سقف خونه اش رو روی سرش خراب کرد؟
گوینده این حرف مطمئنا حقوق پر و پیمونی میگیره و مجبور نیست از صبح تا شب کار کنه. والبته شمایی که به نماز جمعه میری، مجبور نیستی جمعه ها کار کنی.
حالا یا این از لطف خدا هست یا امتحان خدا ...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
تو خداوند رو می شناسی که اینگونه حرف میزنی؟ آمریکا هم مدعی است که برای خداوند کار میکند و این رو روی دلار هم نوشته. مدعی زیاده و ادعا کردن شکر خوردن است. تو از اسلام رسول الله بویی نبرده اید.
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ما بخاطر همين حرف هاي شماست كه تمام دنيا باهامون دشمن شده همش دنبال دشمن فرضي..
اسلام حقيقي ؟!؟
اسلام حقوقي چي ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
نه دوست عزیز نشانه نداشتن پایگاه مردمی برخی تریبون هاست
سید مهدی
| United States of America |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اگر اسلام اون چیزیه که تو الان میگی و اگر حضرت محمد خدای ناکرده میخواست مثل تو فکر کنه الان یک نفر هم مسلمون نشده بود. برو خجالت بکش و تفکراتت خودت رو به اسلام نسبت نده تندخوی خشن
ناشناس
| France |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
این که این حرکت درست بوده حرفی در آن نیست واقعا درست بوده و مصرف داخلی نسبتا خوبی جهت ترساندن طرف مقابل و کیسه کردن ماستشان دارد ولی ارمغان خارجی آن جز دور کردن کشورها و نابودی اقتصاد چیز دیگری نبوده.
از اینکه مباهات میکنید بوی خشن بودن اسلام را درک میکنید جای تاسف فراوان دارد.
خوب اگر بحث اعتراف و این چیزها است
چرا خود صدا و سیما مجریان بازیگران و مهمانانشون بدون ریش می ایند و برنامه تولید می کنند؟
مگر تراشیدن ریش از ته حرام نیست اقایان محترم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
خخخخخخخخ
یه عده ادم ثابت همیشه پشت تریبونن، تو ممالک آدم یا حرف میزنه یا عمل می کنه،شکل سوم نداره
رای اصلاحات مال همین افراده( سلبریتی)
دولتهای استکباری همه شان برای ملت های جهان دشمن محسوب می شوند. هیچ فرقی بین آمریکا و اروپا و سایر قدرت طلبان جهان وجود ندارد.
در جواب مستعار عادل . هر کس از ایده و منش سیاسی شما را قبول ندارد کفار هست بهرحال خودتان هنوز تکلیف خودتان را معلوم نکردین که آیا مطالبات با رای و دمکراسی مهم هست یا نه نظر حزبی و شخصی و گروهی و خودی . این تفکر بسیار برای ایران و دیگر کشورها خطرناک هست که هر که با من هست که هیچ غیر از من کفار و باغی هست کی به تو چنین اختیاری داده . مردم یا نه از خودت در میاری . زمانی مردم را مجبور میکنید که هاشمی حقیقت هست و زمانی احمدی نژاد را نایب الزیاره و ناجی میدانید تکلیف خودتان را معلوم کنید . مردم . قانون . یا نظر اشخاص مهم هست . برای من شخص مهم نیست . من برای کسی احترام قایلم که بالاتر از قانون حرف نزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
لطفا شما هم تکلیف خودتون رو با خودتون و با ما معلوم کنید
اگر منظور آقای عادل این بوده که هرکسی مانند ما فکر نمیکنه کافره که حرف درستی نیست ولی گذشته از حرف ایشون من یک سوال دارم که با یک مقدمه اونو میپرسم.....
داعشیا میگفتند هرکسی مثل ما فکر نکنه و با ما نباشه کافره و اون شخص رو تکفیر میکردند و ریختن خونش واجب بود و به همین دلیل همه دنیا اونارو متحجر و تروریست میدونستند
ولی یک روزی در یک جایی از دنیای مدرن و مترقی یک رییس جمهوری پیداشد و جمله معروف هرکه با ما نیست برماست رو عنوان کرد و برمایان رو شرور نامید و با محور شرارت نامیدن اونها ،دستور نابود کردنشون رو صادر کرد. اسم این رییس جمهور جرج بوش پسر بود
حالا سوال من اینه که
از نظر شما چه فرقی بین تفکر ابوبکرالبغدادی به نمایندگی از داعش باتفکر جرج بوش به نمایندگی از آمریکا وجود داره؟
آیا داعشیها متحجرند ولی آمریکاییها مترقی؟
کدومشون درست میگن؟
باتمام ارادتی که به واقع بینی آقای مسیح مهاجری دارم اما نباید نادیده گرفت منافع ملی هیچ کشوری در ارتباطات بین اللملی ثابت نیست متاسفانه تصور صفر یا یک داریم.ما نیز باید اینگونه ففط وفقط بدنبال منافع ملی مان قاعده ارتباطی با جهان را رعایت کنیم وگرنه همواره تنها خواهیم بود.
مطهری باز رفت حاشیه. بابا برو گندی که اصلاحات زدو جمع کنین. ملت به حالت انفجار رسیده
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
اعتدال مرحوم هاشمی رفسنجانی را نمیتوان نادیده گرفت .... کاش در دوره احمدی نژاد به مرحوم رفسنجانی رای میدادیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
این گند رو شما اصولگراهای احمدی نژادی زدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
هرچه ضربه خوردیم از همین تندرویها بوده.
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
اصولا اصلاح طلب و اصولگرا، هر دو فقط گندزدن بلدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
حرف حق تلخه
راست میگه دیگه اقای جنتی اگه نگران اشتغال جوانان است از اون دهها شغلی که داره انصراف بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
بهتر است در مجلس برای اصلاح قانون اقدام شود .
سید مهدی
| United States of America |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
داداش منفی هاتو بشمر تا بفهمی ملت واقعا کدوم طرفی هستن
عملکرد برخی ها مثل اصلاح طلبان و کارگزاران بااعث فرار جوانان از دین و ایمان میشود و البته صحبتهای اصولگرا باعث رای دادن جوانان به اصلاح طلبان میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
در طول تاریخ صدماتی که بر اسلام وارد شده از ناحیه همین تندروها بوده
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
دوست گرامی به نظر می رسد که شما نیز در درک واقعیت با مشکل مواجه هستید و جانبدارانه به قضیه نگاه می کنید.
هاشمی در سفرهای متعددی که به سراسر جهان داشت بمرور زمان منش سیاسی و تفکر اقتصادی ایشان تغییر کرد اما مخالفین ایشان که فقط حیطه فکریشان محدود به شهر خودشان بودند با ایشان از چند جهت مخالفت کردن به احمدی نژاد بعنوان پیاده نظام و سرباز جنگنده استفاده کردن که تا میتوانی چه راست چه دروغ طرف مقابل را بکوب . انگ طرفدار از سرمایه داری بهترین فرصت هست . ایشان میخواستند مثل ممالک پیشرفته با حمایت از تولید کنندگان و شرکت ها اینقدر بزرگ شوند هم رقابت داخلی ایجاد کنند هم رقابت خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ولی باور کن شما با این تحلیل کارشناسانه و اسنادی که برای این تحلیل ارائه کردی احتمالا تا حالا تا سر کوچتون هم نرفتی
پس هاشمی همه دنیارو گشته بود ولی منتقدینش از پاشون رو از شهرشون بیرون نزاشته بودند
خداییش خوب میبری و میدوزی.اگه بری تو کار خیاطی خیلی پیشرفت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
روحش شاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
نكنه از سفر ايشان به ژاپن ميخواهيد تعريف كنيد، هاشمي نه نخبه سياسي بود و نه اقتصادي و نه اميركبير و نه سردار سازندگي اين ها تخليل دوستانشان بود
آقای مطهری با حرفی که امروز گفتید ثابت میشود که در دوره بعد تایید صلاحیت خواهد شد یا نه . بحث تملق گویی بخاطر این هست که نمایندگان مجلس صلاحیت خود را باید از مردم و احزاب بگیرند غیر از این باشد یعنی هم باید در جلوی شورای نگهبانی دست به سینه مثل بچه با ادب بایستند و اظهار و وانمود کنند که ما خوبیم شمایی که مرا تایید میکنید خیلی خوب هستید. این تملق گویی تا چند سال دیگر بهم میریزد .
اقاي خ حتما پيش خاوري است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
همان خاوری که گل سر سبد اصولگرا وتامین کننده بانکهای ........بوده وهست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آقای خ که میگن بیشتر رد گم کنیه
اتفاقا علی مطهری با حمله به مرحوم هاشمی وچاپلوسی احمدی نژاد که آن موقع محبوبیت داشت خود را به عنوان سهمیه وارد مجلس کرد
بعد که احساس کرد در فضا در حال تغییر است با چرخش به هاشمی و اصلاح طلبی موقعیت خود را حفظ کرد
ایشان که با استفاده از اعتبار پدر بزرگوارش هر حرف لغو و بی منطقی مثل همین مواضع بد اخلاقانه اش در خصوص آیت الله جنتی می زند توسط آیت الله جنتی که به قول خودش حرف اول و آخر شورا را می زند تایید شده
آیا وقت آن نرسیده که مقامات و مسئولین کشور ما با دیدی واقع بینانه و انتقادی به این سال های گذشته بنگرند، از اشتباهات درس بگیرند و با حفظ اهداف و برنامه های انقلاب، تغییراتی اساسی در نحوه مدیریت کشور ایجاد کرده و به اصطلاح یک خانه تکانی درست و حسابی داشته باشد؟ میتوان استکبارستیزی و مقابله با اسرائیل و آمریکا و متحدان منطقه ای آنها و همچنین دفاع از محرومان جهان، بخصوص مسلمانان را همچنان به عنوان اولویتهای سیاست خارجی کشور حفظ کرد، اما با دیدی منطقی تر و به دور از شعارزدگی و احساسات گرایی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
لطفا به جای محرومان جهان به محرومان کشورمان فکر کنیم. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
نه نرسیده است و نمیرسد
ایرانی
| Seychelles |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
دست بردار یارو .
فیلم امیر انتظام را مردم همه دیدند دیگر نیازی به توضیح بیشتر نیست
سخنگوی رئیس جمهور روسیه می‌گوید که قادر به تأیید حرف‌های علی‌اکبر ولایتی در مورد سرمایه‌گذاری روسیه در ایران نیست. همزمان وزیر انرژی روسیه از آمادگی این کشور برای افزایش تولید نفت فراتر از تصمیمات اوپک سخن گفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
چرا به جای آقای ظریف که وزیر امور خارجه است؛ آقای ولایتی به روسیه رفته است؟ مگر وی هم اکنون در جایگاه وزیر است؟
تو رو خدا ی نفر کلمه "انقلاب" که هی اینور اونور استفاده میکنن برا من یکی تعریف کنه!
درود بر آزادمرد و حر زاده مطهری که با کسی عقد اخوت نبسته
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
فعل هات رو هم عربي مي نوشتي ديگه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
راست میگه کار اساسی بکند نه فقط حرف بزند باید در مجلس برای اصلاح قانون اقدام کنند.
ساکت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
قیمت آقای علی مطهری یک بارک الله بیشتر نیست. به او بارک الله بگویید تا حرفهایی را که وجود زدنش را ندارید از تریبون یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در بوق و کرنا کنید.
مرحبا آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
درود بر مرحوم امیر انتظام
آقای مطهری فرمایشات شما از تقوی خارج بوده و موضع گیری های شما همیشه جناحی بوده و قابل قبول نیست اگر صادق هستید بجای این حرف ها فکری برای معیشت مردم و حل بیکاری جوانان بکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
این تقوی که تو از آن دم میزنی ارزانی خودت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مگر مطهری عامل و باعث این مشکلات شده که خودش به تنهایی حل کند؟مشکل از سال 1384توسط دولت وقت کلید خورده و خدا می داند تا کجا ادامه یابد.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آقای مطهری حرف درستی را می زنند؛ اما بسیار دیرتر و نا به هنگام است. این حرف را باید چند ده سال پیش می گفتند تا کار به این جاها نکشد.
آقایانی که ژست ضدآمریکایی می گیرند فرزندانشان یادرآمریکازندگی ویاتحصیل می کنند پس این مردم هستندکه فریب این سیاه بازی‌ها رانخورند
کاش دوره روحانی زودتر تموم بشه ببینیم مردم دنبال کی می افتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
باز یکی دیگه از این جناح یا اون جناح میره بالا
امریکا را دشمن اول خود کرده ایم پس نباید انتظار خوبی داشت ولی روسیه دوست درجه یک ما پس نباید انتظار خیانت داشت به نظر من روسیه از امریکا بدتر است باید هر لحظه منتظر فروش خود از جانب روسیه باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
کی دشمنی اول کرده ما یا انها؟
چه قدر تبلیغاتشون کار ساز بوده روی امثال شماها
اقایون مسوول اختلافاتشان حل بشه مملکت اباد میشه تعجبه بیشترین امتیاز وامکانات در اختیار شونه شبا با شکم سیر میخاین باز باهم بگو مگو دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
ترس از دست دادن قدرت بد دردیه
بالاخره یروز تو کوچه ی ما هم عروسی میشه.
ديگه لحن خشن برامون اهميت نداره . عادت كرديم .
مسیح مهاجری همون شخصی است که از دفتر رئیس جمهوری سابق ماهی جهار میلیون تومن پول می تیغید و احمدی نژاد پولشو قطع کرد و این شروع به شانتاژ و فحاشی نمود. اینشون روزنامه رو با رانت خواری تشکیل داد و تا الان میلیونها بلکه میلیاردها زده به جیب. بهتره سازمان بازرسی یقه اشو بگیره و روزنامه که با مالیات مردم تاسیس شده، منحل شه. مجموعه آدمهائی مانند مسبح مهاجری بدون داشتن اطلاعات و دانش کافی در راس امور قرار گرفتند و مملکت رو در صحنه ببن الملل به سوی افراط گرائی پیش بردند و نتیجه اش این شده که الان کشور وارد یک بحران مالی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مسیح مهاجری آقاست نه خانم
سایت محترم خدا ازتون نگذرد با انتخاب این مطالب ناامید کننده! حرفهای آقای جنتی میخ دار شده و حرفهای آقای مطهری راحتی الحلقوم شیرین!
ادبیات مسئولین و امامان جمعه در ایران همین بوده . شروع کردیم به آمریکا انگلیس فرانسه چین روسیه عربستان اسرائیل و هزار تا کشور دیگر مرگ فرستادیم و تابوئی درست کردیم که حالا عدول از آن بمنزله خط قرمز تصور میشود .
مگر ما قصد دوستی با آنها را داشتیم که حالا میگوئیم به ما خیانت کرده اند ؟ حالا چه شده که آمریکا و اسرائیل دشمن شده اند و روسیه و چین و عراق دوست .
در حالی که که همین چند تا کشور بیشترین آسیب را به ایران در همین 30سال اخیر به ما زدند ( تجاوز به ایران و ارسال تسلیحات راهبردی برای عراق و ... ) موضوع پیمان شکنی هم که روسیه ماشاله طوماری دراز در این امر برای ما ایرانیان دارد .
نبود عدالت باعث فراری شدن مردم از دینه
حرفم با اقای مطهری است :
اقای مطهری ارگانی که بشدت مورد تایید حضرت امام هستند کار خلاف مصحلت نظام انجام نمیدهند قطعا کسانی که رد صلاحیت شده اند به صلاح نظام نبودند اقای مطهری در مورد شما همین بس که اگر شهید مطهری الان زتده بود شما وافکارتان را تایید نمی کرد
آنچه مردم رو از انقلاب و دين دور ميكند مسئولين دو رو و کذب گو هستند نه انسانهاي شريف راستگو و شجاع ، آقاي جنتي نشان داده كه هميشه پاك دست رو راست و شجاع بوده و هست. علي مطهري با سخنان عوامانه تا امروز با ازيان شاخه به آن شاخه و ازاين گروه به آن گروه خزيدن خود را در مسند نگه داشته.
متهم اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودرو متواری است بقیه متهمان ارز و طلا و مسکن وسکه آماده فرار باشند....
خیانت و جنایتی که انگلیس به ماها کرد هیچ کس نکرد....
پاسخ ها
ایرانی
| Seychelles |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
از کدام خیانتها و جنایات حرف میزنید حضرت آقا ؟منظورتان تجزیه تمام قفقاز است یا تجزیه ترکمنستان و .. آقا منظور شما به توپ بستن مجلس شورای ملی بود ؟یا تلاش برای تجزیه آذرباجان -کردستان و گیلان از ایران ؟آقا منظور شما ورود نیروهای نظامی از آذربایجان و گیلان به کشور و اشغال بخش بزرگی از ایران بود ؟عذر میخام آقا بازم دیگر ادامه بدهم
حرفهای آقای مطهری واقعیت جامعه ماست
مرگ بر روسیه
در عالم سیاست و دیپلماسی هیچ دوستی و یا دشمنی بلند مدتی معنا ندارد و منافع ملی هر کشور تعیین کننده سیاست های یک کشور است . اگر این نکته ساده را باور کنیم بسیاری از مشکلات حل میشود
1- مطهری: لحن «جنتی» جوانان را از دین و انقلاب فرار می‌دهد!
متاسفانه دیر به این موضوع رسیده شد. دیگر خیلی دیر شده است و جوانان هم دین گریز شده اند و هم اعتقاد ناپذیر.


2- فاضل میبدی: ادبیات ما در نماز جمعه‌ها روزبه‌روز خشن‌تر می شود.
از پیش هم متاسفانه خشن و بی پروایانه و مردم گریزانه یود. افسوس که خیلی دیر به این نکته ها پرداخته می شود.

3- ورود سپاه به جناح‌بندی‌های داخلی حرام است.
یک امر سیاسی را نباید با مقوله اعتقادی حل کرد. باید سیستم سامانه یافته ای باشد که برای هر بخش به طور دقیق وظیفه درست تغریف کند و نظارت و کنترل نماید. بنا براین چنین موضوع مهمی تبدیل به یک توصیه و رهنمود می شود نه وظیفه!

4- جمهوری اسلامی: هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه!
بسیار باید متاسف بود که چرا چشم و گوش مسئولین ما و حتی مردم ما دیر باز می شود و بسیار دیرتر از آن چه هست حقیقت را می فهمند. این درس تاریخ است که با نگاهی به گذشته بازی ابرقدرت ها ثابت شده است. روسیه همیشه به دنبال چپاول ایران بوده است و عرب هم همین طور. بنابراین هوشمند و شیوه دیپلماسی مردان سیاست می تواند در بازی شطررنج سیاسی خطر ار بیخ گوش مردم دور کند. حیف و صد افسوس همه چیز دیر شده است و کشور در بحرانی سخت فرو رفته است و مردم در رنجی بی شمار به سر می برند.
مگه قرار بود عامل خفاچاق خودرو دستگير بشه . مگه اصلا مهمه كه دستگير بشه . هر وقت خاوري رو گرفتين اين يارو رو هم مي گيريد
آقای مطهری هنوز نفهمیده که جنتی ابوذر زمان است ولحن ایشان اشرافی گری را خوش نیاید
اگه روسیه خوبه پس چرا اقا زاده ها همه رفتن امریکا زندگی می کنند الان که اقای ولایتی رفته روسیع فکر میکنی راحع به چی صخبت کرده راجع به نفت در مقابل غذا روسها خودشون ندارن بخورن
واقعا که چه دنیای است دنیای سیاست هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه ! ,واقعا جالب است آقای پوتین هم از آخور می خورد هم از تبره , هم از اینجا پیام براش میبرد و مورد استقبال قرار می گیرد و هم نماینده نتانیاهو برای پیام می آورد و با آغوش باز از ش استقبال می کند ؟!!!!!!!!!!
واقعا که چه دنیای است دنیای سیاست هم امریکا به ایران خیانت کرده، هم روسیه ! ,واقعا جالب است آقای پوتین هم از آخور می خورد هم از تبره , هم جناب آقای دکتر ولایتی پیام براش میبرد و مورد استقبال قرار می گیرد و هم نماینده نتانیاهو برای پیام می آورد و با آغوش باز از ش استقبال می کند ؟!!!!!!!!!!
نوه امام باید از خیلی ها معذرت خواهی کنه
واقعآ چرا هیچ تارخ انقضا و سن بازنشستگیی برای برخی از دولتمردان و مسئولین وجود نداره؟ چرا هیچ قانون و محدودیتی در این زمینه وجود نداره؟
خواستم بگم الان چند ماهه که در مورد FATF از بقال سر کوچه و راننده تاکسی گرفته تا دولت و مجلس بحث می شه .
شورای نگهبان نمی تونست از همون اول بگه که اون به ما مربوط نمی شه و باید قوه قضائیه ارائه کنه ؟
مثلا با این وقت کشی ها می خواهند به چی برسند ؟
به جای حذف تعطیلی پنج شنبه ها اضافه کار اجباری ادارات را حذف کنید و روسای ادارات را موظف کنید بعد از ساعت کاری به منزلشان تشریف ببرند و به بهانه جلسه و کار بقیه کارمندان را در اداره نگه ندارند فقط می مونند تا اضافه کار بگیرند بدون اینکه هیچ کار مثبتی در هیچ سازمانی انجام بشه کشورهای خوب دنیا ساعت کاری را کم می کنند و به تعطیلی و مرخصی رفتن کارمندا بها میدهند این جا برعکس میخوان روح و روان و جسم کارمند و کارگر را استثمار کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
نه که حالا خیلی هم کارمندامون کار می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
آقای محترم اضافه کاری یکجور ترمیم دستمزدهای کم رمق ما است حرف بی حساب نزنید
درود بر آقای مطهری. راستش لحن آقای جنتی نه تنها جوانان بلکه ما را هم که سن سالی ازمان گدشته بد حال میکنه.
آن 60در صد فارسی زبانان همان کسانی هستند که از عربستان پول دریافت میکنند .و سازمان دهی شدند ودر فضای مجازی بر علیه ایران وبه نفع عربستان و دیگردشمنان رای میدهند وگاها اظهار نظر میکنند
پس چرا می گویید شورای نگهبان بگویید نهاد جنتی.
ناشناس ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲
باید اول بتعداد آنها پست مشاور و معاون در نظر گرفت تا این مسولین زحمتکش را پس از بازنشسته کرده و گرفتن پاداش نجومی ( نا قابل 800 ملیون تومان ) بعنوان مشاور و معاون با حقوق و مزایای بیشتر بکار دعوت کرد
جناب مطهری باعملکرد ناصواب وبدجلوه دادن وبدعمل کردن به اسلام 90صد ملت ایران ازوضعیت فعلی بشدت ناراضی هستند
دم آقای میبدی گرم .احسنت
آقای مطهری به ظریفترین نکته انقلاب اشاره کرده اند که به ذهن هرکسی خطور نکرده است .
اضا فه کارها را حذف کنید ماموریتها را حذف کنید کارانه ها را حذف کنید و پولش را بدهید نیروگاه ایجاد کنید نه پنجشنبه ها را
آقای مطهری شما همیشه سرتان به کار دیگرانه .یه کمی هم به فکر اقتصاد کشور باشید.شما نماینده این مردمیدکمی به فکر راه وچاره باشیدتا مشکلات مردم حل بشه.همش سیاسی کاری.
اتفاقا هرایرادی به ردصلاحیتها توسط جناب جنتی وارد باشه در مورد رد صلاحیت مرحوم هاشمی خیلی عالی عمل کردند بعلت کهولت سن مرحوم هاشمی رد شد که دوسال بعدش فوت کردند اگه رییس جمهور بود دوباره انتخابات و میلیاردها هزینه ی دیگر.....راستی جناب مطهری چرا این روزها درمورد وضعیت اسفناک اقتصادی مردم و عملکرد دولت نامه نگاری و اعتراض نمیکنید تو هم نشان دادی که وکیل الدوله هستی نه وکیل المله .فقط موقع احمدی نژاد ژست حمایت از مردم میگرفتی؟؟؟؟
مسئولان ازمابهترروسیه رامی شناسند اما مساله بدوبدتراست بهرحال بقول قدما سیاست پدرمادرنداره ممکنه چندسال دیگه آمریکا جای روسیه روبگیره و...
آقای مطهری یه کم به فکر مشکلات اقتصادی مردم و گرونی ها باشید. 20 سال در مجلس هستید برای مهار تورم و ثبات اقتصادی چه کردید؟
تابناکی های گرامی لطفا سقف زمانی کامنت گذاشتن برای هر موضوع را هم مشخص کنید تا مجبور نباشید همه کامنتهایی که دیر رسیده اند را غیر قابل انتشار اعلام کنید
آقای مطهری مواظب باشید این دنیا به هیچکس وفا نکرد به شما هم نمی کند هنوز هم از رد صلاحیتتان ناراحتید امروز یکشنبه ماه ذیقعده برید نماز توبه بخوانید حداقل به خاطر سکوتتان بابت وضع اقتصادی که نتیجه بی توجهی بی اندازه شما ها است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی