بازدید 4621

نرخ کمیسیون‌های املاک تغییر نمی‌کند

رئیس اتحادیه املاک کشوری از ثبت بیش از 44 هزار و 408 قرارداد اجاره در کشور خبر داد و گفت: امسال نرخ کمیسیون‌های املاک هیچ تغییری نمی‌کند.
کد خبر: ۵۰۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 11 June 2015
رئیس اتحادیه املاک کشوری از ثبت بیش از 44 هزار و 408 قرارداد اجاره در کشور خبر داد و گفت: امسال نرخ کمیسیون‌های املاک هیچ تغییری نمی‌کند.

نرخ کمیسیون‌های املاک تغییر نمی‌کندحسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه میزان کمیسیون قراردادهای اجاره و خرید امسال تغییر نمی‌کند، گفت: در حال حاضر ما هیچ برنامه خاصی برای افزایش قیمت کمیسیون‌ها نداریم.
 
وی افزود: در حال حاضر یک سوم قیمت ماهیانه اجاره بابت کمیسون قراردادهای اجاره از هر طرف دریافت می‌شود و 9 درصد نیز به عنوان مالیات ارزش افزوده اختصاص می‌یابد.

رئیس اتحادیه املاک کشوری به قراردادهای اجاره در 19 روز اول خرداد در تهران اشاره کرد و گفت: 12 هزار و 247 هزار قرارداد اجاره در تهران و 44 هزار و 408 قرارداد اجاره در کشور منعقد شده است.

عقبایی تصریح کرد: در خرید و فروش نیز 10 هزار و 256 قرارداد مبایعه نامه در تهران و 56 هزار و 591 قرارداد در کشور منعقد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در اردیبهشت ماه 16 هزار و 84 قرارداد اجاره منعقد شده و در کشور نیز 58 هزار و 247 قرارداد به ثبت رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی