بازدید 2726

زنگ خطر جدبد برای حسن یزدانی در المپیک

کد خبر: ۱۲۳۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ 12 May 2024

 کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم ملی یونان موفق شد با اقتدار به سهمیه المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم دست پیدا کند. کشتی های جذاب این کشتی گیر نشان از رقابتی جذاب درالمپیک پاریس دراین وزن دارد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات جهانی گزینشی کشتی روزز گذشته در استانبول ترکیه آغاز و امروز (یکشنبه) به کار خود پایان خواهد داد.

 یکی از زیباترین نمایش‌های این دوره از مسابقات را داورن کوروگلیف آزادکار روسی‌الاصل یونان در استانبول به نمایش گذاشت که با شکست همه حریفان خود به فینال راه پیدا کرد و سهمیه این وزن را برای یونان کسب کرد.

کوروگلیف با نمایش دلچسب و کسب سهمیه المپیک خود را به عنوان یکی از مدعیان وزن المپیکی ۸۶ کیلوگرم معرفی کرد. در این وزن دیوید تیلور آمریکایی با توجه به شکست در فینال ایکس برابر آرون بروکس سرشناس‌ترین غایب در المپیک است.

فدراسیون کشتی برای سنجش میزان آمادگی حسن یزدانی قرار است او را به رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان اعزام کند. این رقابت‌ها اواسط خردادماه در بوداپست برگزار خواهد شد.

در این وزن آرتور نایفنوف روسی مصدوم و هنوز شرایط وی نیز برای رسیدن به پاریس مشخص نیست.

کورگلیف در استانبول در ابتدا بوریس ماکوئف از اسلواکی را ۴ بر صفر شکست داد، سپس عثمان گوچن را نیز ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و سباستین جرزینسکی از لهستان را نیز ۳ بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی هم وسلی میخائیلوف از اوکراین را ۳ بر صفر شکست داد و به فینال راه یافت و به همراه ماگومد رمضان‌اف از بلغارستان سهمیه المپیکی وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی