بازدید 5046

مردم خوزستان باید «خاک‌بازی» کنند!

کد خبر: ۴۷۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ 04 February 2015

نماینده خرمشهر در مجلس گفت: موجودات زنده یا دارای شُش هستند یا آبشش و اکنون هم خاک‌شُش؛ مثل مردم خوزستان که به جای برف‌بازی باید «خاک‌بازی» کنند که طنزهای موجود حکایت از این واقعیت تلخ دارند.

به گزارش فارس، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: طنزهایی که امروز می‌شنویم آمیخته با مقابله مردم مظلوم خوزستان با پدیده گرد و غبار است.

وی افزود: موجودات زنده یا دارای شُش هستند یا آبشش و اکنون هم خاک‌شُش؛ مثل مردم خوزستان که به جای برف‌بازی باید خاک‌بازی کنند که طنزهای موجود حکایت از این واقعیت تلخ دارند.

سامری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: واقعیتی که امروز ندای مظلومیت بیکاری، فقر و تبعیض در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی خوزستان است که در دیدگان حسرت‌آمیز مردم با گرد و غبار آمیخته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این ماسک‌های خاکی واقعیت امروز و دردهای دیروز خوزستان است، خاکی که آلوده به مواد شیمیایی و میکروبی است و پدیده گرد و غبار امروز فرااستانی و مرزی است که در آن شکی نیست؛ تا کی باید سکوت کنند؟ مردم خوزستان زنده هستند و به آب و هوای سالم و به دور از هر گونه آلودگی نیازمند هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی