بازدید 9998

روایت یک شاهد از دعوای فردوسی‌پور با فروغی

کد خبر: ۱۲۳۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳ 13 May 2024

روایت یک شاهد از دعوای فردوسی‌پور با فروغی

روایت تازه ای از شاهد دعوای فردوسی‌پور با مدیر شبکه سه نقل شده است که تنش بین آنها را تایید می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه ۳ و مرد پرنفوذ تلویزیون برای بیش از یک دهه ، درباره حذف برنامه نود و چهره عادل فردوسی‌پور گفت: «یک سری نهاد هم در کشور داریم که انتقاد اصلی آن‌ها این بود که اگر او سیاسی نیست، چرا در یک جا سیاسی شده و اگر سیاسی هست، چرا این سیاسی شدن او در خدمت نظام نیست؟»

او همچنین گفت که یکی از دلایل تعطیلی برنامه ۹۰، «به تغییر رویکرد خود عادل فردوسی‌پور برمی‌گشت؛ او ابتدا می‌گفت من سیاسی نیستم ولی در عمل و در بزنگاه‌ها سیاسی می‌شد. بین رفتار و چارچوبی که انتخاب کرده بود، تناقضی وجود داشت.»

به گفته پورمحمدی، تعطیلی برنامه ۹۰، با اختیار فروغی، مدیر شبکه ۳ نبود: «تعطیلی برنامه هم در حدی نبود که مدیر یک شبکه تصمیم بگیرد. فقط برنامه ۹۰ نه، هر برنامه‌ای که مهم باشد. رئیس سازمان باید بگوید برنامه باشد یا نباشد و تعطیلی ۹۰ هم با هماهنگی یا دستور رئیس سازمان بود.»

او همچنین گفته: «من در ۲ جلسه بودم که فردوسی‌پور و فروغی را هماهنگ کنم. نمی‌گویم آشتی چون قهر که نبودند. نظر فروغی این بود که او باید در چارچوبی که من می‌گویم کار کند ولی فردوسی‌پور گفت نه که این بحث بالا گرفت و به تعطیلی برنامه رسید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی