بازدید 2925

ارتفاع برف در کوهرنگ ۴۵ سانتیمتر شد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارشهای جاری در استان گفت: هم‌اکنون ارتفاع برف در کوهرنگ به ۴۵ سانتیمتر رسیده است.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 28 January 2024

به گزارش «تابناک»، مهران چراغ‌پور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تقریبا در همه شهرستان های استان بارش ها به صورت برف و باران رخ داده است، تاکید کرد: به‌دنبال فعالیت این سامانه بارشی میزان بارندگی در شهرکرد ۱۸.۳ میلیمتر، در بروجن ۱۲.۶ میلیمتر، در لردگان ۳۹.۴ میلیمتر ثبت شد.

به گفته وی، بیشترین این بارندگی ها و بارش باران به میزان ۶۶.۹ در بازفت شهرستان کوهرنگ و نیز ۵۰ میلیمتر در دوآب‌صمصامی کوهرنگ و کمترین آن با ۱۱.۲ میلیمتر در ایلبگی شهرستان سامان و ۱۵ میلیمتر در بن ثبت شده است.

بارش های اخیر به یک واحد مسکونی خسارت زد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بارش اخیر باعث آسیب به یک واحد خانه مسکونی در روستای طارم بخش‌ بازفت شهرستان کوهرنگ شد که خسارت جانی و مصدوم نداشته است.

مسعود مثنوی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این واحد مسکونی به‌علت شدت بارش‌های اخیر در روستای طارم بخش‌ بازفت شهرستان کوهرنگ تخریب شده است.

وی افزود: در این راستا گروه ارزیاب پایگاه امداد جاده‌ای شهدای بازفت برای بازدید و ارزیابی منزل مسکونی تخریب شده به محل اعزام شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را متاثر می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی