بازدید 4630
۱

بارش ۲۶ سانتیمتر برف در کوهرنگ

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: به‌دنبال فعالیت این سامانه بارشی در شهرستان کوهرنگ تا نیمروز یکشنبه ۶ اسفندماه ۲۶ سانتیمتر برف بر زمین نشست.
کد خبر: ۱۲۲۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 25 February 2024

به گزارش «تابناک»، مهران چراغ‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: با فعال شدن سامانه بارشی از روز شنبه و استمرار آن تاکنون بارش برف و باران مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را در برگرفت.

وی افزود: بر این اساس تا ساعت ۶:۳۰ روز یکشنبه مجموع بارش‌های شهرکرد ۱۴.۳ میلی‌متر و ۹ سانتیمتر برف، بروجن ۱۰.۴ میلی‌متر و هشت سانتیمتر برف، لردگان ۱۲.۵ میلیمتر، کوهرنگ ۲۴.۵ میلی‌متر و ۶ سانتیمتر برف، اردل ۱۴ میلی‌متر و ۱۰ سانتیمتر برف و فارسان ۲۸.۳ میلی‌متر و ۲۵ سانتیمتر برف باریده است.

چراغ‌پور تصریح کرد: در این مدت میزان بارش‌ها در سامان ۱۱.۲ میلیمتر، در بن ۹ میلی‌متر و ۱۰ سانتیمتر برف، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۸.۱ میلیمتر، در فرخ‌شهر ۱۲.۳ میلی‌متر و هشت سانتیمتر برف، در مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد ۱۵.۳ میلیمتر، در سورشجان مرکز بخش لاران شهرستان شهرکرد ۱۵.۳ میلیمتر، در بلداجی شهرستان بروجن ۱۰.۱ میلیمتر، در ایلبگی شهرستان سامان ۱۱.۴ میلیمتر، در دوآب‌صمصامی کوهرنگ ۳۰.۷ میلیمتر، در بازفت کوهرنگ ۲۱.۳ میلیمتر، در خانمیرزا ۱۴.۹ میلیمتر و در دزک شهرستان کیار هشت میلی‌متر و ۱۰ سانتیمتر برف ثبت شده است.

گفتنی است چهارمحال و بختیاری سرچشمه سه رودخانه زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منطقه بختیاری همیشه پر بارش و پر برکت خداوند نگهدارش باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی