بازدید 1508

وضعیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری برای امروز

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از غیرحضوری شدن روند آموزشی مدارس در شهرستان کوهرنگ طی روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰ 28 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در اطلاعیه روز یکشنبه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس در روز یکشنبه آمده است: به اطلاع دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و یخ‌بندان، روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ در بستر فضای مجازی شاد ادامه می‌یابد.

در اطلاعیه تکمیلی در خصوص وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس در روز یکشنبه آمده است: به اطلاع دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فعالیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه هشتم بهمن‌ماه، در همه مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار می‌شود.

شروع فعالیت آموزشی در شهرستان‌های اردل، بروجن، فارسان از ساعت ۹ صبح اعلام شد.

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان طبق روال عادی است.

همچنین به گفته فرماندار کوهرنگ، آغاز به کار ادارات شهرستان روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح است.

تاخیر در فعالیت کاری ادارات فارسان

فرماندار شهرستان فارسان نیز گفت: با توجه به لغزندگی معابر، فعالیت ادارات این شهرستان در روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

هادی صالحی افزود: روند آموزشی فعالیت مقاطع تحصیلی نیز ساعت ۹ صبح است که اطلاعات تکمیلی از طریق اداره آموزش پرورش اعلام خواهد شد.

میزان بارش‌ها چقدر است؟

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های جاری در استان گفت: هم‌اکنون ارتفاع برف در کوهرنگ به ۴۵ سانتیمتر رسیده است.

مهران چراغ‌پور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تقریبا در همه شهرستان های استان بارش ها به صورت برف و باران رخ داده است، تاکید کرد: به‌دنبال فعالیت این سامانه بارشی میزان بارندگی در شهرکرد ۱۸.۳ میلیمتر، در بروجن ۱۲.۶ میلیمتر، در لردگان ۳۹.۴ میلیمتر ثبت شد.

به گفته وی، بیشترین این بارندگی ها و بارش باران به میزان ۶۶.۹ در بازفت شهرستان کوهرنگ و نیز ۵۰ میلیمتر در دوآب‌صمصامی کوهرنگ و کمترین آن با ۱۱.۲ میلیمتر در ایلبگی شهرستان سامان و ۱۵ میلیمتر در بن ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، کوهرنگ در ۸۰ کیلومتری و فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی