بازدید 7260

تخریب بخشی از جاده دشت به جنگل گلستان در سیلاب

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از تخریب بخشی از جاده دشت به تونل جنگل گلستان بر اثر جاری شدن سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 08 November 2023

به گزارش «تابناک»، شفیق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران، طغیان رودخانه طی شب گذشته در برخی از نقاط این استان اظهارکرد: سیل بخشی از جاده دشت به تونل جنگل گلستان را تخریب کرده است و تا چند روز آینده این محور بسته و تردد در آن ممنوع است.

وی گفت: رانندگانی که قصد تردد از خراسان شمالی به شهرهای شمالی کشور را دارند، باید یکی از مسیرهای شهرهای اسفراین، گرمه و جاجرم و یا شهرآباد به کلاله را انتخاب کنند.

شفیق افزود: طی شب گذشته در دو مرحله محور آشخانه به جنگل گلستان بر اثر جاری شدن سیلاب مسدود شد که یکی در ساعت ۲۱:۴۵ تا ساعت ۳۲ بود و دیگری نیز در ساعت یک بامداد بود.

وی ادامه داد: از تردد اتوبوس ها جلوگیری شد و این اتوبوس ها برای تردد از مسیر گرمه و جاجرم به بجنورد و یا مشهد راهنمایی شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن بارش شدید باران در شب گذشته سبب شد تا محور شهرآباد به کلاله نیز چند ساعتی بسته شود که هم اکنون تردد در این محور برقرار است.

وی با اشاره به اینکه بارش شدید باران در برخی از نقاط دیگر استان نیز وجود داشت اما خسارت به همراه نداشته است، تاکید کرد: سامانه بارشی تا ظهر امروز در استان فعال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی