بازدید 5109
۳

بازگشایی جاده چمن بید به جنگل گلستان به تاخیر افتاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بازگشایی جاده چمن بید به جنگل گلستان در پی بارندگی و سیلاب اخیر سه روز به تاخیر افتاد.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 23 November 2023

به گزارش «تابناک»، محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات بازسازی موقت سیل بردگی محور چمن بید به جنگل گلستان با استفاده از تمام ظرفیت ماشین آلات راهداری و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به طور شبانه‌روزی در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: مقرر شده بود در صورت مساعد بودن شرایط جوی، این محور تا پایان هفته جاری زیر بار ترافیک برود اما طی بارندگی و سیلاب اخیر بازگشایی محور چمن بید به جنگل گلستان تا سه روز به تأخیر افتاد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمان بازگشایی مسیر محورهای جایگزین محور آشخانه_ شهرآباد_ کلاله_ آزادشهر و همچنین محور سه‌راهی چمن بید_ گرمه_میامی_ شاهرود_آزادشهر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
بی عرضه ها
خیلی طولانی شد ، چه وضعشه آیا نظارتی هست ، پنجشنبه که متعهد شده بودن باز کنند گذشت ، ۴۸ ساعت و ۷۲ ساعتشم گذشت ولی خبری نیست
سلام متاسفم برای استاندار خراسان شمالی متاسفم برای مدیرکل راه خراسان شمالی من خودم از این مسیر عبور کردم در دو نقطه جمعا کمتر از صد مت آسفالت ترک دارشده با چند کامیون سنگ و ماسه ظرف ٢۴ ساعت میشد با احداث کنار گذر حداقل برای وسایل نقلیه سبک عبور و مرور فراهم کرد درکشوری که یکماه رمضان کلا کسب تعطیل محرم و صفر نیمه تعطیل این همه رستوران ها هتل ها و مغازه ها بویژه در مسجد دشت و تنگراه تا امروز چهل روزه تعطیل شده آقایون کوچک با گرفتن مسیولیت بزرگ ارمغانی جز فقر ندارن خدایا به داد مردم برس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست