بازدید 6404
۸

شکایت استقلال از سپاهان: حکم ۳برصفر ؟!

کد خبر: ۱۱۹۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 29 August 2023

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ مدعی شد، باشگاه سپاهان در بحث سقف بودجه خود دچار تخلف شده است و باید پرونده‌اش به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، اعلام کرد طبق مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال سقف افزایش دستمزد بازیکنان برای فصل آینده 25 درصد عنوان شده، اما باشگاه سپاهان از این قانون تخلف کرده است.

استقلالی‌ها در نامه خود تأکید کرده‌اند باشگاه سپاهان بعضاً مبلغ قرارداد برخی از بازیکنان جدید خود را به فصل بعد انتقال داده که این افزایش حتی تا سقف 200 درصد بوده است.

باشگاه استقلال با تأکید کرد بر اینکه موضوع یادشده خلاف مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، با طرح ادعای اخلال در نظام اقتصادی نقل‌و‌انتقالات فوتبال ایران، خواستار ارجاع اعتراض این باشگاه به تخلف باشگاه سپاهان به کمیته انضباطی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
کیسه هم یاد گرفت بره تو حاشیه
دوباره سپاهان داره موفق شده جوسازی شروع شد. ضمنا تابناک امروز سپاهان سه بر یک پیکان را برد زورت میگه خبر را منتشر کنی. بگی یا نگی سپاهان برد
قانون باید اجرا شود
بازی جدید استقلالی ها !
استقلال جواد نکونام اخلاق را هم دارند می‌بازند.
استقلال آجرلو و ریخت پاشهای او چه؟
قهرمانی استقلال را باید از انها گرفت
تاسف اوره استقلالی ها به بازی سخیفی روی آورده اند
من خودم پرسپولیسی هستم ولی میخوام بدونم اگه این استقلالیای دوبه هم زن بازیشون رو با سپاهان مساوی کرده بودن یا میبردن، باز هم میرفتند شکایت کنند.
این استقلالیا گوش همه رو کر کردن که گل پرسپولیس به ذوب آهن آفساید بوده، یکی نیست به این پر روها بگه بازی با استقلال خوزستان 2 تا پنالتی صد در صد رو برای استقلال خوزستان داور نگرفت. من اگر جای این هوچی ها بودم آب میشدم میرفتم تو زمین.
اینجوری میخاید امتیاز جمع کنید خخخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی