بازدید 7235

واکنش پرسپولیس به فسخ ترابی و بند جنجالی قرارداد

در قرارداد مهدی ترابی بندی آمده است که اگر تا یک بازی قبل پایان فصل 90 درصد قراردادش را دریافت نکند، آن را یک طرفه فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر: ۹۹۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 01 September 2020

ترابی در صورت دریافت نکردن 90 درصد قرارداد تا یک بازی قبل از پایان فصل می توانست فسخ کند. این واکنش عجیب مدیرعامل سرخ‌ها به فسخ یکطرفه قرارداد از سوی این بازیکن است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول پناه مدیرعامل پرسپولیس گفت: پنج بازیکن ما بندی در قراردادشان وجود دارد که اگر از یک تیم خارجی پیشنهاد داشته باشند می توانند با پرداخت درصد یا مبلغی از پرسپولیس جدا شوند. این بند ما را در شرایط سختی قرار داد اما مربوط به مدیران قبلی است. در قرارداد مهدی ترابی بندی آمده است که اگر تا یک بازی قبل پایان فصل 90 درصد قراردادش را دریافت نکند، آن را یک طرفه فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شود.

بالاترین پرداختی را به بازیکنان داشته ایم

وی ادامه داد: پرسپولیس بالاترین پرداختی را به بازیکنان داشته و تا امروز هم پاداش ها به جز پاداش پایان فصل را پرداخت کردیم. حتی مبالغی که از سال های قبل طلب داشتند پرداخت کردیم. برخی بازیکنان 85 و برخی هم بالای 90 درصد قرارداد امسال خود را دریافت کرده اند. مثلا بشار رسن با وجود مطالباتی که از سال های پیش دارد برای امسال 92 درصد مبلغ قراردادش را گرفته است.

 

مشکل خانوادگی ترابی حل شود در پرسپولیس می ماند


سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فسخ قرارداد ترابی توضیح داد: وی امروز به سازمان لیگ رفت و برای فسخ قرارداد اقدام کرد. ترابی مشکل خاص خانوادگی دارد اما 2،3 ساعت پیش با من صحبت کرد و گفت اگر این مشکل حل شود در پرسپولیس می ماند. دریافت نکردن 90 درصد قرارداد یک بحث است و بحث دیگر هم این است که ترابی می خواهد به یک باشگاه قطری برود. ترابی یکی از بازیکنان بااخلاق، فنی، ماخوذ به حیا و افتخار پرسپولیس است. وی تاکنون فسخ نکرده بلکه فسخ قراردادش را ثبت کرده است. مانند اینکه یک نفر شکایت خود را از فرد دیگری ثبت می کند.

رسول پناه درباره انتخاب یحیی گل محمدی و مهدی ترابی به عنوان برترین سرمربی و بازیکن فصل از نظر مخاطبان برنامه «فوتبال برتر» گفت: همین موضوع نشان از لیاقت تیم پرسپولیس می دهد و من به گل محمدی و ترابی تبریک می گویم.


با 5 بازیکن مدنظر گل محمدی مذاکره می کنیم

وی درباره مذاکره با بازیکنان مدنظر گل محمدی گفت: با 5 بازیکنی که کادرفنی معرفی کرده است مشغول مذاکره و رایزنی هستیم. روز گذشته با برخی از این بازیکنان صحبت کرده و با برخی دیگر هم فردا صحبت می کنیم. فکر می کنم جذب بازیکن جدید تا پایان هفته نهایی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار