بازدید 6276

توئیت ترامپ درباره مقابله با خشونت‌ها در آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در سه توئیت متوالی در حساب توئیتری خود نوشت: تنها راهی که جلوی خشونت را در شهر‌های پر از جرم تحت مدیریت دموکرات‌ها خواهد گرفت، توسل به زور است.
کد خبر: ۹۹۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 31 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دونالد ترامپ نوشت:تد ویلر، شهردار خرفت، چپ افراطی و بی عرضه و دموکرات پورتلند که در زمان تصدی مسئولیت اش شاهد مرگ و ویرانی بزرگ در شهر خود بوده، فکر می‌کند که این وضعیت بی قانونی باید برای همیشه ادامه داشته باشد. این اشتباه است! وضعیت پورتلند هرگز با یک شهردار احمق بهتر نخواهد شد.

ترامپ در ادامه مدعی شد: شهردار پورتلند سعی کرد با آشوبگر‌ها و آنارشیست‌ها همراهی کند و آن‌ها او را مسخره کردند. وی مایل است من (ترامپ) و دولت فدرال را به خاطر ورود به این ایالت سرزنش کند، اما هنوز چیزی از (حضور ما) ندیده است. ما فقط با یک گروه کوچک به آنجا رفته ایم تا از دادگستری آمریکا دفاع کنیم، زیرا او نمی‌توانست این کار را انجام دهد.
رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: مردم پورتلند، مانند سایر شهر‌ها و مناطق دیگر کشور بزرگ ما، خواهان نظم و قانون هستند. شهرداران چپ افراطی از حزب دموکرات، مانند عروسک خیمه شب بازی که پورتلند را اداره می‌کند و یا فردی که در حال حاضر در مقر خود نشسته و مایل به هدایت اقدامات علیه جرائم و یا حتی مخالفت با آن نیست، هرگز قادر به انجام این کار (برقراری نظم و قانون) نخواهد بود!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار