بازدید 6430
۲

مخالفت رسمی سعادتمند با استعفای مجیدی

مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای فرهاد مجیدی مخالفت کرد.
کد خبر: ۹۹۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 28 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران،، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در برنامه ورزش و مردم حضور یافته است تا درباره حواشی اخیر آبی پوشان صحبت کند.

سعادتمند درباره استفعای مجیدی گفت: مجیدی یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و ما در فینال جام حذفی هستیم و باید روی نیمکت ما در بازی روز پنج‌شنبه بنشیند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سلام‌علیکم.

بدون وسيله از سر برادری و در مقام هواداری، هواداری که بیش از پنجاه سال بر وفاداری، وفاداری به باشگاه چه آن روزها که تاج بوده و چه در این روزها که استقلال است، پای کوبیده و در میانه‌ها پیش آمده، که در خلوت به شادي از پیروزی دست افشانده، توصیه می‌شود که همه‌ی هم و غم خود را فرهادخان، شش‌دانگ، بر وظيفه‌ی سنگین سرمربی‌گری بگدارد و در دایره‌ی تصمیم‌‌ها و بده بستان‌ها و بگیر و ببندهای مقامات باشگاه، یک‌کلام، دخالت‌های بی‌جا نکند. و در این پیوند بهانه به دست فيفا و فدراسیون‌ها ندهد. اگر بنا بر مصلحت و تجربه، در دل دارد که هیاهو بیافریند و هولیگان‌های وطنی را بیاشوباند و در دل هواداران شور بیافریند، ايوالله دست مریزاد، بیاشوبایند و بیافریند، اما، پیش از آن با مقامات باشگاه هم‌آهنگ کند. من به سهم خود بر کارکشتگی فرهاد و ارز‌ش‌های فوتبالی‌اش حساب می‌کنم. فرهاد می باید حمایت شود و تا فرهادها، سكان هدایت باشگاه‌های فوتبال ما را در دست بگیرند. و دیگر این روزگاران پیش نیاید، که پای دلالان به میدان دربیایند و سرمربی‌های دسته سوم باشگاه‌های فوتبال اروپایی، با ما قراردادهای میلیاردی نبندند و به وانمود ناز و ادا و اصول درنیاورند.
همیشه ما یاد گرفتیم که خود سوزی کنیم. مربی خوب را فحش بدیم خارجی به درد نخور را پول گزاف بدیم و قدر مربی و ایرانی را نفهمیدم
فدراسیون با دلایل مختلف باید جلوی ورود مربی خارجی را بگیرد
بابا دلار نداره کشور حیف و میل نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل