بازدید 60037
دو هزار و دویست و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

پیغام رهبر انقلاب به کویتی پور به روایت عزت الله ضرغامی / ماجرای پیشنهاد احمدی نژاد به عارف / اقدام عجیب گل‌محمدی در اینستاگرام؛ یحیی رفتنی شد؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند : تقدیر مأمور تشکیل کابینه سوریه از حمایت های ایران / چرا مجلس طرح دو فوریتی خروج از برجام را مطرح کرد؟ / خاتمی: نامه‌نگاری من درباره استیضاح رئیس‌جمهور، خیال‌پردازی ضدّ انقلاب است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 27 August 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
معاون دادستان اهواز از شلیک گلوله ساچمه‌ای پلاستیکی در روستای ابوالفضل اهواز خبر داد

معاون دادستان اهواز گفت: ماموران انتظامی کلانشهر اهواز که برای اجرای حکم قانونی به یک منطقه مسکونی موسوم به ابوالفضل(ع) رفته بودند با مقاومت عده ای مواجه شدند. علی بیرانوند چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی در منطقه یاد شده به صورت غیر قانونی طی سالهای اخیر زمینهای مربوط به بنیاد مستضعفان را تملک کرده اند که اسناد موجود از مالکیت بنیاد مستضعفان حکایت دارد. وی اظهار داشت: عوامل اجرایی شهرداری به همراه یگان امداد نیروی انتظامی بنا به مصوبات روز یکشنبه استانداری برای جلوگیری از تداوم زمین خواری در منطقه زردشت حاضر شدند تا این زنجیره را قطع کنند که قبل از ورود به محل با تحریک برخی افراد سودجو با هویت معلوم مواجه شدند. وی گفت: ماموران علی رغم اعلام این نکته که قصد تخریب هیچ منزلی را ندارند اما با واکنش این افراد مواجه شدند و آنان با سنگ و شیشه به سوی ماموران حمله کردند که موجب مجروح شدن تعدادی از ماموران و خسارت به خودروهای شهرداری و نیروی انتظامی و سایر خودروهای عبوری شد. بیرانوند افزود: ماموران انتظامی حاضر در محل برای کنترل اوضاع و جلوگیری از صدمه جانی به افراد به صورت هوایی با اسلحه ساچمه زن پلاستیکی چند تیر شلیک کردند که برخی از افراد از این موضوع سو استفاده کرده و با تقطیع کلیپ ها سعی در وارونه کردن موضوع داشتند.

پلیس: تصاویر زحمی شدن اهالی روستای ابوالفضل اهواز ساختگی است

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل( ع) این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: ماموران این فرماندهی تنها برای اجرای حکم قضایی به این روستا مراجعه کردند. سرهنگ محسن دالوند چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: عصر امروز فرماندار، دادستان، عوامل اجرائی شهرداری اهواز و ماموران انتظامی به روستای یاد شده برای بازپس گیری زمینهای بنیاد مستضعفان از افرادی که غیر قانونی آن را تملک کرده بودند مراجعه کردند که با واکنش تعدادی از افراد حاضر در محل مواجه شدند. وی اظهار داشت: این افراد به تحریک ساکنان منطقه و توسط اشخاصی به هویت معلوم از ورود عوامل به زمین های بنیاد مستضعفان جلوگیری کرده و با حمله به عوامل اجراییات شهرداری سنگ پرانی کردند و جاده را نیز بسته و از ورود خودروهای شهرداری و سایر عوامل جلوگیری کردند. سرهنگ دالوند گفت: این افراد همچنین به سمت ماموران انتظامی حمله ور شده و علیرغم خویشتنداری ماموران انتظامی متاسفانه به حمله خود ادامه داده که در این رابطه چهار نفر از ماموران انتظامی و یکی از عوامل اجرائی شهرداری زخمی شدند. وی گفت در ادامه عوامل انتظامی جهت جلوگیری از ادامه درگیری جمعیت را متفرق کردند و با انجام اقدامات ایجابی موضوع خاتمه پیدا کرد. وی با بیان این مطلب افزود: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب و سودجو با هدف جریجه دار کردن احساسات مردم اقدام به انتشار تصاویر ساختگی مبنی بر زخمی نمودن اهالی روستای ابوالفضل(ع)نموده که این موضوع جو سازی خبری در فضای مجازی است.

برگزاری مراسم یک هیات ۱۳ هزار نفری در تهران

هیأت‌ میثاق با شهدا با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی جلسات عزاداری محرم خود را در دانشگاه افسری امام علی(ع) برپا کرده است. این هیأت در حوزه محتوایی نیز تلاش کرده است تا بتواند بسته کاملی به ۱۳ هزار مخاطب خود ارائه کند. هیأت‌های عزاداری مشهور تهران این روزها بساط مجلس عزای خود را در فضایی متفاوت از حسینیه‌های هرساله به دلیل شیوع ویروس کرونا برپا کرده‌ند. یکی از این هیأت‌ها میثاق با شهدا با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی است. این هیأت جلسات خود را در دانشگاه افسری امام علی(ع) برپا می‌کند.یکی از مسئولین اجرایی هیأت میثاق با شهدا می‌گوید: هیأت میثاق با شهدا در ابتدای شیوع کرونا به صورت مجازی برنامه‌های خود را پیش برد و سپس با صدور پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری حضوری جلسات برنامه‌ریزی کرد. در محرم نیز برنامه‌ریزی لازم را کردیم تا فتنه دشمنان را خنثی کنیم و مانع ایجاد دوگانه سلامت و عزاداری شویم که الحمدلله هیأت ما و دیگر هیأت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌ها توانسته‌اند نقشه‌ها آن را خنثی کنند.

چرا صداوسیما سخنرانی شهیدمطهری در نقد مداحی های بی محتوا را پخش نمی کند؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در میان علمای شیعه در عصر ما، آیت‌الله شهید مرتضی مطهری از دیگران بیشتر به نقد تحریفات عاشورا پرداخته است. خوشبختانه اکثر علمای برجسته معاصر، با دروغ‌پردازی‌های بعضی مداحان و منبری‌های کم‌سواد مخالفت کرده و نسبت به خطر این تحریف‌ها هشدار داده‌اند ولی شهید مطهری بیش از بقیه به این موضوع پرداخته و مطالب مفصل ایشان در قالب کتاب موجود است کمااینکه صدای ایشان نیز در دسترس می‌باشد و در فضای مجازی دست به دست می‌شود. رسانه ملی هشدارهای شهید مطهری درباره تحریفات عاشورا و بی‌محتوا شدن مداحی‌ها و منبرها را پخش نمی‌کند. اگر پخش کند، نزد افکار عمومی زیر سؤال می‌رود که با توجه به این هشدارها چرا رسانه ملی هرچه در این قبیل محافل مطرح می‌شود را پخش می‌کند؟ در آنصورت، چاره‌ای غیر از این ندارد که مداحی‌های بی‌محتوا را پخش نکند. رسانه ملی، می‌تواند به جای این مداحی‌های تکراری بی‌محتوا و در بسیاری موارد موهن، عزاداری‌های پرمحتوائی که مداحان سنتی اجرا می‌کنند را پخش کند تا فرهنگ عاشورا و نهضت کربلا را آنگونه که متناسب با شأن امام حسین و شهدای کربلاست در جامعه نهادینه کند و از این فرصت گرانبها برای ارتقاء فرهنگ مردم حداکثر بهره‌برداری را به عمل آورد. متأسفانه در بسیاری از محافل عزاداری وقت گرانبهای مردم که با اخلاص و عشق به شهدای کربلا حضور پیدا می‌کنند، بدون آنکه چیزی از فلسفه نهضت عاشورا نصیبشان شود تلف می‌گردد و ادامه این وضعیت، ظلم بزرگی به این مردم بااخلاص است و رسانه ملی هم با این ظلم همراهی می‌کند.
 
اقدام عجیب گل‌محمدی در اینستاگرام؛ یحیی رفتنی شد؟

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از شکست در دربی و حذف از جام حذفی، پستی در اینستاگرامش منتشر و پس از مدتی آن را حذف کرد. حال گل محمدی در اقدامی عجیب تر، تمام عکس هایش را در اینستاگرام پاک کرده و حتی تصویر پروفایل خود را هم تغییر داده است تا بیشتر از قبل به شایعه رفتنش از پرسپولیس دامن بزند. پیش از دربی در بعضی از رسانه‌ها مطرح شد که گل محمدی با سپاهان به توافق رسیده و فصل آینده در اصفهان مربیگری خواهد کرد. گرچه گل محمدی قبل و بعد از دربی این شایعه را رد کرد، اما از اصفهان خبر می‌رسد که سرمربی سرخ‌ها به زودی با زردپوشان قرارداد امضا خواهد کرد. /خبرآنلاین
 
الیاس نادران از نمایندگی استعفا داده است؟

خبر استعفای الیاس نادران، نماینده تهران، گمانه‌زنی‌های «اختلاف بر سر تصاحب قدرت در مجلس یازدهم» را تقویت کرده است. نقطه آغازین موضوع استعفا در توییتی با حساب کاربری «فرید مدرسی» قرار دارد. او کمتر از ۱۰ روز پیش توییت زد که «برای جلوگیری از استعفای جناب الیاس نادران قرار است کمیسیون جدیدی در مجلس تشکیل دهند و نامش را بگذارند کمیسیون جهش تولید و نادران را رئیس آن کمیسیون کنند. حالا باید دید که نادران این سمت را می‌پذیرد که استعفا ندهد یا خیر؟» نوشته مدرسی حکایت جنگ قدرت یا تصاحب و تقسیم پست‌های مجلس شورای اسلامی را در دهان‌ها انداخت و گمانه‌زنی‌های جناحی درباره عملکرد قوه مقننه را تقویت کرد؛ پارلمانی که ریاستش را محمدباقر قالیباف و ریاست کمیسیون برنامه و بودجه آن را حمیدرضا حاجی بابایی عهده دار شده و علیرضا زاکانی هم در رأس مرکز پژوهش‌ها قرار گرفته است.
 
خاتمی: نامه‌نگاری من درباره استیضاح رئیس‌جمهور، خیال‌پردازی ضدّ انقلاب است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، شایعه برخی کانال‌های مجازی مبنی بر نامه‌نگاری وی به رهبر انقلاب درباره لزوم استیضاح رئیس‌جمهور را قویاً تکذیب کرد.آیت‌الله سیّد احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقّت تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شایعه برخی کانال‌های مجازی مبنی بر نامه‌نگاری وی به رهبر انقلاب درباره لزوم استیضاح رئیس‌جمهور، را قویاً تکذیب کرد.وی گفت: این خبر صدردصد دروغ است و نشان از توهم‌زدگی و عجز ضدّانقلاب دارد و می‌شود این را معیاری برای دیگر تحلیل‌ها و خبرهای رسانه‌های معاند قرار داد.
 
ماجرای پیشنهاد احمدی نژاد به عارف

وقتی محمود احمدی‌نژاد در سال 84 پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شد، گویا از عارف به‌طور جدی درخواست کرد معاون‌اول دولتش باشد. عارف در این زمینه گفته بود: «خیلی جدی به این مسئله [معاون‌اولی] اعتقاد داشتند؛ البته باید بگویم ایشان را بسیار خوب می‌شناختم، ولی باید بگویم کنار‌کشیدنم سیاسی نبود، بلکه به این دلیل بود که من اهل اجماع و مشورت و خرد جمعی هستم، اما آقای احمدی‌نژاد به‌هیچ‌وجه به این مسائل پایبند نبود و بیش از هر چیزی به نظر شخصیشان اعتقاد داشتند و همین مسئله موجب می‌شد نتوانم با ایشان همکاری کنم. با توجه به این شرایط، امکان نداشت بتوانیم با همدیگر کار کنیم؛ چرا‌که دو منش کاملا متفاوت اجرائی داشتیم».
 
پیغام رهبر انقلاب به کویتی پور به روایت عزت الله ضرغامی

عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود از دیدار صمیمی خود با غلامرضا کویتی پور نوشت.عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: حاج غلام کویتی‌پور مهمانم بود. می‌گفت از طرف رهبر انقلاب پیام محبت آمیزی به او ابلاغ شده که تا زمانی که حاج غلام‌علی کویتی‌پور هستید در آغوش من جای دارید. خوشحال و امیدوار بود. راجع به اهمیت ملودی در نغمه های آئینی صحبت کردیم. یک نمونه اش را برایم اجرا کرد.
 
چرا مجلس طرح دو فوریتی خروج از برجام را مطرح کرد؟

حقوقدان بین الملل اقدام مجلس در مطرح کردن طرح دو فوریتی برای خروج از برجام را مورد نقد قرار داد.رضا نصری گفت: یک جریان در داخل کشور از روز آغاز مذاکرات هسته‌ای در دولت روحانی ابتدا در صحن مجلس شورای اسلامی به هر بهانه‌ای «طرح دو فوریتیِ توقف مذاکرات» ارائه می‌داد! سپس، وقتی برجام در نهایت منعقد شد، با ارائه تفاسیر عجیب و غریب از مفاد آن مدام افکار عمومی را از «بازرسی اماکن نظامی»، «لو رفتن اسرار امنیتی»، «پروتکل الحاقی»، «نابودی صنعت هسته‌ای» و «بر باد رفتن عزت کشور» می‌ترساند. وقتی در عمل این اتفاقات رخ نداد و با رفع اغلب موانع تجاری و اقتصادی در دو سال اول، هتل‌های تهران و شهرهای دیگر به برکت برجام مملو از سرمایه‌گذاران و اهل کسب‌وکار شد و ایران توانست پس از قریب به دو دهه انزوا تعاملات گسترده‌ای با جهان برقرار کند، از خرید هواپیمای مسافربری گرفته تا قراردادهای جزء در حوزه‌های مختلف را زیر باد انتقاد گرفت و برجام و مذاکره‌کنندگان آن را نزد افکار عمومی تخطئه کرد. وقتی هم ترامپ روی کار آمد و از برجام خارج شد و این جریان به چشم خود دید که تمام محدویت‌های هسته‌ای مندرج در برجام به سرعت بازگشت‌پذیر بود، این بار بهانه گرفت که چرا قرارداد را جوری تنظیم نکردید که آمریکا نتواند از آن خارج شود؟! وقتی توضیح داده شد که برجام از استحکام حقوقی خوبی برخوردار است و دولت آمریکا نتوانست حتی به یک بندِ آن برای توجیه خروج خود استناد کند، این بار تمام گناهان ترامپ و نواقص ساختاری نظام بین‌المللی را به پای دولت و دستگاه دیپلماسی نوشت.
 
تقدیر مأمور تشکیل کابینه سوریه از حمایت های ایران

مأمور تشکیل کابینه سوریه در دیدار با معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از حمایتهای تهران، تأکید کرد که باید روابط اقتصادی بین دو کشور به سطح روابط سیاسی راهبردی برسد.«حسین عرنوس» مأمور تشکیل کابینه سوریه صبح امروز میزبان «ابراهیم محمود زاده» معاون وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه وی بود.رادیو «سوریانا» گزارش داد، در این دیدار، تحکیم روابط بین سوریه و ایران در زمینه‌های زیرساختی، مسکن، ایستگاه‌های آب‌شیرین کن، برق، منابع آب، نفت بررسی شد.طرفین سوری و ایرانی بر از میان برداشتن هر گونه مانع جهت اجرای معاهدات، یادداشت‌های تفاهم امضا شده بین خود تأکید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۴۶
مگر قرار است به تعداد نمایندگان فراکسیون داشته باشیم ؟؟؟
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
بله به تعداد نمایندگان تشنه خدمت و نه تشنه قدرت!!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
فراکسبون بیشتر مساوی با بخور بخور بیشتر ! مگه نمیبینید برای بعضی فراکییونهای نون ابدار از صبح زنبیل میزارن تو صف و دعواست و اونایی که نون آبش کمتره کسی مشتریس نییت ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
فراکسیون نه، کمیسیون. اینا با هم خیلی متفاوتند کمیسیون جزو ساختار رسمی مجلسه اما فراکسیون غیررسمی است و صرفا همراهی تعدادی از نمایندگان مجلس محور یک موضوع خاص است..
یکسری مستضعف زمینهای بنیاد مستضعفان که در اصل متعلق به خودشان است صاحب شده اند این وسط پلیس و دادستانی و... چرا داخل دعوا شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
شما انگار تعریف جدید مستضعف رو نشنیدی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
ﺯﻣﻴﻦ ﻫﺎ ﺳﺎﻟهاست ﺩﺳﺖ اﻳﻦ ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪاﻫﺎﺳﺖ ﺑﻨﻴﺎﺩ اﻻﻥ ﺳﻨﺪ ﺟﻮﺭ ﻛﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﭼﻲ ﺑﺸﻪ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
عجب
می روید ساختمان می سازید و بعد مدعی هم می شوید که چرا زمین خواری وجود دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
کاش انها هم حداد عادل بودند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
اگه اینجوریه که منم می رم تو کاخ نیاوران که مال مستضعفینه زندگی می کنم. مسخره بازی که نیست. تا زمانی که منطق بعضی مردم اینجوری باشه اوضاع مملکت همینه.
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
آقای فتاح : مگر بنیاد شما بنیاد حمایت از مستضعفان نیست ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
ناشناس 0700

پس چرا فتاح از آقای حداد عادل معذرت خواهی کرد ؟
حاج عزت حتما خواسته شوخ طبعی خودش را بعنوان کاندیدای اینده برساند. مگر قرار است حاج غلام کویتی پور حاج عزت ضرغامی باشد داش عزت؟
اقای احمد خاتمی با توجه به نطق های اتشین شما در لزوم برپایی مراسم پرشور بفرمایید این شبها کجا تشریف دارید تا برسیم خدمتتان در جوار شما پرشور برگزار کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
دوست عزیز علماها ومراجع برای اینکه عزاداریعایشان ریا نشود درکنج حانه مشغول سروسینه زدن هستند واشک ماتم میریزند وپروتکل بهداشتی را درمورد کرونا رعایت میکنند ودرمنزل بافاصله عزاداری میکنند
برخی افراد فرصت طلب و سود جو که توسط رسانه های معاند و امریکا و اسراییل هدایت و کنترل میشدند از تخریب خانه هایشان توسط شهرداری بر سر زن و فرزندشان جلوگیری کردند که خوشبختانه با اقدامات ایجابی موضوع حل شد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چقدر ما بدبختیم به خدا .
پسر چه امور مهم و خطیری در فکر مسیولین جاری و ساریه
یه حال خوشی دارن انگار
آقای نصری برجامت با ان دولت ببر توموزه خانه ات واین جنازه را اینقدر باطمطراق تعریف نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
وقتی بلد نیستی حتی یک جمله بدون غلط نگارش کنی،بهتر استداز برجامی که هیچ از آن نمی دانی سخنی نگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دوست گرامی الان انهایی که برجام را تضعیف کردند خودشان پشیمان اند انها می خواسنند برجام را وارونه نشان دهند تا هم انتخابات 96 را پیروز شوند و هم سپس در دولت مطلوب خود برجام را ادامه دهند اما همه برنامه ها بهم ریخت. شاید هم کار خدا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
خخخه
برجام را تضعیف کنند تا 96 بیایند سر کار!!!
ان وقت پروفسور کجای برجام نقض کرده بودین در ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
جالبه 23:25 خودش غلط نگارشی داره و خود رو متخصص برجام میدونه 23:26 هم که دیگه دلیلی آورده که برای توجیه ضعف برجام هم اصلا محلی از اعراب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
12:43
پروفسور
منظور اشتباه در مفاهیم نگارشی است نه یک دال اضافه بر اثر اشتباه تایپی
برجامتون با نوشتن متنی که خودش ناقض قانونی داشت را لطفا به دیگران خرده نگیرید
احمد خاتمی ارسال نامه و متن نامه را کار ضد انقلاب دانست ......به فرض به اینکه حرف شما درست باشد . من‌متن نامه را از قول شما قبول میکنم . چون واقعا بعید هم نیست که چنین باشد . دلیلم این هست که در چند مورد به مردم‌معترض به گرانی باغی گفتی و به معترض کمک های خارجی یاغی و فتنه گر و تفاله و زباله گفتی . اینکه کلا از اصولگرایان از این دست کارها ممکن هست اتفاق بیفتد
مطهری کناب های بسیار زیادی دارد . داستان و راستان . خدمات متقابل ایران و اسلام ......( مردم ایران با آغوش باز از اسلام استقبال کردند ) چون مردم ایران در ۱۴۰۰ سال پیش دنبال آزادی و عدالت و دمکراسی بودند . میخواستند ثروت بین عرب و عجم‌مساوی تقسیم شود . هیچ فرقی بین ادبان نباشد . مطهری گفتند بعد از انقلاب یک جایی مثل زندان را تخریب میکنیم چون سازکار لازم را داریم‌که جرمی اتفاق نیفتد ....
تلویزیون ایران دیگر از سیاهپوست امریکایی تصویری نشان‌نمیدهد . از اعتراضات هم‌خبری نیست . چرا اینقدر زود فروکش کرد ؟ غیر از این بود که نردم با شعور سیاسی و فهیم و درس خوانده خیلی خوب فهمیدند که اگر همچنان ساختمانها و خودرو و فروسگاها را تخریب کنند کشور بسمت حکومت انارشسیم . سوسیالیسم یا پوپولیسم که در نهایت نه در ان عدالتی محقق میشود نه آزادی و نه دمکراسی ......لذا زود صف خود را از افراد فرو دست جامعه اقلیت خارج کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
عزیزم انگار در جریان نیستی الان با سرکوب مردم با نیروهای گارد ملی کار به درگیری مسلحانه در بعضی ایالات رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
تو خوابی وفکر می کنی دیگر نیست
کشور را بدون برجام اداره کنید ؟ از برجام خارج شوید . از الحاقیه آژانس و پروتکل های اتمی خارج شوید و طول موشک را ده متر دیگر افزایش دهیید . از پروتکل های بهداشت جهانی هم‌خارج بشین . از ورزش و فوتبال خارج بشین . بانک جهانی را بی خیالش . ....... فقط بچسبین به ایدولوزی اصولگرایان . ازدواج مجدد ‌مرد بدون اجازه زن اول
کریمی و کویتی پور و اهنگران ....در طی چهل سال جنگ حتی یک زخم کوچکی برنداشتند . چرا
پاسخ ها
علی
| Netherlands |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
چون کار فرهنگی می‌کردند!!
غربی ها با هویج برجام می خواستند بدون هزینه ایران را تصاحب و استعمار کنند وقتی دیدند چنین خبری نیست ،به زیرش زدند
در مجلس دلار را اتیش میزدی . برجام کذایی را پاره میکردی . فکر گرانی دلار را هم‌میکردیر. آیا اصولگرایان‌میدانند که اگر ترامپ برنده انتخابات شود واقعا کشور بسمت جنگ‌واقعی خواهد رفت . یعنی مثل دوره بوش . اگر امسال جنگ را شروه نکرد فقط بخاطر انتخابات هست . یعنی ترامپ‌خروج از وعده های انتخاباتی را به بعد از انتخابات موکول کرده است . تا قبل از انتخابات قرار هست با کمک اسرایبل در اطراف ایران‌ پایگاه نطامی مستقر کنند . یعنی در قطر . امارات . بحرین . کوبت . افغانستان . تاجیکستان و آذربایجان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
انقد یعنی یعنی نکن
همین ترس امثال شما ما رو تو چاه ویل این دولت و برجام انداخت
برو خداروشکر کن که ترامپ احمق از برجام خارج شده وگرنه الان نبودی که بگی یعنی
ما خدارو داریم
آمریکا کی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خوب نیست آدم اینقدر ذلیل باشه. بذار جنگ بشه ببینم چه کاری ی خواند بکنند. شما هم لازم نیست بیای یه وقت خدای نکرده اوخ می شی....هیهات منا الذله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
فکر گرانی دلار رو دولت باید بکنه دولت فقط برای دوچرخه سواری زنان و حجاب و کنسرت رای میگیره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
خیالت راحت باشه که دیگه جنگ بشه اونقدر آدم بیاد !!
هیچکدام از نمایندگان مجلس فعلی که از اقشار فردست جامعه با شعار پوپولیستی و با ظاهر مردم فریبی بنام ساده زیستی و کپر نشینی حاضر نشدند در تهران و ورامین در دل کپر و چادر زندگی کنند . در همان ابتدای کار هر کدام چند صد میلیون پول گرفتند . آیا با این شرایط مستضعف را درک میکنند ؟ کجای دنیا به نمایده ای که فقط درس حوزوی خوانده رای میدهند .
اسراییل خانه یک بدبخت راروی سرش خراب کرد
متاسفانه بورس شده پاشنه اشیل کشور ، حبابی کردن بورس تورم سنگینی بر ملت وارد کرده ، به طوری که با سقوط چند روزه بورس مسکن و ارز نیز سقوط کرد و خونه ۵ میلیاردی حدود یک میلیارد ارزون شد ، فعلا تمام بازارهای از بورس پیروی میکنند و همه دنبال سود ۵ دزصدی روزانه هستند لطفا یه فکری به حال این قمارخانه کنید چرا مراجع سکوت کردن ؟؟ کجای اسلام سود ۸۰۰ دزصدی تو یک سال رو حلال میدونه ؟؟
ایران آماده ساخت مسکن برای جوانان سوریه است

ایرنا: ابراهیم محمود زاده معاون وزیر دفاع ایران و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور (ساتا) در دیدار با “سهیل عبداللطیف” وزیر خدمات عمومی و مسکن سوریه بر سازندگی، توسعه عمرانی و ساخت مسکن در این کشور تأکید کرد.

دو طرف در این دیدار بر حضور ایران در ساخت واحدهای مسکونی برای “تأمین اجتماعی و منازل برای جوانان سوریه” و طرح های توسعه عمرانی تاکید کردند.

محمود زاده و عبداللطیف همچنین در زمینه سرمایه‌گذاری روی تکنولوژی ساخت وساز سریع واحدهای مسکونی با هزینه کم و دارای صرفه اقتصادی بیشتر گفت‌وگو کردند.

وزیر مسکن سوریه نیز اعلام کرد در این دیدار نحوه همکاری در پروژه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری در املاک بررسی شد و قرار است هیأت ایرانی مذاکرات فنی را با مسؤولان “سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری املاک” و “سازمان کل مسکن سوریه” انجام دهد.

وی تصریح کرد، پس از این گفت‌وگوها، زمان‌بندی اجرای این طرح‌ها مطابق با تکنولوژی‌های ساخت و ساز سریع و با صرفه اقتصادی بالا تعیین می‌شود.

عبداللطیف افزود: مذاکرات در زمینه مشارکت طرف ایرانی در اجرای پروژه مسکن اجتماعی شامل ساخت هشت هزار واحد مسکونی در کنار سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در مناطقی خواهد بود که به نام “مناطق توسعه املاک” نامیده می‌شود و زیر نظر بخش عمومی قرار دارد.

معاون وزیر دفاع ایران نیز گفت: ایران در مرحله بازسازی سوریه و با تکیه بر امکانات و تکنولوژی‌های جدید با بالاترین کیفیت، حداکثر سرعت و کمترین هزینه آماده همکاری با این کشور است.

وی بر اهمیت حمایت از دولت دمشق و همکاری با بخش دولتی و خصوصی این کشور در اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: فعالیت ما در محدوده شهر دمشق آغاز خواهد شد و پس از آن در دیگر استان‌های سوریه گسترش خواهد یافت.

ایران و سوریه اواخر سال ۲۰۱۹ تفاهم نامه همکاری برای توسعه عمرانی میان دو کشور امضا کردند و برنامه اجرایی آن نیز تدوین شد، اما شیوع ویروس کرونا، اجرای این توافقنامه را به تعویق انداخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
!!!!اینا واسه همه مامانن واسه مردم خودمون زن بابا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی