بازدید 4996
تناقض گویی سعادتمند ادامه دارد

سفر مدیرعامل استقلال به اروپا برای مذاکره تلفنی با شفر!

در حالی که شفر استقلال را محکوم کرده و این مدیران تیم بدهکار هستند که باید برای مذاکره با طلبکار به محل استقرار او بروند، مدیرعامل استقلال می‌گوید این آلمانی به ایتالیا نیامده و تلفنی با او مذاکره کرده است
کد خبر: ۹۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 27 August 2020

مدیرعامل استقلال می‌گوید به اروپا رفته است ولی با شفر به صورت تلفنی مذاکره کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند درباره وضعیت پرونده شفر گفت: در سفر اروپا قرار شد دیداری با شفر داشته باشیم، اما به دلیل کرونا او نتوانست از آلمان به ایتالیا سفر کند و مذاکرات به صورت تلفنی انجام شد. متاسفانه شفر به ما تخفیف نداد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد پرونده استراماچونی بیان کرد: رقم پرونده استراماچونی بسیار سنگین است. به دنبال دیدار با این مربی ایتالیایی در قطر بودیم، اما در نهایت مجوز ۵ روزه گرفتیم و ۲ روز کاری جلسات متعددی در ایتالیا داشتیم. اتفاقات خوبی افتاد. در این جلسات قرار شد این پرونده را در فیفا مختومه و یا با تخفیف بتوانیم این بدهی را تسویه کنیم تلاش می‌کنیم تا هفته آینده پرونده شفر را ببندیم.

او درباره اینکه آیا سفر به ایتالیا فقط برای پرداخت طلب استراماچونی بود یا برای بازگشت او به ایران گفت: من دیروز خودم را به اردوی بچه‌ها رساندم و قبل دربی پیش آن‌ها بودم. تاریخ سفر قبل از دربی پیش بینی شده بود. این بحث‌ها فقط حاشیه سازی است و باید بگویم همه در تلاش هستیم تا جام حذفی را فتح کنیم و دوباره خوشحالی را به هواداران تزریق کنیم. هدف اصلی ما در این سفر برای کاهش هزینه‌های مالی در پرونده شفر و استراماچونی بود و برای بازگرداندن مربی مذاکره نکردیم. با همین کادر فنی نایب قهرمان شدیم و به دنبال دریافت جام هستیم و تغییراتی در تیم نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی