بازدید 5979

پاسخ یحیی به اشتباه در ترکیب اولیه و پنالتی نزدن ترابی

کد خبر: ۹۹۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 August 2020

خیلی ها یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس را مقصر باخت این تیم در نیمه نهایی جام حذفی می‌دانند اما خود او در نشست خبری بعداز بازی انگشت اتهام را سمت داور بازی برد.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی که یکی از گزینه های داخلی هدایت تیم ملی ایران در آینده نه‌چندان دور محسوب می‌شود، برای آنهایی که می‌خواستند استقلال پیروز دربی شود اظهار تاسف کرد اما نامی از آنها نبرد.

او اما در واکنش به اشتباهات خودش در دربی ازجمله ترکیب اولیه عجیب و سپس اشتباه در چینش پنالتی زنان دلایل قانع کننده ای نیاورد : به همه افرادی که دوست نداشتنتد پرسپولیس برنده شود، تبریک می‌گویم. نمی‌دانم آن‌ها شب چگونه می‌خواهند سر خود را روی بالشت بگذارند و بخوابند. یکی از آن‌ها دوست عزیزمان است که در نشست خبری حاضر است و شب بازی، این همه حاشیه برای تیم ما می‌خواهد به وجود بیاورد. واقعا برای این فرد و تمام افرادی که تصمیم گرفتند داوری به این شکل باشد و استقلال را قهرمان کنند، متأسف هستم.

او درباره اینکه ترکیب خوبی را به زمین نفرستاده تا در نهایت مجبور شود در دقایق ۲۶ و ۴۶ دو تعویض انجام دهد، گفت: تعویض‌های ما جواب داد، اما متأسفانه محمد نادری دچار آسیب‌دیدگی شد و کار را سخت کرد. به همین دلیل مجبور شدیم وحید امیری را به دفاع چپ بیاوریم. با خروج محمد نادری، نظم و تاکتیکی که در حملات داشتیم، از دست دادیم. مجبور شدیم وی را به دلبل آسیب‌دیدگی تعویض کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا مهدی ترابی در بین پنالتی‌زن‌های پرسپولیس نبود، گفت: قرار بود ترابی اولین پنالتی ما را بزند، اما احمد نورالهی درخواست کرد اولین پنالتی‌زن باشد. وی در تمرین هم خوب و محکم پنالتی می‌زند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر