بازدید 7023

برتری استقلال بر پرسپولیس در نیمه اول با سوپرگل قائدی

کد خبر: ۹۹۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 26 August 2020

تقابل حساس پرسپولیس و استقلال در جام حذفی از ساعت ۱۹ آغاز شد که نیمه نخست بازی با یک گل به نفع استقلال خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۹ آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی خاتمه یافت. مهدی قایدی در دقیقه ۴ برای استقلال گل زد.

گزارش بازی

گل: در نخستین دقایق بازی و در دقیقه ۴، مهدی قایدی توانست دروازه پرسپولیس را باز کند و استقلال را با یک گل از رقیب سنتی پیش بیاندازد. دفع ناقص از مهدی شیری موجب رسیدن توپ به میلیچ شد و این بازیکن هم مهدی قایدی را صاحب توپ کرد تا مهاجم استقلال با عبور توپ از میان پاهای بشار رسن و شوت فنی، توپ را تبدیل به گل کند.

در ادامه ۱۴، نخستین موقعیت جدی پرسپولیس خلق شد که ضربه ایستگاهی بشار رسن در چارچوب نبود و از روی دروازه استقلال به اوت رفت.

در دقیقه ۱۸، استقلال به سمت دروازه پرسپولیس حمله کرد که شوت زمینی و محکم علی کریمی از مقابل محوطه جریمه با واکنش ناقص از سوی رادوشوویچ همراه شد.

در دقیقه ۱۹، استقلال مجددا دروازه پرسپولیس را تهدید کرد. پاس دیاباته به فرشید اسماعیلی با شوت محکم این بازیکن همراه شد که رادوشوویچ با واکنش خوبی توپ را دفع کرد و در ریباند هم ضربه روی پای علی کریمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵، یک صحنه بحث برانگیز در مقابل محوطه جریمه پرسپولیس خلق شد که اعتراض نیمکت استقلال را به دنبال داشت. در حالی که اسماعیلی قصد دریبل زدن کنعانی زادگان را داشت، در برخورد با این بازیکن سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۲۷، نفوذ علی علیپور به محوطه جریمه با شوت محکمی همراه شد که حسینی با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد و دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۳۰ و در هنگام توقف بازی برای چند دقیقه استراحت کوتاه، بازیکنان استقلال و پرسپولیس با همدیگر درگیر شدند که با دخالت سایر بازیکنان این ماجرا به پایان رسید.

در دقیقه ۴۳، سیامک نعمتی بعد از چند دقیقه دروازه‌بان استقلال را به زحمت انداخت. شوت محکم و ناگهانی این بازیکن از مقابل محوطه جریمه استقلال، توسط حسینی دفع شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، هرویه میلیچ، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، محمد دانشگر، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قایدی.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار راداشوویچ، سید جلال حسینی، بشار رسن، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، سیامک نعمتی (کارت زرد) و مهدی شیری (کمال کامیابی‌نیا ۲۵)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها