بازدید 8171
۲

صعود به دماوند و سبلان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

فدراسیون کوهنوردی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع کرونا صعود به دماوند، علم کوه و سبلان در ایام تعطیلات پیش رو ممنوع است.
کد خبر: ۹۹۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 26 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با صدور اطلاعیه‌ای به هیئت‌های استانی اعلام کرد که نظر به شیوع بیماری کرونا در اغلب استان‌های کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از تجمع خارج از ظرفیت، خواهشمند است نسبت به اطلاع‌رسانی لازم جهت خودداری علاقه‌مندان کوه‌نوردی در صعود به قلل مرتفع کشور به ویژه «دماوند»، «علم‌کوه» و «سبلان» در ایام تعطیلات پیش‌رو اقدام مقتضی مبذول گردد.

بدیهی است ورودی قلل مذکور توسط نیروهای خدوم انتظامی کنترل و از ورود کوهنوردان گرامی به این مناطق جلوگیری به عمل می‌آید.

هم‌چنین قرارگاه‌ها و پناهگاه‌های کوهستانی فدراسیون در این ایام تعطیل بوده و از ارائه خدمات به علاقمندان کوهنوردی معذور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پیشنهاد می کنم فدراسیون دو کامیون خاک اول جاده خاکی دماوند بریزه خود به خود 80 درصداز کوهنوردان مراجعه کننده به دماوند کم می شود. خدمات هتل داری در باگاه سوم را جمع کنه 15 درصد دیگه کم میشه. با 5 درصد هم هیچ مشکلی به لحاظ کرونا پیش نمی آید.
مگه تو این مدت کسی به دماوند صعود می کرده؟!دیگه الان صاحب داره(سازمان اوقاف).هر کسی می خواهد برود کوه باید بلیط تهیه کنه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار