بازدید 5220

راننده متواری دستگیر شد

کد خبر: ۹۹۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳ 25 August 2020

سرتیم مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از دستگیری راننده متواری که روزگذشته عابرپیاده‌ای را مصدوم و از محل حادثه گریخته بود، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ مجید رنجبر گفت: ساعت ۱۴:۳۸ ظهر روز گذشته خبری بر تصادف یک دستگاه خودروی لیفان با عابر پیاده‌ای در مسیر شمال به جنوب چمران بعد از خیابان الف و فرار راننده خودرو از صحنه تصادف به مرکز فوریت‌های پلیسی مخابره شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راهور به همراه عوامل امدادی در نشانی اعلام حاضر شدند، گفت: با حضور عوامل امدادی بلافاصله عابرپیاده که به شدت مجروح شده بود به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال و تحت خدمات درمانی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که راننده خودروی لیفان با نزدیک شدن به خط عابر پیاده توقف نکرده و پس از برخورد با عابر پیاده از محل گریخته است که در بررسی‌های اولیه مشخصات پلاک خودروی راننده متواری به دست آمد و بلافاصله به کلیه عوامل پلیس راهور اعلام و در کمترین زمان ممکن خودروی راننده متواری شناسایی و توسط عوامل راهور متوقف شد.

سرتیم مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور در پایان خاطر نشان کرد: با توقف خودرو راننده متواری دستگیر و به کلانتری محل برای سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست