بازدید 21630
۳

خرید۱۲۰۰میلیاردی شستا از سهام ‌زیرمجموعه

مدیرعامل شستا با بیان این‌که پشتیبانی شستا از سهامداران خُرد در روزهای سخت بازار به دلیل ایجاد آرامش و امید به آینده بود، گفت: شستا تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای در روزهای سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.
کد خبر: ۹۹۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 25 August 2020
شستا ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه را خرید
 مدیرعامل شستا با بیان این‌که پشتیبانی شستا از سهامداران خُرد در روزهای سخت بازار به دلیل ایجاد آرامش و امید به آینده بود، گفت: شستا تلاش می‌کند با رویکردی حرفه‌ای در روزهای سخت بازار، به «نقد شوندگی بازار» و جمع کردن صف‌های فروش کمک کند.محمد رضوانی‌فر، با اشاره به این‌که تعهد به بازارگردانی و حمایت از سهام هلدینگ‌ها و‌ شرکت‌های زیرمجموعه به‌هنگام و قاطع در دستور کار شستا قرار گرفت، تصریح کرد: شستا در تاریخ دوم و سوم شهریورماه حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌اش را خریداری کرد. اقدامی که به جمع شدن صف‌های فروش و چشم انداز«برگشت بازار» منجر شد.

مدیرعامل شستا تاکید کرد: حمایت ۱۲۰۰میلیارد تومانی از شرکت‌های زیر مجموعه در روزهای منفی بازار سرمایه توسط شستا و هلدینگ‌های تابعه، نه تنها ریسک نقدشوندگی برای دارندگان سهام آن شرکت‌ها را کاهش داد، بلکه با حفظ ارزش دارایی‌های شستا، به ایجاد اطمینان خاطر برای سهام‌داران حقیقی و رفتار حرفه‌ای در بازار کمک کرد.

 

انتهای رپرتاژآگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
این حرف مفت هست. همین شستا یکی از دست‌کاری کنندگان بازار هست. نماد زیر مجموعه‌اش، صبا را ببینید می‌فهمید! همیشه در حال نوسان‌گیری هست. کلی خبر خوب و سودآوری پشت سهم هست، ولی اجازه نمی‌دهند قیمت سهم بالا برود. همین که 20 یا 30 درصدی رشد کرد، شروع به عرضه در کف و پایین آوردن قیمت سهم می‌کنند. خالی می‌کنند تا در قیمت 20 تا 25 درصد پایین تر جمع کنند دوباره. در همین دو سه روز قبل که ادعای حمایت کردند، چرا با وجود خریدهای 45 تا 50 میلیونی سهم در کف قیمت، اجازه بالا آمدن قیمت سهم را نمی‌دادند؟؟؟
قابل پیش بینی بود که شستا از یک بنگاه حامی موسسان خود که بیمه شدگان هستند به کارگزار دولت در بازار سرمایه تبدیل شود!
شما سهام شناور رو زیاد کن کافیه حرفه ای شدی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر