بازدید 27967

آخرین آمار کرونا در ایران تا سوم شهریور ۹۹/ جان باختن ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۲۴۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۴۸ نفر از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۹۹۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 24 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۶۱ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۳۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۶۱ هزار و ۱۵۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۰ هزار و ۷۷۶ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۱۱ هزار و ۳۶۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۴۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۶۲ هزار و ۴۲۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: ️استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۸ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
برای تکرار عددهای مشخص، واقعا نیازی به حضور سخنگو نیست. یک فرمول ساده داره که روزی چندتا کم کن فرداش چندتا زیاد کن. یک سیستم رباط ساده صوتی بذارن هر روز میگه. اینجوری خانم دکتر هم اذیت نمیشه و هم میمونه خونه کرونا نگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
گاهی به داشتن هم وطنانی چون شما باید تاسف خورد. وای به حال روزی که امثال شما مسئول شوید،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
بجای تاسف خوردن برای دیگران که نمیتونن آماری غیرواقع رو باور کنند، لطفا به گفته های خود مجموعه توجه فرمایید که سرتاپا تناقض هست. بعنوان نمونه اعلام شد اگر ماسک بزنید ظرف دو تا سه هفته آمار ابتلا پایین میاد. خودشون مدعی هستند 75 درصد ماسک میزنن چهل روزه ولی آمار ابتلا فرقی نکرده و بستری از 2300 نفر رفته به 2800 ( بر اساس آمار خودشون) . کمی تفکر لطفا بد نیست.
نرخ مرگ در جهان
با ۱٪ کاهش به ۴/۸٪ رسید
و نرخ مرگ در کشورمان
با ۱٪ افزایش به ۶/۳٪ رسید
علی برکت ا...
جالبه که آمار روزانه مرگ و میر کرونا از روزی 218 نفر یک دفعه در ماه محرم رسید به 130 نفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
کاملا واضح هست مداح ها و مراجع رمضان رو که از دست دادن حالا دیگه نباید محرم رو از دست بدن، خلاصه امثال محمود کریمی برای خودشون برنامه ریزی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
ناشناس 19:23، بیمارستانها را دیدی؟ من دیدم. واقعا جمعیت مراجعه کننده به نصف کاهش یافته. امان از پل صراط و پاسخی که باید در قبال این بی تقوایی زبان بدهید.

پیشاپیش عرض می کنم امان از پل صراط و پاسخی که باید برای اختلاص و دزدیدن و انواع و اقسام خطاها باید بدهیم. آنها را نفی نمی کنم ولی هر کس به اندازه وسعش از اونها اختلاس برمیاد از شما فقط همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
عزیزم یک دفعه نبود، نتیجه یکی دو ماه استفاده مداوم ماسک بود
به جای آمار اعلام کردن به مرپم‌آموزش بدهید! هنوز یه عده نمیدونن‌ چجوری ماسک بزنند! یه عده هم‌نمیفهمند چرا باید فاصله را رعایت کنند یا چرا باید دستشون را زیاد بشورند؟! چهار تا انیمیشن درست کنید مردم را آموزش بدهید.
یکی هم تا آمار میاد پایین فوری همه جا را باز نکنید! حداقل یک‌ماه باید سختگیری کنید تا آمار حداقل دو رقمی و کاهشی بشه! ‌ و در پاییز هم فاجعه نشه!
واکسن چرا رزرو‌نمیکنید؟ تا الان بیش از ۱۲۰ کشور دنیا مجموعا ۶ میلیارد واکسن رزرو‌ کرده اند و حتی پیش پرداخت کرده اند! حتی برنامه ریزی واکسیناسیون ملی را تعیین کرده اند. در استرالیا حتی مجلس قانون واکسن اجباری را تصویب کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
توی اون کشورها هدف دولت از بین بردن کرون است. اینجا هدف سوار شدن بر موج کرونا است تا ۱۴۰۰
عجب
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
یعنی اونایی که منفی دادن با واکسن مخالف هستند؟ یا از اونایی هستن که از شرایط موجود دارن کاسبی میکنند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
منبع این حرف کجاست؟ 6 میلیارد واکسن!!!
زمستان پارسال بود که اداره ی ثبت احوال به دستور ستاد کرونا ارانه ی آمار مرگ و میر در ایران را متوقف کرد . بعد از چند ماه تاخیر این آمار ارائه شد . همان زمان شبکه ی خبری بی بی سی فارسی در گزارشی تحقیقی به این نتیجه رسید که طبق آمار منتشر شده میزان مرگ و میر در این چند ماه 2 الی 3 برابر حالت عادی است . چند هفته بعد بود که بی بی سی ادعا کرد اسنادی به دستش رسیده از ایران که نشان می دهد مجموع امار فوتی های قطعی و مشکوک کرونا در ایران تقریباً 3 برابر آمار دولتی است . طبق آمار بی بی سی فقط در تهران بیش از 8000 نفر جان باخته بودند . چند روز بعد یکی از اعضای شورای شهر تهران به رسانه ها گفت که در تهران بیش از 8000 نفر فوت کرده اند ! این تعداد هم اکنون به بیش از 10 هزار نفر رسیده است که می شود بیش از نیمی از کل فوتی های کشورر بنا بر آمار دولتی !!!

در نتیجه به ضرس قاطع می توان گفت که آماری که هر روز سخنگوی وزارت بهداشت جلوی دوربین های صدا و سیما می گوید اگر هم نگوییم دروغ ، در بهترین حالت به شدت اشتباه و با خطا است !

من از رسانه ها درخواست دارم تا دیگر آمار دولتی را منتشر نکنند و خودشان و دیگران را مسخره نکنند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
از این به بعد آمار حسین آقا و عمه خانم منو منتشر کنید!
حتی با فرمول ساختگی هم 1.5 درصد از آمار جهانی عقب افتادیم. زیبا نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
اگه قرار بود بسازیم، جوری می ساختیم که1.5درصد عقب نمونیم.
هنوز نمی دانم چرا در اعلام امار مرگ شک و تردید دارند؟! باور کنید هر چه مردم بیشتر بترسند که از انچه که فکر می کنند خطرناکتر و مرگبارتر است هم بیشتر رعایت می کنند و هم امار مرگ و میر کاهش می یابد. این جریمه برای ماسک نزدن را کاش از همان روزهای اول قرار داده بودند واقعا حیف چرا که اگر زودتر جدی گرفته میشد درصدی از انها که دیگر در میان ما نیستند الان همچنان زنده می بودند!
میشه تعداد آدم بیکار و علاف یک کشور رو از تعداد کامنتها زیر یک خبر تکراری و روزانه بدست آورد!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی