بازدید 8147
۱

وزارت‌ورزش: سفراروپایی مدیراستقلال بدون مجوز ما بود

کد خبر: ۹۹۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 23 August 2020

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که سفر مدیرعامل باشگاه استقلال به اروپا بدون مجوز وزارت ورزش صورت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که احمد سعادتمند برای مذاکره با وینفرد شفر و استراماچونی سرمربیان آلمانی و ایتالیایی پیشین استقلال راهی اروپا شده است. این سفر در آستانه دربی نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باعث انتقادهای زیادی شد و برخی از هواداران استقلال این سفر را به وزارت ورزش و جوانان ارتباط دادند.

مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره استقلال نیز در گفت‌وگو با رسانه باشگاه اعلام کرد که سفر مدیرعامل باشگاه به اروپا با مجوز هیئت مدیره بوده است. این در حالی است که وزارت ورزش از سفر سعادتمند به اروپا ابراز بی‌اطلاعی می‌کند.

مهدی علی‌‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: سعادتمند، مجوزی از وزیر یا بنده برای رفتن به اروپا نگرفت. جمع‌بندی او و احتمالا برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال این بود که برای گرفتن تخفیف و چیزی به شبیه به آن به اروپا برود. موضوعی که در رسانه‌ها خواندیم.

وی افزود: اینطور نیست که مجوز سفر سعادتمند را داده یا از او خواسته باشیم به سفر برود. تصمیمی بوده که شخصا به عنوان مدیرعامل باشگاه گرفته است. برای این سفر دلایلی چون مذاکره برای گرفتن تخفیف از شفر و استراماچونی یا چیزی شبیه به آن عنوان شده تا در فضای رودررو و چشم در چشم بنشینند و صحبت کنند. باید ایشان برگردد و زمانی که برگشت جلسه‌ای خواهیم داشت تا بدانیم دلیل این سفر چه چیزی بوده و ثمرات آن به چه شکل بوده است تا در جریان نتایج قرار بگیریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خخخ عجب! برای سفر مدیر یک باشگاه این وزارتخانه باید مجوز بده اونوقت برای قرارداد حقوقی و رسمی تیم ملی میگن ما هیچ کاره بودیم!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار