بازدید 5821

چاپ سررسید اختصاصی مناسب

با توجه به اعلام تقویم رسمی سال 1400 توسط شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرآیند چاپ سررسید اختصاصی 1400 توسط مجموعه آریس چاپ از ابتدای آذر ماه آغاز می گردد و سررسید آریس همچون سال های پیش آماده تولید و چاپ انواع سررسید اختصاصی می باشد.
کد خبر: ۹۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 23 August 2020

چاپ سررسید اختصاصی مناسب

با توجه به اعلام تقویم رسمی سال 1400 توسط شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرآیند چاپ سررسید اختصاصی 1400 توسط مجموعه آریس چاپ از ابتدای آذر ماه آغاز می گردد و سررسید آریس همچون سال های پیش آماده تولید و چاپ انواع سررسید اختصاصی می باشد. به دلیل سفارش و توزیع زیاد سررسید و سالنامه های تبلیغاتی بین شرکت ها و مخاطبین ، باید به این نکته توجه داشته باشید که سفارش و تولید سررسید شما باید با دیگران متمایز باشد. برای ایجاد تمایز بین سایر سررسید ها بیاد به سمت سفارشی سازی سررسید یا سررسید اختصاصی 1400 بروید.

" چاپ سررسید اختصاصی – تقویم رومیزی اختصاصی "

سررسید اختصاصی 1400 به عنوان سررسیدهای هستند که شخص مورد نظر یا همان سفارش دهنده، طراحی و مشخصات آن را تعیین می کند و سپس تولید آن انجام می شود. در واقع این سررسیدها با نظر مشتری تهیه می شوند. چاپ سررسید اختصاصی 1400، یکی از مشاغل پر اهمیت در صنعت چاپ و نشر محسوب می شود.

وجود بخشی تحت عنوان اطلاعات تخصصی، کاربردی ترین بخش یک سررسید اختصاصی است که هیچ وقت توجهی به آن نشده است. شما می توانید با توجه به صنف کسب و کار خود و مخاطبین مورد نظرتان، اطلاعاتی کاربردی در اختیار آنها قرار دهید. به عنوان مثال در زمینه ی کامپیوتر می توانید اطلاعاتی مانند آشنایی با قطعات، نحوه ی اسمبل و... را در انتهای سررسید اختصاصی 1400 خود قرار دهید. تولید سررسید 1400 و سالنامه 1400 به صورت اختصاصی در مجموعه آریس چاپ، طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده در حال انجام است. چاپ سررسید اختصاصی 1400 با برند شما جزو تخصص این گروه می باشد و می توانید خاطری آسوده کارهای تبلیغاتی خود را، در این زمینه به ما بسپارید.

تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ سررسید اختصاصی مناسب

هر ساله برخی تولیدکنندگان با توجه به سیاست کاری خود اقدام به چاپ تقویم رومیزی عمومی در یک یا چند مدل می کنند و به بازار عرضه می کند. این تولیدکنندگان برای جلب رضایت سفارش دهنده ها، چاپ تقویم رومیزی اختصاصی را با ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ و یا حالت عمودی افقی و در گاهی اوقات اشکال خاص تولید می کنند.

شما در هنگام مراجعه به شرکت ها و ادارات دولتی و خصوصی، به ندرت میز کاری را خواهید یافت، که روی آن یک تقویم رومیزی نباشد. تقویم رومیزی وسیله ایست که در زندگی بیشتر افراد کاربرد دارد. همین موضوع باعث می شود تا در صنعت تبلیغات هم از چاپ تقویم رومیزی استفاده ی زیادی شود. هدف تولید کننده از چاپ تقویم رومیزی تنوع زیاد، پوشش مشتریان بیشتر با توجه به سلایق آنها و نیز منطقه ی جغرافیایی سفارش دهندهتقویم رومیزی اختصاصی است. در مقالات گذشته در وب سایت آریس در مورد انواع تقویم رومیزی از جهت پایه، طرح و تعداد برگ و... به صورت کامل توضیح و اشاره شده است.

چاپ سررسید اختصاصی مناسب

مزایای تقویم رومیزی اختصاصی

علی رغم کاربرد وسیع رایانه ها و تلفن های هوشمند، بدون شک تقویم رومیزی و تقویم دیواری و جیبی همچنان یکی از پرکابردترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آیند. برند شما یکسال و به شکل موثری مشتریان و مخاطبان هدف شما را همراهی خواهد کرد. بارها و بارها توسط مشریان شما، میهمانان و مراجعان آنها به دقت دیده خواهید شد. تقویم رومیزی 1400 به عنوان کالایی تبلیغاتی، کسب و کار شما را در مدت زمان طولانی به دیگران معرفی می کنند. در واقع تقویم سیستم سازماندهی شده ی نمایش روز برای اهداف اجتماعی، مذهبی، تجاری و یا اداری است. مجموعه آریس چاپ بعنوان تولیدکننده تقویم رومیزی و انواع تقویم دیواری در ادامه مقاله توضیحاتی بیشتری در مورد طراحی و چاپ تقویم رومیزی و همچنین پایه تقویم ارائه می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی