بازدید 7550
۶

دانش آموز نخبه خودکشی کرد

کد خبر: ۹۹۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ 22 August 2020

پسر نخبه بعد از پایان جلسه کنکور به خانه رفت و خود را از پشت بام به پایین پرتاب کرد.

به گزارش ایران، ساعت 6 عصر پنجشنبه 30 مرداد بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان سقوط مرگبار پسر جوانی قرار گرفت.

به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس ساسان غلامی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه در انتهای خیابان دماوند، در نزدیکی ترمینال شرق شدند.

با ورود به محل آنها با جسد پسر 19 ساله مواجه شدند و بررسی‌ها نشان می‌داد که او خود را از پشت بام طبقه چهارم به پایین انداخته است.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که پسر جوان دانش‌آموز نخبه بوده و با معدل 19 و نیم دیپلم خود را گرفته بود.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اولا هرکسی که معدلش بالاست بهش نخبه نمیگن. دوما توی تمتم دنیا آزمون برای ورود به دانشگاهها در مقطع کارشناسی وجود داره. این خانوادش بودند که باعث فشار روانی به این بنده خدا شده بودند.
من با 18.38 از دانشگا ه حمل ونقل مترو رشته کنترل و سیگنالینگ فارغ التحصیل شدم در آستانه 40 سالگی مثل ... پشیمانم حتی نگذاشتند از گیت دفتر شرکت مترو نه در تهران ونه در اصفهان واردشم برای کار آفر ینی و شرکت زدن سر مایه اولیه لازم نداشتم آشنا و دوستی که معرف من باشه نداشتم مدرس خصوصی زبان انگلیسی شدم که در آمدش با هزینه های امروز جور نمیشه خلاصه این پیام طولانی نو شتم جهت اشخاصی که فکر می کنند اگر موفق نشد ند در دانشگاه قبول شوند دنیا تمام شده اتفاقا از یک جنبه هایی شانس آوردند دنیا تمام نشده برای مو فقیت راه های بهتری هم هست
عجب نخبگانی
واقعیت این است که درس دبیرستان خیلی سخت وپر حجم است وکنکور نیز به این سختی اضافه میشود عملکرد دبیرستانها که با اولیاء ودانش آموزان گرو کشی میکنند واز طرفی ندادن حق معلمین (از طرف مدیران دبیرستان )وکم فروشی معلمین فشار رابرسر دانش آموزان چندین برابر میکند .کنکور که انجام میشود تمام زحمات این بچه ها خودش را نشان میدهد واینجاست این مشکلات بوجود میاید . به نظر من بایدمعدل دبیرستان بیشتر از هفتاد درصد روی نتیجه کنکور تاثیر بگذارد چون گرفتن معدل نوزده تا بیست کاری است دشوار . ومجال حضور در کلاسهای موقت کنکور را به این عزیزان رانمیدهد.بچه های هم که در درس ظعیف ولی در کنکور قوی عمل کردند به علت درس نخواندن در سالهای اول کم می آوردن واز دانشگاه می روند.پس نمام سهمیه هارا بلاید قطع کرد وملاک فقط به فقط درس باشد.
بميرم الهي براش. چه استرسي بهش وارد شده.
چرا پدر و مادرش نتونستن مديريت كنن.افسوس
نابساماني تصميمات سازمان سنجش و سئوال برداري از مباحث غير مرتبط كه قبلا" از طرف سازمان سنجش اعلام شده كه حذف گردند. انتخاب سئوالات با جواب هاي چند پهلو و چند جوابه و گاها" غلط و بطور كلي انتخاب طراحان سئوال كارنابلد و بي اطلاع از اطلاعيه ها و ابلاغيه هاي قبلي سازمان سنجش باعث ايجاد تنش و استرس و اضطراب در فرزندان مملكت شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل