بازدید 5964
۲

روحانی: تلاش زیادی برای برگزاری کنکور انجام گرفت

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای برگزاری کنکور سخت بود، گفت: اگر ما نتوانیم یک آزمون برگزار کنیم پس چطور باید مغازه‌ها و بازار باز باشد و به مردم اجازه دهیم سفر بروند؟
کد خبر: ۹۹۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 22 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تبریک روز پزشک به همه پزشکان و کادر درمان، اظهار داشت: از عزیزانی که شبانه روز در زمینه مبارزه با بیماری کرونا تلاش کردند، حتی اساتید و کسانی که می‌توانستند در محیط بیمارستانی حضور پیدا نکنند اما آمدند و تلاش کردند. به خانواده کسانی که در مقابله با این بیماری جان خود را از دست دادند هم تسلیت می‌گویم.

روحانی گفت: امروز از سه خانوده پزشکانی که جانشان را در مبارزه با این بیماری فدا کردند، به عنوان نمونه تقدیر و تشکر شد البته تقدیر و تشکر ما از همه خانواده های مدافعان اسلامت است.

وی افزود: امروز همانند دفاع مقدس نیاز به فداکاری و ایثار داریم، ممکن است امروز بمب و کاتیوشای دشمن نباشد اما در عین حال شاهد خطرهای میدان جنگ هستیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید از مقابله با موج دوم بیماری کرونا تشکر کنم، گفت: این ویروس در موج دوم مهاجم‌تر شد یعنی شرایط یک مقدار متفاوت شده و استان‌های زیادی درگیر شدند.

روحانی گفت: اینکه با یک نفس راحت و لبخند به نمودار استان‌ها نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که از پیک بیماری عبور می‌کنند، نشانه این است که کارهای بزرگی انجام گرفته است. امیدوارم با همین تلاش تا روز پایانی این بیماری در کنار هم باشیم و مدافعان سلامت با همان روحیه بجنگند.

وی با اشاره به برگزاری کنکور، اظهار کرد: تصمیم‌گیری برای این مساله سخت بود. برخی می‌گفتند برگزاری این مراسم را کنار بگذارید. یکی از مسئولین تلفنی به من می‌گفت خب یکسال دیرتر آزمون برگزار شود. اگر ما نتوانیم یک آزمون برگزار کنیم پس چطور باید مغازه‌ها و بازار باز باشد و به مردم اجازه دهیم سفر بروند؟ خب این آزمون هم مثل همان هاست. اگر به خوبی آزمون را گذراندیم، تلاش خیلی زیادی برای آن انجام شده است. فکر نمیکنم در کشورهای دیگر اینطور هماهنگ و دلسوزانه این کارهای انجام گرفته باشد.

رئیس‌جمهور گفت: این بیماری علیرغم اینکه برخی از ابعادش برای ما آشکار شده است، اما هنوز هم ابعاد آن برای ما ناشناخته است. در طول این 6 ماه، داروها و مقاله های زیادی در دنیا مطرح شد اما هنوز حرف ها متناقض است و یک اتفاق نظر وجود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بیشترین تلاش را هم خود ایشون کردن.نطق فرمودند
جناب آقای روحانی
با این سوالات مشکل و غیر عرف و ویران کننده کنکور ریاضی و تجربی که باعث دل شکستگی و سرخوردگی جوانان گردید و محل آزمون را که به ریختن اشک جوانان تبدیل کرده بود و شبیه مجلس عزا شده بود و همچنین به دلیل غش کردن جوانان به علت شدت استرس (بخاطر سوالات خیلی سخت کنکور و در حد المپیادی آن) که شبیه اورژانس بیمارستان شده بود، اگر کنکور را برگزار نمی کردید بهتر بود. خوب اگر می خواهید سهمیه ای ها وارد دانشگاه های خوب دولتی شوند، پس چرا کنکور برگزار می کنید و بیش از یک میلیون جوان و خانواده اونها رو زجر می دید و سر کار می گزارید؟ بخدا در روز قیامت باید جوابگو باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی