بازدید 18930
جواب گستاخانه رییس سابق: پاداش فیفا را هم بدهید به خودمان!

واکنش تاج به پرداخت غرامت ویلموتس از جیب او

دو بار جام جهانی رفتیم و هر پنج تیم ما به جام جهانی رفت و بابت هر کدام شان پول گرفتیم. اگر این پول‌ها را به هیات رئیسه بدهند که عوایدش است، مضراتش را هم باید هیات رییسه بپذیرد!
کد خبر: ۹۹۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 22 August 2020

بعد از صدور حکم محکومیت 165 میلیاردی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس برخی مقامات پارلمانی کشور در کنار چند کارشناس فوتبال تاکید داشتند که این مبلغ نجومی باید از جیب تاج که مقصر اصلی این پرونده است، پرداخت شود.

به گزارش تابناک ورزشی، تاج در نخستین واکنش بعد از صدور این حکم از سوی فیفا به این موضوع که قرار است اموال آقای وی و هیات رئیسه برای تسویه این بدهی مصادره شود؟ واکنش نشان داد.
تاج گفت: «اولا اینکه به نظرم باید در CAS و همینطور دادگاه عالی سوئیس وکیل خوب بگیریم. هر دو جا باید برویم و ایران هم برنده می‌شود. چون من فکر نمی‌کنم این رای، رای درستی باشد. عادلانه هم نیست. ولی اگر فقط بقیه بند‌ها نبود و ایشان به سر کار برنگشته بود و این پول را در ترکیه نگرفته بود، من هم به شما می‌گفتم بازنده این پرونده هستیم.»

رییس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: « این همه راجع به این قرارداد حرف زدند. ۲۰ برنامه تلویزیونی. آن مجری که حسابش جداست، ولی بقیه مجریان محترم هم هر روز در این مورد حرف می‌زدند. فیفا می‌گوید یک بند. حتی به یک تیکه قرارداد ما هم اشاره نکرده است. این قرارداد را افراد زیادی دیدند. این قرارداد را آقای بیگلری دیده است و پرسنل ما هم دیده و نظرشان را داده اند. چیزی که در قانون فیفا و AFC است، همه شرکت‌ها و موسسات و فدراسیون‌ها، درآمدهای شان متضمن بدهی‌های شان است؛ عوایدشان متضمن بدهی‌های شان است و یک قانون است. یعنی اگر ما عواید ده‌ها میلیون دلاری که به واسطه همین هیات مدیره پول کسب شده و وارد فدراسیون شده را خودمان برداریم، درست و ما هم حالا باید بدهی‌هایی که وجود دارد را بدهیم!»

تاج در ادامه درباره اینکه یعنی باید درآمد‌ها ۲۰ میلیونی دلاری که از حضور در دو جام جهانی به دست آمده با این حساب به اعضای هیات رئیسه و فدراسیون وقت بدهند؟ گفت: « ما بیشتر و نزدیک ۳۰ میلیون دلار درآمد از حضور در دو جام جهانی به دست آوردیم. بعد هم تازه شما از یک دوره جام جهانی به دوره بعد بروید، منبع مالی دیگری می‌آید و همینطور مدام بیشتر می‌شود. اگر این‌ها را حساب کنید، مبلغ زیادی می‌شود. من خودم ۳۰،۴۰ میلیون دلار برای طرح‌های عمرانی گرفتم. کی روش آمده بود می‌گفت این‌ها چمن ندارند. ما یک چمن نداشتیم، ولی الان ۴زمین تمرینی داریم. الان هتل داریم. کمپ داریم. پک داریم. پک هم با فشار کی روش و پول فیفا ساخته شد و سال‌ها فوتبال کشور از آن بهره خواهد برد. بعد هم هر پنج تیم ما به جام جهانی رفت و بابت هر کدام شان پول گرفتیم. اگر این پول‌ها را به هیات رئیسه بدهند که عوایدش است، مضراتش را هم باید هیات مدیره بپذیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
این حرف زد چون پشتش به جای دیگه گرم
اینکه اهالی فوتبال کلا گستاخ هستند درسته. اما این حرف هم خیلی مسخره است که بگن رییس فدراسیون بایست ضرر و زیان رو از جیب خودش بده. خیلی حرف مزخرفیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
شما اموال اداره یا محل کارت رو از روی ندونم کاری خراب کنی نباید تاوانش رو بدی ؟ مثلا شما شیشه محل کارت روبشکنی نباید خودت جبرانش کنی؟
اینم مثل همون فقط ابعادش بزرگ تره
حالا یکسال هم بریم وبیام پول هتل و وکیل هم بدهیم آقا اشتباه کردی بگو اشتباه کردم معذرت می خوام حالا آسمان ریسمان چرا می بافی از حالا به بعد باید قراددادها توش بندی باشه شفاف سازی ومردم وکارشناسان هم بدانند همش نگو محرمانه بوده از اروپا یاد بگیرید
یعنی تاج 160 میلیار پول داره
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
به ملک اطراف مترو حقانی سری بزنید جواب خود را پیدا می کنید
ناشناس
| France |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
مترو مصلی
ایشون کدوم درآمد رو کسب کردن هر موقع دیدن وضع خطریه یک سکته مصلحتی و بعدم فرار به آلمان تا آبها از آسیاب بیافته
این اقا حقوق برای این کارها گرفته و.....
انگار بیراه نمیگه.
صعود به جام جهانی توسط بازیکنان و مربیان انجام گرفته ولی بستن قرار داد توسط شما انجام گرفته. بنابراین عواید باید برسد به فوتبال کشور ولی خسارت را شما باید بدهید.مگر شما نمیدانستید کشور تحریم است ؟چرا بندی اضافه کردید که در صورت ناتوانی در پرداخت انهم بصورت غیر عمد در اثر تحریم، باعث شود که ویلموتس بتواند جریمه میلیاردی تا چند برابر اصل قرار داد بگیرد؟جریمه فوقش ۲۰۰هزار دلار نه ۶.۲۰۰.‌۰۰۰یورو!!!!
تا ‌تکمیل تحقیقات دستگیرش کنید
چیزی که بیشتر از بی کفایتی شما مردم رو اذیت میکنه پر رویی شماست
این درآمد حاصل زحمات بازیکنان در جام جهانی بوده ، چه ربطی به آقای تاج دارد!!!!!!
من هم ممیز مالیاتی هستم و درامد برای کشور جذب می کنم. لطفا این درامدها را به حساب من واریز کنید!!!
شما مدیر و مسئول بودی و باید پای این قرارداد ننگینی که امضا کردی وایستی، بی معرفت
رو که نیست سنگ پای قزوینه
خیانت در امانت کردید آقای تاج. می فهمی؟
با یک آدم مجرم طلبکار چه باید کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Mauritius |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
اعدام با اعمال شاقه
میشه بری بمیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
تنهایی نمی تونه قانون باید کمکش کنه
آقای تاج، شما اگر کار خوبی انجام دادی، وظیفه ات بوده و در مقابلش حقوق خوبی هم گرفته ای... اما اگر در پرونده ویلموتس خیانت یا کم کاری کرده اید باید توبیخ و محاکمه شوید...
استدلال‌های صد من یه غاز تحویل ملت می‌دهید... اینقدر گستاخ...
بیچاره مردم بین چنین مسئولانی گرفتار شده اند
موافقم. پاداش جام جهانی آینده واسه تاج.
سنگ پا قزوین : روم کم شد
درآمد ها را فوتبالیست ها و مربی شان در آوردند نه شما

بدهی ویلموتس را باید بدهید
ماله کشی ها شروع شد
ای ن چقدررررررررررر خوبه.گند زده توی بیت المال تازه به پاداش جام جهانی هم چشم داره.

نکنه پنالتی رونالدو رو تو گرفتی که پاداشش رو میخوای
آقای تاج خیلی گستاخ هستی، اگر در طول خدمت خدماتی انجام دادی وظیفت بوده و در قبالش از بیتالمال حقوق گرفتی(احتمالا هم نجومی). در قبال پولی که در اختیارتون بوده مسوول هستید و حق نداشتین به کشور آسیب بزنید. حالا هم باید پاسخگو باشید. واسلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل