بازدید 5855

علیپور به رکورد اسطوره پرسپولیس رسید

کد خبر: ۹۹۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 21 August 2020

پرسپولیس در بازی آخر لیگ برتر برابر سایپا با ۳ گل به برتری رسید تا فصل را با یک برد به پایان برساند و به استقبال داربی جام حذفی برود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی علیپور که احتمالا به خاطر در پیش بودن بازی با استقلال از ابتدا روی نیمکت قرار داشت در نیمه دوم به میدان آمد و در زمانی که در میدان بود توانست یک گل به ثمر برساند.

او با این گل توانست شمار گل‌های خود را در پرسپولیس به عدد ۷۱ برساند و در کنار حسین کلانی اسطوره سرخ‌ها قرار بگیرد. البته به نوشته ایسنا این را باید در نظر داشت که در زمانی که کلانی در پرسپولیس بازی می‌کرد رقابت های لیگ سراسری با تعداد کم‌تری تیم برگزار می‌شود و رقابت‌های جام حذفی و سوپر جام برگزار نمی شد.

علیپور حالا یک هت تریک با رسیدن به رکورد مرحوم صفر ایرانپاک فاصله دارد که ۷۴ گل در این تیم به ثمر رساند.

مهاجم مازندرانی سرخ‌ها هم‌چنین اولین بازیکن تاریخ این تیم در لیگ برتر است که در سه فصل پیاپی شمار گل‌هایش دو رقمی می شود. او توانست این فصل لیگ برتر را با ۱۲ گل به پایان ببرد تا شمار گل‌های خود را در تاریخ لیگ برتر به عدد ۵۹ (۳ گل برای راه آهن و ۵۶ گل برای پرسپولیس) برساند.

البته این در حالی است که نباید فراموش کرد او در مقطع زیادی از فصل پنالتی‌های تیمش را نزد و چه بسا اگر پنالتی زن اول تیمش بود اکنون به جای دیاباته آقای گل لیگ برتر نیز بود. او بعد از پنالتی (چیپ) که در بازی برابر ماشین سازی در دقیقه آخر از دست داد تا مدتی پنالتی نزد و مهدی ترابی این وظیفه را انجام داد تا این که در بازی برابر نساجی علیپور توانست پنالتی بگیرد و آن را به گل تبدیل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل