بازدید 12659
۸

حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شد

بر اساس تصویب هیات وزیران، حق مسکن کارگران به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۹۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 19 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حق مسکن کارگران بالاخره تصویب شدمصوبه افزایش حق مسکن کارگران که در هفته های اخیر از سوی کمیسیون اقتصادی دولت تصویب شده بود، امروز در هیات وزیران به تصویب نهایی رسید.

بر اساس تصویب هیات وزیران، حق مسکن کارگران به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

این تصویب در راستای تشکیل جلسه هفدهم خرداد ماه شورای عالی کار صورت گرفت که به موجب آن پیشنهاد افزایش ۲۰۰ هزار تومانی کمک هزینه مسکن کارگران به تصویب رسیده بود.

مصوبه افزایش حق مسکن در هفته های اخیر از سوی کمیسیون اقتصادی دولت به اتفاق آرا تصویب شد و اجرایی شدن مصوبه شورای عالی کار نیازمند تصویب هیات دولت بود که امروز این اتفاق افتاد.

بهگزارش ایسنا، مبلغ حق مسکن کارگران که تا پیش از این ۱۰۰ هزار تومان بود با تصویب نهایی هیات وزیران به ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
این کوته فکری تا کی بایدادامه یابد.ورودپول نقد یعنی تورم .یعنی افزایش سایردستمزدها .یعنی خالی کردن بیشترجیب کارگران .یعنی ناتوان کردن کارگران .بایداز طریق راههای دیگراقدام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
جناب بلند فکر! شما بفرمایید این معما را حل کنید که چرا در حالی که حقوق کارگر یک بار و در ابتدای سال آن هم کمتر از 30 درصد افزایش پیدا می کند ولی قیمت اجناس بارها و بارها در طول سال و حتی آخر سال بالا می رود و وقتی مجموع این افزایش ها را حساب می کنیم می بینیم چند برابر افزایش ناچیز حقوق کارگرهاست؟ چطور افزایش 30 درصدی موجب تورم 300 درصدی می شود؟!!
این ادعاهای دروغ و بی اساس مدتی است تکراری شده و برای گوش مردم بسیار آشناست! اینها مال وقتی بود که تورم و افزایش حقوق تقریبا برابر بود ولی حالا این افزایش قیمت ها ثابت کرد که سهم افزایش دستمزد کارگر در بالا رفتن قیمت ها بسیار کمتر از این حرف هاست!
هورااااا حالا ما با این همه پول چه گوهری بیافشانیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از کی اجرا میشه
خدا قوت خسته نباشید
زحمت کشیدند بازم وقت داشتند برای تصویب نکردنش
تا نوبت به یک ذره افزایش حقوق کارگران می رسد عده ای فریاد وا تورما بلند می کنند. تورم را حقوق کارگر ایجاد نمی کند تورم را وامهای کلان دهها و صدها و هزار میلیاردی ایجاد می کند که افرادی به اسم تولید و .. می گیرند و صرف دلالی و احتکار می کنند. پارسال بیش از 980 هزار میلیارد تومان وام پرداخت شده و در این حال نرخ سرمایه گذاری در کشور منفی بوده است . خلق پول بانکها که بواسطه الکترونیکی شدن پول و نبودن نیاز به اسکناس رو به افزایش است عامل تورم د رکشور است .
بالاترین دستمزد ها را باید کارگران بگیرند زیرا اگر این گروه کاری نباشند هیچ ایده فوق العاده ای هم قابلیت اجرایی ندارد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر