بازدید 11134
۵
فیفا با همکاری دلشات

تراکتور با وکیل مرموز ۲۵ میلیاردتومان دیگر محکوم شد!

دلشات پیش از این نیز وکیل کوین کنستانت در شکایت از تراکتور بود که در آن پرونده نیز باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو کرده بود. او وکیل فدراسیون در پرونده تاریخی ویلموتس بود
کد خبر: ۹۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 19 August 2020

باشگاه تراکتور تبریز در پرونده شکایت کوین فورچونه از این باشگاه به لطف دفاع مشکوک و پرحرف و حدیث وکیل خارجی اش به نام دلشات که در پرونده ویلموتس هم یک بازنده محض بود، با محکومیت سنگین دیگری از سوی فیفا مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کوین فورچونه مهاجم اهل کشور مارتینیک تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای فصل با قراردادی سه ساله و با عنوان «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست، در میانه راه و پس از عملکردی ضعیف در تعطیلات سال نوی میلادی برای مرخصی چند روزه از ایران خارج شد و دیگر حاضر به بازگشت به تبریز نشد.

پس از این اتفاق باشگاه تراکتور و کوین فورچونه در کمیته حل اختلاف فیفا علیه یکدیگر شکایت کردند و حالا پس از چند ماه، کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه تراکتور را در این پرونده به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو محکوم کرده است. باشگاه تراکتور تبریز پس از ابلاغ این رأی درخواست گراند رأی (مشروح رأی) را از فیفا خواهد کرد.

نکته جالب در این پرونده این است که لودیک دلشات وکیل سوئیسی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، در شکایت فورچونه از باشگاه تراکتور وکالت این بازیکن مارتینیکی را بر عهده داشت و برای دومین بار علیه باشگاه تراکتور حکم گرفت. 

دلشات پیش از این نیز وکیل کوین کنستانت در شکایت از تراکتور بود که در آن پرونده نیز باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
این بازیکن ها و وکیلهای خارجی رسما گاو شیر دوشی فرض کردند.از این بی تجربگی در نحوه بستن قرارداد و همچنین ترجمه زبان انگلیسی و تفسیرهای متاوفت از آن که اونها بهتر از ما بلدن استفاده کرده و مال این مردم بیچاره رو باد می دهند
چه بخور بخوری هست تو این ورزش . البته بخور بخور بیشتر به نفع خارجی ها. بعد برای ورزش داخلی خیلی راحت میگویند بودجه نیست. امکانات کم هست. اما به طرف های خارجی که می رسه دست و دل باز و بریزو به پاش شروع میشه
شک نکنید این وکیل با طرف مقابل بسته
چون میبینه ما هم توایران هستیم و کل دادگاه های دنیا دید منفی به ما دارند راحت سر مون رو میبرن
نتیجه اینکه مسولان ما به دروغ میگویند : بلدم ، بلدم ، بلدم
همین باختهای پر تعداد در دادگاه فوتبال است
و البته در همه بخش ها همینه
سلام
به نظر من همه قراردادها باید به فارسی نوشته شود تا وکلای ایرانی و همچنین مسیولان از اون سر دربیارن و اگر کار به دادگاه کشیده شد وکلا بتونن دفاع کند. اگر مربی یا بازیکن خارجی به فارسی قرارداد نبست بره بسلامت !
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی