بازدید 5512

شکایت ساختگی برای پنهان کردن یک کلاهبردار

کد خبر: ۹۹۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰ 18 August 2020

مرد کلاهبردار که بعد از دریافت 2 میلیارد تومان از دوستان و بستگانش به بهانه سرمایه‌گذاری در فروش لوازم التحریر و رایانه ناپدید شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس قزوین بعد از 3 سال دستگیر شد.

به گزارش ایران، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین دراین باره گفت: چندی قبل فردی در شهرستان بوئین زهرا به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد یکی از بستگانش مدتی است ناپدید شده است. بعد از این شکایت بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با انجام بررسی‌های تخصصی دریافتند فرد گمشده یک کلاهبردار فراری است که پس از طرح دوستی با چندین نفر و جلب اعتماد آنها اقدام به گرفتن مبالغ بالا برای خرید و فروش لوازم التحریر و لوازم رایانه و دادن سود به آنها کرده و با سوءاستفاده از این اعتماد و گرفتن حدود ۲۰ میلیارد ریال وجه از آنان به یکباره ناپدید و متواری شده و ۳ سال پاسخگوی طلبکاران نبوده و تلفن خود را خاموش کرده است و خانواده متهم نیز با هدف فریب طلبکاران، ادعای ناپدید شدن وی را در مرجع قضایی مطرح کرده‌اند.

سردار حاجیان با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان محل اختفای متهم در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان اعزام و با شناسایی مخفیگاهش، او را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و متهم برای مطالبه به حق مالباختگان و سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی و از آنجا نیز روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر