بازدید 7540
روحانی:

جهش تولید با امید به آینده و ثبات محقق می‌شود

رییس جمهوری با بیان اینکه جهش تولید با امید به آینده و ایجاد آرامش و ثبات در جامعه محقق می‌شود، گفت: انکار دستاورد‌های دولت نادیده گرفتن موفقیت‌های یک رئیس جمهور یا یک وزیر نیست، بلکه انکار دستاورد‌های نظام است.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 18 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در جلسه تبیین دستاورد‌های دولت با هدف جهش تولید در جمع وزرا و مسئولان زیر ساختی و تولیدی کشور، تشریح و تبیین بدون اغراق و بدور از تبلیغات غیر واقعی را اقدامی لازم دانست و از وزیران و مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی خواست با استفاده از فرصت گرامی‌داشت هفته دولت مردم را از خدمات این دولت در بخش‌های مختلف بویژه در توسعه و آبادانی و افزایش تولید کشاورزی و صنعتی آگاه سازند.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال فشار حداکثری، این دولت توانست با همراهی مردم تاب آوری را اثبات کند و آثار زیان بار تحریم‌ها را کاهش دهد و در مقابله با ویروس کرونا نیز عملکرد قابل قبولی در مقایسه با اکثر کشور‌های مدعی داشته باشد.

رییس دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه انکار دستاورد‌های دولت، نادیده گرفتن موفقیت‌های یک رئیس جمهور یا یک وزیر نیست بلکه انکار دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: انکار موفقیت‌های دولت تصور نادرستی است که برخی به جهت منافع سیاسی بر آن پافشاری می‌کنند در حالی که تبلیغ دستاورد‌های دولت، تبیین دستاورد‌های همه نظام است.

روحانی تشریح دستاورد‌ها و موفقیت‌ها را موجب تشویق افزایش امید در مردم و دلگرمی بیشتر کارآفرینان و فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار دانست و افزود: با اقداماتی که برای رفع موانع کسب و کار صورت گرفته و بعد از این هم انجام خواهد شد، چرخه تولید کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت و شاهد رونق تولید و تحقق شعار جهش تولید در کشور خواهیم بود.

رییس جمهوری تاکید کرد: بیان موفقیت‌ها و دستاورد‌های بزرگ نظام موجب یاس تحریم کنندگان و امیدواری مردم عزیزمان می‌شود که در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و با کمک و همراهی دولت در موفقیت نظام و کشور نقش مهمی داشته اند.

روحانی آگاهی و اطلاع مردم از دستاورد‌های مهم دولت در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌های بزرگ در اداره کشور را در شرایط سخت تحرم و جنگ اقتصادی دشمنان و همینطور شیوع ویروس کرونا را ضروری و موجب تقویت امید به آینده و آرامش و ثبات در کشور خواند و تاکید کرد: استحکام بنیان‌ها و ایجاد زیرساخت‌های قوی در اقتصاد کشور حاصل تلاش بی وقفه دولت در فاصله سال‌های ۹۳ تا ۹۶ است که بدخواهان را در دستیابی به اهداف شوم اعمال تحریم‌های سنگین و همه جانبه ناکام گذاشت
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی