بازدید 17086
با اعلام معاون وزیر ورزش؛

مسوول سابق سازمان لیگ فوتبال بازداشت شد

مسئولیت بستن قرارداد‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است و وزارت ورزش نقشی در قرارداد ویلموتس ندارد. بعید می‌دانم که مبلغ قرارداد تاییدیه وزارت ورزش را داشته باشد.
کد خبر: ۹۹۷۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 18 August 2020

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان می‌گوید، این وزارتخانه نقشی در قرارداد ویلموتس نداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره غرامت قرارداد ویلموتس و نقش وزارت ورزش در این رابطه، گفت: مسئولیت بستن قرارداد‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال است و وزارت ورزش نقشی در قرارداد ویلموتس ندارد. در پاسخ به حرف‌های آقای پژمان‌فر هم باید بگویم که ما در سال ۹۸ مجموعا ۱۴۴ میلیون تومان به فدراسیون‌های خود دادیم.

او ادامه داد: حمایت با دخالت فرق دارد. حمایت یعنی پولی که ما به فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد ویلموتس قرض دادیم و این حمایت‌ها به معنای دخالت نیست. من بعید می‌دانم که مبلغ قرارداد تاییدیه وزارت ورزش را داشته باشد. در وزارت ورزش ۵۰ فدراسیون وجود دارد و اگر قرار باشد به این جزئیات رسیدگی شود، کار‌ها جلو نمی‌رود.

علی‌نژاد در پایان گفت: من اعتقاد دارم با کمک سازمان بازرسی کل کشور و مجلس شورای اسلامی و وزارت اطلاعات این مساله برطرف شود. روز گذشته یکی از مسوولان سابق سازمان لیگ در راستای مبارزه با فساد فوتبال هم دستگیر شد و این مساله با کمک وزارت اطلاعات ادامه پیدا می‌کند.

مسوول سابق سازمان لیگ فوتبال بازداشت شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
چطور بلده برنده جام‌ رو تعیین کنه
وقتی یک لات رئیس شود نتیجه بهتر از این نمی شود
مهره سوخته رو گرفتن
كاري نداره ميزان دارايي و اموال وزير ورزش ، پسرش و ساير اعضا خانواده ايشان را قبل از وزارت و بعد از وزارت مورد بررسي قرار دهيد تا متوجه همه قضايا شويد.اين قضيه در مورد همه مسئولين طي 42سال اخير به راحتي قابل بررسي ميباشد.
ناظمی کجاست سلطانی فر کجاست که باعث شدن کیروش برود و یک مربی در پیتی با دوباخت از 4 بازی و 170 میلیارد خسارت وارد کردن
خادمان کشور و اسلام و داغداران مردم بدبخت که تنها دلخوشیشان کیروش و تیمش بود
چرا نباید وزارت ورزش نقشه نداشته باشه؟ چرا خودشو کنار میکشه یا کار به اینجاها میرسه خودشو کنار میکشه؟ برای یه قرارداد چند هزار تومنی توی اداره از رئیس بگیر تا آبدارچی همه باید امضا کنن اونوقت برای چند صد میلیارد پول فقط ی نفر امضا میکنه!
پاسخ ها
samarej
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
كلا چرت گفته . بعنوان يك مقام بالا دستي بايد از قرارداد به اين مهمي مطلع باشه. قراردادي كه تيتر يك خبر ميشه مگه امكان داره به وزير ربطي نداشته باشه
شروع شد کی بود کی بود من نبودم
بنظرم بهتره آبدارچی فدراسیون رو دستگیر و اعدام کنن تا این مشکل هم حل شود همه مسئولیت ها گردن اوست والا رئیس و مدیر و معاون که مسئولیتی در این قرارداد خیانت آمیز نداشتن
وقتي شخصي مثل فردوسي پور بخاطر ورود به كثافت كاري فوتبال يا شخصي مثل دايي بخاطر اعتراض به اين وضع اجازه كار كردن پيدا نمي كنن خودتون ببيند فوتبال تا كجا در فساد فرو رفته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر