بازدید 26798
وکیل فدراسیون از غرامت ۱۶۵ میلیاردی می‌گوید

ماجرای پرانتز جنجالی که به قرارداد ویلموتس اضافه شد

نمی‌دانم پرانتز از کجا آمده و خیلی عجیب است. ما در مورد شش میلیون یورو صحبت می‌کنیم. ما گفتیم به حضور وکیل خارجی اعتقاد نداشتیم، ولی گفتند که باید وکیل خارجی باشد! نامه اعتراض را به ملیت قاضی را هم آماده کرده بودیم، اما دلشات به ما گفت اگر این ایراد را بگیریم و نپذیرند، مشکلاتی پیش می‌آید.
کد خبر: ۹۹۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 18 August 2020

وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس گفت که نمی‌داند چه کسی کلمات داخل پرانتز را به قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی اضافه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا شاه منصوری درباره قرارداد مارک ویلموتس و غرامت ۶ میلیون یورویی فدراسون فوتبال به این مربی گفت: ما و آقای ملیح‌زاده روز‌هایی به این پرونده اضافه شدیم که باید لایحه می‌فرستادیم. به همراه ملیح زاده و دلشات یک گروه را تشکیل دادیم و تا ۲۵ فوریه لایحه را تنظیم کردیم. وقتی نداشتیم و لایحه را در ۴ روز تنظیم کردیم و فرستادیم.

وی که در برنامه تلویزیونی حضور یافته بود، افزود: ویلموتس در تاریخ ۲۵ سپتامبر قراردادش را فسخ کرد بود، اما بعد به ترکیه آمد و پولش را گرفت. سپس در بازی با عراق روی نیمکت ایران نشست و بعد ایران را ترک کرد. بعد از آن هم هر چقدر مکاتبات صورت گرفت که برگردد، برنگشت و دعوایی را علیه فدراسیون در فیفا مطرح کرد. ما در دعوا هستیم و مزایا و معایب را نمی‌توانیم اشاره کنیم. قطعا ما هم نظر داریم، ولی در حال حاضر معذوریم که چیزی بگوییم.

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: من امشب آمدم که بگویم کجای پرونده هستیم و کسانی که قرارداد را نوشته‌اند باید از آن دفاع کند. شاه منصوری در پاسخ به این پرسش که چه کسی قرارداد ویلموتس را تنظیم کرده است؟ گفت: در فدراسیون فوتبال روز اول دنبال این بودیم که چه کسی قرارداد را نوشته است. ظاهرا این قرارداد برگرفته از قرارداد کی‌روش بوده است.

ماجرای پرانتز جنجالی که به قرارداد ویلموتس اضافه شد

وی در خصوص پرانتز بحث برانگیز در قرارداد ویلموتس که درباره شرایط فسخ بوده و پس از جمله پرداخت سه ماه در صورت فسخ نوشته شده "یا یک مبلغ مشخص" تصریح کرد: نمی‌دانم پرانتز از کجا آمده و خیلی عجیب است. ما در مورد شش میلیون یورو صحبت می‌کنیم. وضعیت قراداد‌های ما در باشگاه‌ها مگر چطور است؟ راه درستی را در شیوه قرارداد نویسی نمی‌رویم. اگر بهاروند و نبی نبودند و پیگیری نمی‌کردند حتی ما به اینجا نمی‌رسیدیم و شرایط می‌توانست از این هم بدتر باشد و چیز‌های دیگر را هم از سوی ویلموتش مطرح شود. ما در برهه‌ای به این پرونده ورود کردیم که وکلای سطح اول این پرونده را قبول نکردند.

شاه منصوری درباره اینکه چرا دلشات که در اکثر پرونده‌ها بازنده شده برای این پرونده انتخاب شد؟ عنوان کرد: ما آمدیم و نگاه کردیم که چه حق انتخاب هایی داریم. روز اول من اعتقاد داشتم که وکیل خارجی نگیریم، چون به آن‌ها دسترسی نداریم. ما گفتیم پتانسیل داریم و به حضور وکیل خارجی اعتقاد نداشتیم، ولی گفتند که باید وکیل خارجی باشد! مثل اینکه این حرف را در دوره قبل گفته بودند. با وکیل قبلی که صحبت شده بود حوزه کاری‌اش مالیات و دوپینگ بود و اصلا کارنامه‌ای نداشت. دیدیم دلشات کارنامه خوبی دارد و از نظر دستمزد هم به توانایی ما می‌خورد.

«قرارداد ویلموتس را خواندید و آیا این قرارداد مشکل داشت؟» وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: بله، واقعا اگر قرار باشد درباره استاندارد صحبت کنم، قرارداد‌ها به طور کلی ساختاری دارد که ما می‌گویم ایده آل است. قراردادی ایده آل است که حافظ منافع باشد.

شاه منصوری در واکنش به این سوال که آیا امیدی به تغییر رأی در دادگاه CAS وجود دارد یا خیر؟ عنوان کرد: پرونده دو مرجع دیگر دارد، دادگاه عالی ورزش و دادگاه سوئیس. پرونده در CAS با قاضی‌های جدید شروع می‌شود و روند دیگری دارد. قرارداد سه بخش دارد، شما قرارداد ایده آل هم بنویسید اما اجرا نکنید، به مشکل خواهید خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود به فیفا شکایت کنیم که چرا این پرونده با یک قاضی هلندی رسیدگی شده، اما این کار صورت نگرفت، گفت: بر اساس موازین قانونی از تاریخی که به ما حکم ابلاغ می‌شود می‌توانیم قاضی را به چالش بکشیم. حالت‌های مختلفی داشتیم، اما به این نتیجه رسیدیم که این کار را نکنیم. نامه اعتراض را آماده کرده بودیم، اما دلشات به ما گفت اگر این ایراد را بگیریم و نپذیرند، مشکلاتی پیش می‌آید. دلشات در این مورد گفت این شکایت را نفرستید. در کل هم به این اجماع رسیدیم که شکایت را نفرستیم.

«آیا کسی از فدراسیون هم گفته بود شکایت از قاضی را به فیفا نفرستید؟» وکیل حقوقی فدراسیون در پاسخ به این سوال گفت: خیر، فقط دلشات گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
لطفا عکس امضا کنندگان و دلال این معامله را هم بزارین
قرارداد با مربی خارجی چه معنایی داره !!! این ویروس خطرناکتر از کرونا که بجان فوتبال افتاده ودوستداران فوتبال را رنج می ده وحتی بعضی از انها را روانی کرده کی می خواد تمام بشه
شروع شد انداختن تقصیر گردن بقیه
نمی‌دانم از کجا این پرانتز اومده این شد حرف همتون امضا کردید راست بگید ما سواده قرارداد نداشتیم
زنوزی هشدار داده بود
مراحل كار :
1- چند تا سفر اروپا ميريم و با مربي خارجي قرارداد ميليون دلاري ميبنديم و يه جايي از قرارداد يك بندي واسه فسخ و دريافت خسارت باز ميذاريم.
2-پس از جند ما به مربي ميگيم برو غيب شو و پس از مدتي درخواست خسارت بده!
3-سرو صدا راه ميندازيم كه ما مربي فلان فلان شده را محكوم ميكنيم و ....
3-يه شماره حساب تو يه كشور ديگه باز ميكنيم و هفتاد هشتاد درصد پورسانت توسط مربي به حساب واريز ميشه!
4- در جنوب اسپانيا ويلا و املاك ميخريم!
5 .تو خبرها اعلام ميكنيم كه سكته كرديم از فرط استرس و فشار كاري تا كسي كارمون نداشته باشه!
6-يواشكي زن و بچه را ميفرستيم بروند!
7- اگر ديديم اوضاع خطري نيست با پررويي به كارمون ادامه ميديم! اگرم ديديم خطريه الفرار به جنوب اسپانیا و پيش زن و بچه و ...
8- و اين داستان چند سال د رحال تكرار شدن است و هيچ كس هم نميبينيد اصل قضايا را و به فيفا فحش ميدهيم !
طبق معمول یک فضاحت و فساد رخ داده ، نه کسی مسئول است ، نه کسی استعفا میدهد، نه کسی برکنار می شود و هر کس هم اعتراض کند مجازات می شود.
ما لنگ ۵ هزاریم .... شرم بر شما با این مدیرانتون
علی برکت ا... چقدما خوبیم . پرانتز کار اجنه است یا دشمن که شبانه امده داخل فدراسیون با همکاری موساد اضافه کرده و رفته. فعلا موضوع در دست بررسی است انشاا... نتیجه پرانتز در پرانتز اعلام میشه.
باید افراد دخیل در قرارداد ویلموتس قبل از فرار به خارج بازداشت شوند و اموال منقول و غیر منقول اونا مصادره شود.
دیه قتل در سال 99 مبلغ 330 میلیون تومن تعیین شده یعنی اگر مردم 500 نفر از مسئولین مرتبط با قرارداد را بکشند باز هم مردم طلبکارند
جای عادل خالیه که همه امضا کنندگان رو به صلابه بکشه.
شرم بر هر چی مدیر بی سواده،این ها
باید از جوونهای بیکار و روستایی های سیستان و بلوچستان خجالت بکشن.
واقعا مسخرست مثل تمام سطوح مدیریتی، بی مسوولیتی مدیران در ایران و سو استفاده از بی صاحبی مملکت توسط یک سری دلال زالو صفت
فوتبالتون چ با مربی ایرانی چ با مربی خارجی هیچ گلی ب سر این مردم نزده و نخواهد زد ، چون فقط پول براشون مهمه نه چیز دیگه ای
پس همون مربی ایرانی بگیرید تا پول این مردم خورده نشه
هر چی بیسواده دور هم جمع شدن ، معلوم نیس چقد پورسانت گرفتن، ب خدا ی روزی باید جواب بدید ( شماها اگه ب آخرت ایمان داشتید این کارها رو نمی‌کردید )
شرم بر مسیولین که هیچ تعهدی به مردم و بیت المال ندارند
من نمیدونم وقتی مردم به نون شبشون محتاجن چرا باید توی فوتبال این قدر پولهای کلان جابجا بشه اونم از پول بیت المال .اینجا کی مسوله که جلوی این ها گرفته بشه اگه همین پولها صرف تولید بشه دیگه بیکاری تو کشور نمیمونه .چرا اقتصاد مقاومتی فقط برای قشر ضعیفه ولی توی فوتبال خبری از اقتصاد مقاومتی نیست؟؟؟
خود کرده راتدبیرنیست....
هر چه به ما گفتن همه باد هوا
هر نکته که گفتن غلط بود و ریا بود
چوپانی این گله به گرگان بسپردند
این ها همه از نادانی ما بود
وقتی صدا و سیما تمام کانال های ورزشی را تماما برای ورزش فاسد فوتبال اختصاص میدهد و در این بادکنک آنقدر میدهد تا بترکد انتظاری بهتر از این نباید داشت.صدا و سیما هم چون در کنار این تبلیغات سفره چربی از خوان بی حساب و کتاب فوتبال بهره ای می برد تمام هم و غم ورزشی اش شده فوتبال و نتیجه اینی می شود که هم اکنون می بینیم .اولین و آخرینش هم نخواهد بود.رانت خواری و دلالی را هم از یاد نبریم.آنروزی که مثلا رئیس فدراسیون فوتبال قرار داد را در خارج ایران بست همین صدا و سیما و گزارشگر فوتبال در حالیکه از لب و لوچه شان آب می ریخت از قرارداد می گفتند و می گفتند.اما دستگاههای نظارتی کجا بودند آن مقطع؟ مگر ندیده بودند؟چرا درهمان مقطع وارد نشدند تا جلوی این افتضاح تاریخی را بگیرند.حالا که میلیاردها تومان پول زبان بسته کسانیکه به شام شب محتاجند باید در خیک یک فرد بیگانه ریخته شود همه بلندگوی وا سفا سر می دهند؟؟چه حکمی دادگاه باید برای مصوبان این افتضاح صادر کند؟محرومیت از خدمات دولتی یا حبس تعزیزی؟؟ واقعا جای تاسف دارد.وقتی ساعت ها برنامه صدا و سیما به خضعبل گویی در خصوص فوتبال صرف می شود باید انتظار همین چیزها و بدتر از این را هم از این پدیده شوم انگلیسی داشته باشیم.البته صدا و سیما کارش درسته چون تو فوتبال نون هست،پول هست،شهرت و اعتبار هست،بعضی از همین گروه فوتبال که سواد و درست و حسابی هم ندارند به پول و ثروت یکشبه میرسند و گفتگو های چند ساعته صدا و سیما از این افراد بی اخلاق و بعضا بی تربیت گلادیاتوری می سازد باید انتظار افتضاحات دیگری هم داشت.
به نظزم خواسته اکثریت جدی جامعه برخورد شدید و بدون رحم با منعقد کنندگان این قراداد هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی