بازدید 36014

طرح دو فوریتی خروج از برجام کلید خورد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارائه طرح دو فوریتی مجلس برای خروج خودکار از برجام در صورت فعال شدن مکانیزم ماشه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 17 August 2020

به گزارش تابناک، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارائه طرح دو فوریتی مجلس برای خروج خودکار از برجام در صورت فعال شدن مکانیزم ماشه که چند روز پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آن را رسانه‌ای کرده بود خبر داد.

خضریان در توییتی نوشت: دولت آمریکا که از ناقضان اصلی برجام می‌باشد، جهت تشدید فشارها بر ایران به‌دنبال فعال‌سازی مکانیسم ماشه است؛ از آنجاییکه ادامه حضور در برجام با بازگشت قطعنامه‌های شورای امنیت خالی از هر نفعی است،طرح دوفوریتی «خروج خودکار از برجام در صورت فعال‌سازی مکانیسم ماشه» را پیشنهاد کردم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۲
اقتصاد از بین رفته پول ملی بی ارزش شده خب اگر ترسی ندارید برید همین حالا این کار رابکنید اکثر نمایندگان که از اول هم بر جام را قبول نداشتن
این نماینده های مجلس ی چیزیشون می شه
مکانیسم ماشه هم فعال بشه باز هم از برجام خارج نمیشوید.
که چی؟
آقایان نماینده حداقل یکبار متن فارسی برجام را بخوانید. ترامپ هم مثل شما متن را نخوانده صحبت می کند.نظیر همین صحبت اخیرش که گفت مکانیزم ماشه(بازگشت خودکار تحریمها ) فعال خواهند کرد. ایشان نمی داند که این مکانیزم برای کشوری که از برجام خارج شده قابل اجرا نیست.
چی شد، آمریکا که نمیتونست اسنپ بک کنه :دی
این نمایندگان به ادعای ترامپ ایمان دارند نه ادعای روحانی
قول می دهیم هیچکار نکنید مگر قرار نبود بر جام آتیش بزنید زدید؟!
این مملکت یک روز روی ارامش بخود ندیده.همش پیچ تاریخی همش گردنه .تا این را رد میکنی یه فلاکت وبدبختی دیگه
طرف رو توی ده راه نمی‌دادن، سراغ کدخدا رو می‌گرفت. کشور روی دریایی از مشکلات شناوره و از شدت بدبختی افتادید به پیش‌فروش نقت به خود مردم، فکر می‌کنید با خروج از برجام کار جهان متوقف میشه و سیارات از مدار خارج میشن و ترامپ و پوتین عزیزتون میاد التماس می‌کنه که تو رو خدا برگردید به برجام؟
آقایان و خانم های مجلس نشین، یکی از مواردی که قبل از ورود به مجلس فریاد می زدید بی فایده بودن برجام بود. خوب حالاکه در مجلس هستید . چرا خروج از برجام را به شرط و شروطی وابسته می کنید؟!!!!! خوب اگر برجام این همه که شما تبلیغش می کردید بد است و به خاطر آن دکتر ظریف را خائن خواندید خوب چرا شرط و شروط می گذارید. بسم الله خارج شوید.
مگه تو مجلس اتیشش نزدین؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار