بازدید 10399
۲

افزایش درخواست سرمایه گذاری خارجی در ایران

رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و خارجی گفت: در جلسه اخیر بررسی سرمایه گذاری های خارجی درخواست یک و نیم میلیارد سرمایه خارجی در ایران در بخش های مختلف صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 17 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین سلیمی در مورد وضعیت سرمایه گذاری های خارجی و صدور مجوز برای سرمایه گذاری خارجی، گفت: جلسات سرمایه گذاری خارجی به علت شیوع ویروس کرونا مدتی برگزار نشد اما دو هفته قبل با حضور اعضا این جلسه برگزار و درخواست سرمایه گذاری های خارجی هیئت های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و خارجی افزود: خوشبختانه با درخواست های خوبی برای سرمایه‌گذاری از کشورهای مختلف آسیایی و حتی چند کشور اروپایی مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه طرح های صنعتی، کشاورزی، معدنی و تولید مواد غذایی بود بیان داشت: در جلسه اخیر درخواست حدود یک و نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی مورد بررسی قرار گرفت که برای حدود یک میلیارد دلار آن مجوز صادر شد.

سلیمی بیان داشت: البته صدور مجوز به معنای ورود سرمایه و آغاز بکار این هیئت های سرمایه گذاری در ایران نیست اما افزایش درخواست برای سرمایه گذاری خوشایند است؛ هر چند بخشی از آن به علت تجمیع و عدم برگزاری جلسات قبلی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
حتما سرمایه گزارهای چینی هستند
نمیگویندکدام کشورخارجی یادش بخیرمن رایادقدیمهاانداخت که روی تابلومطب پرشکان مینوشتند فارغ التحصیل از آمریکا یاانگلستان ویاآلمان ویافرانسه که نشاندهنده سطح سوادواعتبارپزشک بوددریکی ازکوچه های شهرماآقای دکتری ازکشورهند فارغ التحصیل شده بودوخجالت میکشید که روی تابلوی مطبش بنویسدلذانوشته بودفارغ التحصیل ازخارج ! حالامیفرمائیدازخارج سرمایه گذاری میکنند شایدهم کشور مهمی دردنیابنام کشورخارج است که ماعوام نمیشناسیم !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان