بازدید 4795
۱

اشتباه جنجالی داور و ۲پنالتی سوخته تیم نکونام در جم

بازیکن پارس جنوبی مثل فن کشتی می‌تاباند و باید پنالتی گرفته شد (صحنه اول شیمبا). صحنه دوم اظهر من الشمس است و نیازی به تحلیل ندارد.
کد خبر: ۹۹۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 August 2020

سه کارشناس داوری اعلام کردند که صحنه مشکوک روی بازیکنان فولاد در محوطه جریمه تیم پارس جنوبی، پنالتی بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم مسابقه‌ای جنجالی از آب درآمد که باشگاه میهمان معتقد بودند اشکان خورشیدی با عملکرد نامطلوب خود، مانع از کسب پیروزی این تیم شده است. آن‌ها اعتقاد داشتند که در نیمه اول این بازی دو پنالتی روی مجتبی نجاریان و لوسیانو پریرا گرفته نشده که حالا سه کارشناس داوری که در این باره نظر داده اند، این ادعا را تائید می‌کنند.

اولی نوید مظفری است که اعتقاد دارد هر دو صحنه پنالتی‌های واضح بودند. حسین نجاتی هم در این باره می‌گوید: هر دو صحنه پنالتی بود و برای صحنه دوم رو نجاریان باید کارت زرد هم داده می‌شد، چون مدافع بی پروایی کرد و فقط برای سرنگون کردن مهاجم وارد ماجرا شد.

حسین عسگری رئیس سابق دپارتمان داوری هم در این باره اظهار داشت: اینجا بازیکن پارس جنوبی مثل فن کشتی می‌تاباند و باید پنالتی گرفته شد (صحنه اول شیمبا). صحنه دوم اظهر من الشمس است و نیازی به تحلیل ندارد. جواد نکونام نیز اعتراض تندی را به تیم داوری داشت و سعید آذری هم با انتشار پستی در اینستاگرام، به تیم داوری تاخت. فولاد با ۴۸ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و امیدوار است با پیروزی مقابل تراکتور، سهمیه آسیایی بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یادتونه مقابل استقلال در دور برگشت چقدر داورا به نفعتون میگرفتند . تو بازی لیاقت برد که نه باید می باختید ولی حسب سناریوی از پیش نوشته بوسیله مافیا ، استقلال باید می باخت تا تیم لنگ حاشیه امنیت داشته باشه . درست مثل فصل قبل که گل صحیح استقلال جلوی نفت را با قوانین جدید فیزیکی مردود اعلام کردند بعد داور اون مسابقه اقای اکبریان مصاحبه کرد و گفت گل درست بود ولی چون مجیدی اعتراض کرد مردود شد .قبلشم که داور مسابقه اس اس با سپاهان بعد از سه ماه اعتراف کرد که هند پنالتی کی روش صحیح بوده و باید یک پنالتی به نفع اس اس گرفته می شد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار