بازدید 8857
۴

واردات دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا به کشور

سخنگوی هلال احمر از برنامه ریزی برای واردات دو میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا به کشور خبر داد .
کد خبر: ۹۹۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 16 August 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نصیری امروز در یک نشست خبری گفت: پیش از این بنا بود تا یک میلیون واکسن از سوی هلال احمر تامین شود که با اقدامات انجام شده سازمان تدارک پزشکی دو میلیون دوز را تامین کرده و از نیمه شهریور ماه توزیع آن شروع خواهد شد.

وی در مورد واردات داروهای مختلف از جمله داروهای کرونا و انسولین نیز گفت: ما در این خصوص نگاه تجاری نداریم و هرگونه دارویی که وارد شود با توجه به سهمیه ای که به ما اختصاص داده شود آن را تامین می کنیم .

نصیری در ‌پاسخ به پرسش ایسنا در مورد آمادگی هلال احمر برای پیش خریدو واردات واکسن کرونا گفت: در مورد واردات واکسن کرونا اگر این موضوع قطعیت پیدا کرده و به تایید سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت برسد ما این آمادگی را داریم که برای خرید و واردات واکسن اقدام کنیم. اما در حال حاضر با توجه به اینکه تایید قطعی صورت نگرفته، اقدامی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
رفتن آشغال واکسن های بی مصرف بدون تایید سازمان بهداشت جهانی را از روسیه وارد کردند تا مردم ایران را موش آزمایشگاهی برای روس ها کنند به هیچ عنوان هیچ واکسنی مصرف نکنید حتی اگر با خطر مرگ روبرو باشید چون مکردن بهتر از عوارض وحشتناک آشغال واکسن های روسی است.
٨٠ميليون ادم ودو ميليون واكسن چه شود چه بازار سياهي
مستقیم از طریق رانت دارویی هدایت می شود به ناصرخسرو. مانند داروی «فاویپیراویر» که ژاپن رایگان به وزارت بهداشت ایران هدیه داد و «رمدسیویر» و «اکتمرا» که این روزها به قیمت های نجومی در ناصرخسرو فروخته می شود.
بالاخره تولید می کنند یا وارد می کنند پس تکلیف این همه تبلیغات در مورد تولید واکسن آنفولانزا و اخیرا واکسن کرونا چه می شود؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل