هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی و امارات ضمن هشدار به سازشگران از مقاومت مردم فلطسین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۹۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 15 August 2020

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به توافق رژیم صهیونیستی و امارات ضمن هشدار به سازشگران از مقاومت مردم فلطسین حمایت کردند.

به گزارش «تابناک»؛ وقایعی همچون توافق رژیم صهیونستی با امارات، ادعای برخی رسانه ها درباره توقیف نفتکش ایرانی و وعده رییس جمهوری درباره گشایش اقتصادی، موجب شد تا نمایندگان از طریق صفحات مجازی خود در توییتر نسبت به آن واکنش نشان دهند.


واکنش قاطع به توافق رژیم صهیونیستی و امارات


بهروز محبی نجم آبادی، نماینده سبزوار در واکنش به این توافق با دو هشتگ "جبهه مقاومت" و " فلسطین سرافراز" نوشت: « امارات و ارتجاع عرب، سال هاست که همسنگر شیطان بزرگند، در جبهه جاهلیت مدرن. امروز فقط پرده ها کنار رفته است؛ مثل پرده ای که با آمدن ترامپ از چهره آمریکا کنار رفت.»

علیرضا سلیمی، عضو هیات رییسه مجلس نیز گفت: « بازی دوسرباخت امارات! چرا شیخ امارات عاجز از فهم این نکته است که بازی صلح با رژیم آپارتاید صهیونیسم برای او امنیت نمی آورد! هنوز این موافقتنامه علنی نشده ،صهیونیست ها زیرِ آن زدند. آقای بن زاید! «مَن جرّب المجرّب حلّت له النّدامه». رابطه بین انفجار بیروت و‌ صلح أمارات با اسرائیل چیست؟»

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی نیز با هشتگ " التطبيع خيانة" این طور واکنش نشان داد: «سازش ذلیلانه حاکمان امارات متحدۀ عربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی، خیانت به ارزش‌های انسانی، امت اسلامی و آرمان فلسطین است. به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن به این پروژه را داشته باشند، هشدار می دهیم مبارزه با رژیم صهیونیستی، با قدرت ادامه خواهد داشت.»

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران

ولی اسماعیلی نماینده گرمی نیز گفت: «توافق امارات و رژیم جعلی اسرائیل خیانت به فلسطین، قدس و جهان اسلام و تکمیل پازل سیاست‌های عبری عربی غربی برای تضعیف محور مقاومت است. این خیانت بزرگ در تاریخ ثبت خواهد شد...»

واکنش دیگر را سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان داشت. او نوشت: «خنجر زنی از پشت امارات مثلا متحده عربی به فلسطین و امت اسلام، سال هاست رخ داده و اخیرا فقط علنی شده است. اگر نبود این خیانت‌ها و حماقت ها، الان هم رژیم صهیونیستی در کار نبود تا با آن قراردادی ببندید. تقویت جبهه مقاومت، تنها راه پیروزی است. به مرتجعین دل نبندید که کارشان خیانت است.»


انتقاد از وعده گشایش اقتصادی رییس جمهوری

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در واکنش به وعده گشایش اقتصادی نوشت: «گره زندگی‌های امروز ریشه‌ای دارد که تا آن ریشه علاج نگردد، گره‌ها گشوده نشود. گره در تفکر تقی‌زاده‌های امروز که هفت سال با در دست داشتن بعضی از مناصب کلیدی سعی شان این بود که کشور را از فرق سر تا کف پا غربی کنند و با تحریف، میدان به ذلت ملت و تهدید دشمن بدهند.»

سید احسان خاندوزی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: «ایجاد بازار داخلی "نفت، میعانات و فرآورده" با هدف مقابله با تحریم مستلزم توبه وزارت نفت از مسیر گذشته و توجه به دستورالعمل زیر است. حتی اگر فقط جبران کسری بودجه هدف گشایش! باشد، راه‌های کم خطرتری وجود دارد. مسیر قانون، بهتر از تصمیم پشت درب‌های بسته است.»

مجتبی رضاخواه، نماینده تهران واکنش متفاوتی داشت. او نوشت: «اگر ستاد کرونا که حضور جناب روحانی در مجلس را به صلاح ندانست، در خصوص جلوس ایشان بر صندلی ریاست جمهوری هم همین نظر را بدهد، هم گشایش اقتصادی زودتر محقق شده و هم کنکور از سیاسی بازی خارج می‌گردد؛ ان شاءالله.»

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران

امیر حسین قاضی زاده هاشمی، نایب رییس مجلس نیز گفت: «اصلا گشایش اقتصادی برای چه کسی؟ فروش اوراق سلف موازی نفتی، کسری بودجه دولت را موقتا رفع می کند؛ اما گشایشی برای مردم ایجاد نمی کند. دولت دنبال گشایش اقتصادی است؟ پس بگوید برای اصلاح ساختار بودجه، هدایت نقدینگی در نظام بانکی، بهبود محیط کسب و کار و افزایش سرمایه‌گذاری و تولید چه کرده؟»

روشنگری درباره ادعای توقیف نفتکش ایرانی

ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به ادعای برخی رسانه‌ها درباره توقیف نفتکش ایرانی نوشت: «کاری به پروپاگاندای رسانه‌ای ترامپ نداشته باشید؛ نفتکش‌ها ایرانی نیستند و پرچم ایرانی هم ندارند. ترامپ با خیانت اعراب و شانتاژ رسانه‌ای به دنبال گدایی رأی در غرب آسیاست. ما وارد بازی فیل‌ها و الاغ‌ها نمی‌شویم، ولی راه تأدیب را خوب می دانیم.»

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز تاکید کرد: «اسرائیل ناکامی اش در اجرای توطئه الحاق کرانه باختری را به قیمت گزافی به ابوظبی فروخت. امارات هم هزینه آن را از جیب ملت فلسطین پرداخت. با این همه، هیچ چیز اراده فلسطینی‌ها برای آزادی کامل سرزمینشان را متوقف نمی‌کند. ملت‌های مسلمان از مقاومت آن‌ها حمایت می‌کنند.»

هشدارهای توییتری نمایندگان به سازشگران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
خطاب به آقای مجتبی رضاخواه
نهادی که مسئول بررسی صلاحیت روحانیت برای نشستن بر صندلی ریاست جمهوریست مجلس شورای اسلامیست و نه ستاد ملی مبارزه با کرونا
بنابراین اگر بین رفتن روحانی و گشایش اقتصادی رابطه ای هست این مجلس است که باید این کار را انجام دهد و نه ستاد ملی مبارزه با کرونا
نظر مردم در خصوص صلح امارات و اسرائیل با نظر مسئولین 180 درجه فرق داره . معلومه این مسئولین نماینده اقلیت جامعه ایران هستند .
آقای قالیباف پسرتان از استرالیا برگشت؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
مشغول جهاد در دل دشمن هستن
منتظریم ببینیم قوه قضاییه همان طور که نماینده سابق مجلس که رشوه ۶۵ میلیاردی گرفته بود تا تحقیق و تفحص از شهرداری تهران انجام نشود را بازداشت کرد رشوه دهنده را نیز بازداشت می کند!!!!!
آقای قالیباف نظر شما بابت جین و روسیه و ترکیه و روابط دوستانه و صمیمانه این سه کشور با اسرائیل اعلام کن لطفا
شما فعلاً مشکلات موکلین خودت رو برطرف کن.
اسرائیل عضو رسمی سازمان ملل متحد است و در حال حاضر با بیش از صد و پنجاه و هفت کشور جهان روابط دیپلماتیک دارد.[۱۷] از سوی دیگر، ۲۵ کشور عمدتاً مسلمان این دولت را به رسمیت نمی‌شناسند[۱۸] و برخی کشورها مانند جمهوری اسلامی ایران سراسر اسرائیل را فلسطین اشغالی (به عربی: فلسطين المُحْتَلّة) می‌نامن
کدام نماینده ؟؟؟؟

اکثریت ۷۵ درصدی هیچ نماینده ای در مجلس ندارند

مگه توییتر فیلتر نیست
مگه فضای مجازی حرام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
اشتباه کردید. اکثریت 85 در صدی درست است.
توئیتر مگه فیلتر نیست ؟؟؟!!!!!!!
لطفا توضیح دهید که آیا امارات یک کشور مستقل نیست که با توئیتهای خود در امور آنها و رود می کنیم آیا آنها حالا بخواهند در مورد قرداد ایران با چین دخالت کنند شما چه واکنشی از خود نشان می دهید.
من شخصا با این حرف‌های نمایندگان ممکن است موافق باشم. ولی اینکه این نمایندگان با آرای بسیار کم از میان واجدین شرایط انتخاب شده اند موجب می‌گردد که نتوان این صحبت‌ها را نظر قاطبه‌ی مردم ایران دانست. متاسفانه باید قبول کنیم که پشتیبانی کم مردمی موجب افت ضریب نفوذ اظهارات نمایندگان می‌شود. می‌توان به هشدارهای نمایندگان به امارات نیز از همین دریچه نگریست.
حتما بنزین ها هم ایرانی نیستند
هشتاد نفر از رهبران ادیان مختلف اسلام، مسیحیت، یهودیت و بودایی در سراسر جهان با صدور بیانیه‌ای اذیت و آزار اقلیت مسلمان اویغور در چین از سوی دولت این کشور را محکوم کردند و خواستار عدالت برای این اقلیت دینی شدند.شما چرا ساکت هستيد؟
چقدر طنزید شماها آخه ، آدم میمونه گریه کنه یا بخنده
رفتید تو توییتر آمریکایی شعار میدید ؟؟؟
برید تو سروش اعتراض کنید
لاید با آیفون آمریکایی و فیلتر شکن اروپایی هم میرید
چه خبره تو این مملکت ؟؟؟؟
هشتاد نفر از رهبران ادیان مختلف اسلام، مسیحیت، یهودیت و بودایی در سراسر جهان با صدور بیانیه‌ای اذیت و آزار اقلیت مسلمان اویغور در چین از سوی دولت این کشور را محکوم کردند و خواستار عدالت برای این اقلیت دینی شدند.شما چرا ساکت هستيد؟
آقایان کریمی قدوسی ، سید احسان خاندوزی و مجتبی رضاخواه شما سه نفر و یا چند تا نماینده ای که مشکلات کشور را در وجود و ذهیت دولت و یا شخص روحانی می پندارید باید به عرضتان برسانم که خیلی جای تاسف دارد که یک دیپلمات چنین عداوت پندار باشد . شاید ساختار ذهنی شما پتانسیل اش در همین حد و حدود باشد که حرج برای شما نیست . و از طرفی ذهنتان چنان در کینه و عداوت نسبت به روحانی پر شده است که امکان تراوش و پندار دیگر بر شما بعید مطلق است . به عبارتی خاتم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و ...
همین رفتاری که با دیگران دارید بالقین بدانید که تندتر از اینها با شما برخورد خواهد شد. زیرا این سنت لایتغیر الهی و طبیعت انسانی است.
معلوم نیست اینا کارشون حل مشکلات مردمه یا شعار گویی
آقای رضا خواه گشایش واقعی وقتی است که علاوه بر روحانی اشما ها هم از صندلیهاینان پاشید با هم بروید
نقد علی بهتر می فهمد
چگونه است توییتر برای افراد معمولی فیلتر است پس غیرقانونی است. اما تمام مسعولان رده بالای نظام ازتویتر استفاده میکنند واقعا مملکت عجیبی و غرببی داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
شما از حقوق مردم ایران دفاع کنید حقوق مردم فلسطین پیشکش
درصد مشاركت بيش از حد پايين بوده و اينها نماينده واقعي مردم نيستند
مثبت ، منفی هارو دیگه چرا دستکاری میکنی ؟
زشته ، بده ، عیبه کلا چرا شماها اینجوری هستید ؟؟؟
فیلتر توییتر رو بردارین تا ما هم نظر بدیم خب.
فیلتر توییتر رو بردارین تا ما هم نظر بدیم خب.
روسیه هم بخشی از خاک کشور ما را اشغال و جدا کرد چین هم حقوق مسلمانان اویغور را نقض می کند چرا در این باره سکوت کرده اید؟
خروچی این مجلس در این چند ماه چه بوده است؟
۱- پیشنهاد ختم قرآن
۲- برگزاری نماز آیات
۳- توییتر نوشتن در حوزه ای که به آنان هیچ ربطی ندارد

برای این سه کار چند صد میلیارد تومان پول گرفته اند.
اگه صد در صد مردم فلسطین اسراییل را یه رسمیت شمارند و صلح کنند بازهم مسولین ما میگویند حق مصالحه نداشتند و محکوم میکنند
به جای این هشدارها همگی تشزیف ببرید غزه و از حقوق فلسطین بطور عملی دفاع کنید .ماشالله بیشترتان هم که نظامی هستید و فنون رزم را هم می دانید .
خب توییتر رو رفع فیلتر کنید تا ما هم مثل شما نمایندگان جان بر کف بتونیم، هشدارهای توییتری بدیم ....
(مجلس انقلابی چرا از توییتر استفاده میکنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
آقای قالیباف لطفا جزیره آریانا را از عمارات متحده غربی پس بگیرید و همچنین بحرین را فراموش نکن که هنوز پنجاه سال نیست که اعراب از ایران گرفتند.
عملکرد الان مجلس، غوغا و هیاهوست....
این نمایندگان به اصطلاح مردمی توانایی هشدار به روسیه و چین (شرکای استراتژیک اسراییل) رو هم دارند یا فقط برای بقیه رجز میخونن؟
مملکت رو جمع کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها