بازدید 6354

واکنش رسول پناه به بازداشت معاون باشگاه پرسپولیس

از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ممنون هستم که ورود کرده اند و مدیر ما هم پاسخگو بود. البته این کار باید زودتر انجام می‌شد، زیرا داستان‌های زیادی درباره گزارش‌های مالی وجود دارد
کد خبر: ۹۹۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 14 August 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بازداشت یکی از معاونان این باشگاه توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول پناه گفت: از روز اولی که به پرسپولیس آمدم بحث مبارزه با فساد را پیش گرفتم و گفتم تمام مدیران ما و حتی مدیرات قبلی باید درباره عملکردشان به مردم پاسخگو باشند. شفاف سازی به سود کار است. حتی گزارشی از تخلفات را به سازمان بازرسی کل کشور اعلام کردیم تا حق و حقوق پرسپولیس احیا شود.

رسول پناه افزود: من این وسط پرچمدار بودم و خودم اولین نفر پاسخگو هستم. هیچ ابایی هم نداریم و هرکسی هم نمی‌خواهد می‌تواند با پرسپولیس همکاری نکند که خوشبختانه همه مدیران باشگاه پاسخگو هستند. مردم حق دارند مخصوصا دباره گزارش‌های مالی ما بدانند و باید شفاف باشیم. چند روز قبل هیات مدیره گزارش مالی به من داد که آن را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارم تا شفافیت مالی باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های امنیتی و نظارتی ممنون هستم که ورود کرده اند و مدیر ما هم پاسخگو بود. البته این کار باید زودتر انجام می‌شد، زیرا داستان‌های زیادی درباره گزارش‌های مالی وجود دارد که خوشبختانه با ورود این نهاد‌ها همه مدیران قبلی و فعلی باید جواب بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار