بازدید 18627
۱

پیش‌بینی حجم آب رهاسازی شده به سمت دریاچه ارومیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با اتمام پروژه های در دست احداث توسط شرکت آب و فاضلاب، سالانه حدود ۱۰۰ میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه رهاسازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 13 August 2020

به گزارش «تابناک»، رضوی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: تصفیه خانه های فاضلاب در مدار بهره برداری استان شامل تصفیه خانه های سلماس، ارومیه، میاندوآب، بوکان، نقده،‌‌‌‌‌‌‌گوگ تپه،قولنجی و سیلاب است.

وی با اشاره به اینکه فاز سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه امسال به اتمام می رسد، تصریح کرد: با اتمام این پروژه میزان پساب تصفیه شده وارده از طریق سامانه فاضلاب به ۵.۱ میلیون متر مکعب افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این طرح ۲۳۰میلیارد ریال است.

رضوی خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه های در دست احداث توسط شرکت آب و فاضلاب، سالانه حدود ۱۰۰ میلیون متر مکعب پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه رهاسازی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
البته با توجه به عدم سنجش میزان پسابهای ورودی به دریاچه در مقاطع مختلف و استفاده از ان در بخش کشاورزی و توسعه سطح زیر کشت و نبودن وسایل سنجش کافی در مقاطع مخلف رودخانه و بعلاوه عدم علاقه اب متطقه ای و اب و فاضلاب برای سنجش دقیق این حرفها عمدتا جنبه ژورنالیستی دارد و از واقعیت عملی بسیار دور است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل