بازدید 7970
۱

کشف بیش از ۱۰ میلیارد کالای خانگی قاچاق در ماهشهر

جانشین مرزبانی خوزستان با اشاره به توقیف یک فروند شناور تجاری در آب‌های شمالی خلیج‌فارس، گفت: در این راستا بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای خانگی قاچاق کشف شده و ۶ متهم نیز دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۹۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 13 August 2020

به گزارش «تابناک»، سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، دریابانان ماهشهر روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در خور زهره یک فروند شناور تجاری را که حامل کالای قاچاق بود، شناسایی و متوقف کرد.

وی با بیان اینکه این کالای قاچاق خارجی با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده ۳۰ دستگاه یخچال دوقلو، ۱۵ دستگاه کولر و ۳۰ دستگاه لباسشویی با مارک کشورهای خارجی کشف شد.

جانشین مرزبانی خوزستان در پایان به دستگیری ۶ متهم در این رابطه اشاره کرد و گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
یک طوری میگه ده میلیارد ریال انگار یک کشتی کالای خانه گرفتن ! ده میلیارد دلار در لوازم خانگی به اندازه اثاث منزل دو یا سه نفر بیشتر نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل