بازدید 16657
۷

سوءقصد به جان بازپرس ویژه قتل پایتخت

قاضی بخشوده بازپرس ویژه قتل تهران، شب گذشته مورد سوءقصد از سوی افراد ناشناس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 12 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته، عباس بخشوده بازپرس ویژه قتل تهران و بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی ناحیه ۲۷ تهران، توسط دو موتورسوار مورد سوءقصد قرار گرفت.

موتورسواران با جسم سخت و سنگین دو ضربه به سر بازپرس امور جنایی تهران وارد و از محل فرار کردند. قاضی بخشوده شب گذشته کشیک دادسرای مرکز بود که پس از خروج از منزل در حوالی خیابان فدائیان اسلام مورد سوءقصد قرار گرفت.

به گفته قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، حال عمومی قاضی بخشوده پس از جراحی انجام شده، مساعد است و در بخش i.c.u یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است و تحت درمان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
قضاوت هاي ناعادلانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
از کجا معلوم که این حرف شما عادلانه است؟ معمولا بعضی آدم های متخلف سعی می کنند به هر شکلی شده قاضی و بازپرس را خفه کنند اگه شد با پول اگه نشد با تهدید و اگه نشد برداشتن از سر راهشون.
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
شايد هم عادلانه وبه ضرر فرد خاص
بنده خدا....امیدوارم جدی نباشه و زودتر از بیمارستان بیاد بیرون چون الان بودن در بیمارستان خطرات دیگه ای داره....واقعا چه جنایتکاران و لقمه حرومهایی در این مملکت وجود دارند که براحتی اقدام به قتل میکنند.کم کم دارم نا امید میشم خصوصا وقتی میبینم خیلی ها بدون رعایت پروتکلها میرن سفر و ویروس پراکنی میکنند ...اینکار و باعث مرگ بعضی دیگر شدن با زدن به سر بازپرس هیچ فرقی نداره که هیچ بدتر هم هست
عوضش امنیت داریم
واقعاْ جای خالی پلیس قضاپی که یکی از اقدامات مبتکرانه شهید بهشتی بود احساس می شود . از نیروی انتظامی انتظار برخورد و دستگیری مقتدرانه این اراذل و اوباش رو داریم!
لااقل ته این گزارش بنویسید که عامل و یا عوامل این سوء قصد تحت تعقیب و شناسائی قرار گرفته اند تا دل مردم خوش بشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل