بازدید 8222
حجت الاسلام ذاکر خبر داد

رأی قاطع مجمع نمایندگان آذربایجان غربی به مدرس خیابانی/گزینه ای شایسته با روحیه جهادی

کد خبر: ۹۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 12 August 2020

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی با بیان اینکه مدرس خیابانی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است، گفت: مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی تصمیم گرفت تا در جلسه رای اعتماد مجلس به مدرس خیابانی رأی مثبت دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری جلسه رأی اعتماد حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صمت در جلسه چهارشنبه ۲۲ مرداد گفت:‌ مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی صمت داشت و تصمیم گرفت در صحن مجلس ضمن حمایت از ایشان، رأی قاطعی به وی بدهد.

وی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی فردی مؤمن، پاکدست و دور از فتنه است، افزود: آقای مدرس خیابانی در به کارگیری نیروها و انتصابات خط قرمز فتنه را رعایت کرد و افرادی که در فتنه حضور داشتند در مجموعه وی دیده نمی‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر اینکه نگاه آقای مدرس خیابانی به مقوله صنعت و داخلی‌سازی صنعت بسیار مثبت است، گفت: ایشان بر صادرات و صادرات محصولات کشاورزی به خصوص محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی تأکید دارد.

حجت‌الاسلام ذاکر اضافه کرد: ایشان همچنین دارای روحیه جهادی است و ما انتظار داریم با کار و فعالیت جهادی پروژه‌های نیمه‌تمام مربوط به وزارت صمت در سراسر کشور را به سرانجام برساند و در همین راستا به پروژه‌ةای نیمه تمام استان آذربایجان غربی نیز توجه کند.

وی افزود: ما انتظار داریم سرمایه ایمیدرو نیز براساس عدالت تقسیم شود.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: مدرس خیابانی گزینه ای شایسته و با روحیه جهادی است که می تواند چالش های موجود وزارت صمت را کاهش دهد.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه فضای مجلس نسبت به آقای مدرس خیابانی مثبت است، گفت: پیش‌بینی می‌شود که وی رأی بالایی از مجلس کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار