بازدید 7099
۱

رايتل پيش‌رو ارائه خدمات در روزهاي تحريم و كرونا

کد خبر: ۹۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 11 August 2020

سختی‌ها و مشكلات كه فراگير می‌شود، مسئوليت اجتماعی معنا و مفهومی پررنگ‌تر از قبل پيدا می‌كند؛ در دوره فراگیری كرونا، كه تمام كشورهای جهان را درگیر کرده است، مسئوليت اجتماعی يك رسالت همگانی است.

در چنين شرايطی، شركت رايتل به عنوان يكي از اپراتورهای فعال در ارایه خدمات ارتباطی، تلاش كرده است تا سهم خود را در قبال اين مسئوليت اجتماعی به‌درستي ايفا كند تا سختی روزهای كرونایی را هر چند کم، كاهش دهد.

به همين دليل، در راستای تسهيل ارتباط ميان مشتركين، اين اپراتور توانست تا در شرايط سخت تحريم، با اتکا بر توان بومی و خودكفايی در عرصه خدمات ارتباطی قدم‌های موثری بردارد.

مقابله با كرونا و مکالمه رایگان

در روزهايي كه ديدار حضوري جاي خود را به تماس تلفنی داده است، رايتل براي اولين‌بار در سيستم ارتباطی كشور، امكان مکالمه رایگان درون شبکه را برای مشترکین خود فراهم کرد.

اين اقدام در جهت تحقق باورهای محوری اين شركت در دست‏یابی به افقی تازه در عرصه ارتباطات، توام با همراهی و همدلی با هموطنان و درعین حال سادگی بود. باور رايتل اين است كه کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی بیشتر هموطنان ‌شود.

هدیه اختصاصی رایتل برای خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات

رايتل نقش خود را در بسترسازی اطلاع‌رسانی خبرنگاران در روزهاي پر خبر ايفا كرد.

حضور حداکثری اهالی رسانه در جامعه برای بازتاب اخبار روز، این گروه را بیش از دیگران در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا قرار داده‌است، بر همین اساس سلامتی این گروه از جامعه بیش از پیش اهمیت می‌یابد، به همین دلیل رایتل در راستای اهمیت‌بخشی به وضعیت سلامت اهالی رسانه، تست رایگان کرونا را به مناسبت هدیه روز خبرنگار برای خبرنگاران حوزه فناوری و ارتباطات ارائه داد و متعهد شد درصورت ابتلای هر یک از اصحاب رسانه تا دستیابی شخص به سلامت کامل، در مسیر درمان از وی حمایت کند.

روز خبرنگار امسال نيز مانند سال گذشته برای اهالي رسانه با خبر تخصيص اينترنت رايگان همراه بود. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دستور رياست جمهوری براي خبرنگاران شرايطی را مهيا ساخت كه بتوانند با استفاده از شبکه رایتل 120 گيگابايت اينترنت رايگان يك ساله دريافت كنند.

همچنین برای آن دسته از خبرنگارانی كه سيم‌كارت رايتل در اختیار نداشتند شرایطی فراهم شد تا سيم‌كارت رايگان به همراه بسته اينترنت يكساله رايگان دريافت كنند. از زمان اعلام اين خبر و پس از ارسال كدبازيابي هديه روز خبرنگار بيش از ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از شركت رايتل هديه روز خبرنگار دريافت كردند.

سودآوري رايتل در ايام تحريم

با وجود تحريم‌هاي مضاعف آمريكا عليه ايران و در روزهايي كه اقتصاد كشور دست به گريبان چالش‌هاي اقتصادي است، شركت رايتل توانست در سال 98 به سوددهي برسد.

نتيجه بررسي صورت هاي مالي رايتل که در مجمع عمومي منتشر شد، حاكي از آن است كه اين شركت موفق به كسب 1،133ميليارد ریال سود خالص شده است و به اين ترتيب پس از ۸ سال از آغاز فعالیت خود، در سال مالی 98 براي اولين‌بار سودآور شد. ياسر رضاخواه مديرعامل رايتل در مجمع سالانه ضمن اعلام گزارش مالي اين شركت، گفت: «گزارش شرکت خدمات ارتباطی رایتل ارائه و به نظر سازمان حسابرسی، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی، عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ۹۸ از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب اعلام شد. برای اولین بار سود خالص در رایتل محقق شد و پس از ۸ سال از آغاز فعالیت، زیان 5،678 میلیارد ریالی این شرکت به سود 1،133 ميليارد ریالي در سال مالی ۹۸ تبدیل شد. افق اصلی مدیران رایتل پاسخگویی به نیاز داخلی سازمان تامین اجتماعی و ارتقاء کاربری‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در این سازمان و سپس بازار گسترده این فناوری در داخل و خارج است.»

اين سودآوري سبب شد تا شركت رايتل پس از هشت سال گذشت از آغاز فعاليت، در رده شركت‌هاي سودآور در سال جاري قرار گيرد. اين امر در حالي است كه فشارهاي اقتصادي و نوسانات بازار باعث آسيب بسياري از شركت‌هاي خصوصي و دولتي شده است. اين افتخار و قدم رو به جلو براي رايتل، به علت مديريت بديع و همچنين تلاش بي شائبه شركت رايتل در ارايه صحيح خدمات ارتباطي به مشتركين خود حاصل شده است. تلاشي كه از يكسو در بهبود عرضه امكانات و از سويي در بالا رفتن تقاضا ريشه دارد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عالیی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی