بازدید 4546

رئال مادرید مشتری گلزن یوونتوس شد

کد خبر: ۹۹۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 10 August 2020

مهاجم آرژانتینی و گلزن تیم فوتبال یوونتوس و زوج رونالدو در فصل اخیر سری آ و لیگ قهرمانان، در رادار باشگاه رئال‌مادرید قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حذف زودهنگام رئال‌مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا مدیران باشگاه رئال‌مادرید به فکر تقویت ترکیب خود در نقل‌وانتقالات تابستانی بیندازند و در این راستا تقویت خط حمله برای آن‌ها ظاهراً در اولویت قرار داد، چیزی که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها در تابستان ۲۰۱۸ کاملاً حس می‌شد.

شبکه تلویزیونی «مدیاسِت اسپورات» ایتالیا مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید نسبت به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس علاقه‌مند است و برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی حاضر است تونی کروس و یا ایسکو را نیز وارد این معامله کند. طبق این گزارش، ارزش این پیشنهاد مجموعاً ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

مدیران باشگاه یوونتوس، اما مصم به حفظ دیبالای ۲۶ ساله هستند و او را یکی از ارکان اصلی پروژه جدید خود با سرمربیگری آندره‌آ پیرلو می‌دانند. پیش از این نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلواسپورت»، مدعی شده بود باشگاه یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۵ تمدید خواهد کرد.

این مهاجم آرژانتینی که تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، اخیراً به عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A ایتالیا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ انتخاب شد. او در فصل اخیر در ۴۶ بازی از رقابت‌های مختلف بانوی پیر را همراهی کرد که حاصل آن ۱۷ گل‌زده و ۱۴ پاس‌گل بود. دیبالا که در سال ۲۰۱۵ از پالرمو به یوونتوس پیوست، تاکنون ۹۵ گل در ۲۲۸ بازی به ثمر رسانده و با این تیم پنج قهرمانی در سری A، سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی