بازدید 20326
۸

کاهش ۲۴۰۰تومانی دلار/ سکه هم نزولی شد

همزمان با تأکید رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت ارز، ریزش قیمت طلا و ارز در بازار آغاز شد و از روز جمعه تا عصر امروز قیمت دلار ۲۴۰۰ تومان کاهش یافت.
کد خبر: ۹۹۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 09 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، قیمت دلار که روز جمعه در معاملات بازاری‌ها ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورده بود بعد از اظهارات عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر کاهش قیمت ارز در روز‌های آینده به ۲۱ هزار تومان در معاملات پایانی امروز (یکشنبه) کاهش یافته است.

کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار بعد از آن در بازار ارز ثبت شد که روز جمعه ۱۷ مرداد، همتی، رئیس بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به برخی شایعات تاکید کرده بود: همین امروز و فردا قیمت ارز را پایین خواهیم آورد و به مردم نشان خواهیم داد که دولت هیچ وقت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نبوده است.

او گفته بود: در مدتی که شاهد نوسان بازار ارز هستیم، اقدامات زیادی انجام شده که در روز‌های آینده نتایج آنرا مشاهده می‌کنیم. به مردم می‌گویم که نرخ ارز این چیزی که می‌بینید نیست و نرخ ارزی که در بازار است (دلار ۲۳- ۲۴ هزار تومانی) واقعی نیست.

قیمت طلا و سکه نیز همزمان با کاهش قیمت ارز، ریزشی شده و قیمت سکه از ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ظهر پنج‌شنبه به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در معاملات پایانی امروز کاهش یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
نرخ واقعی دلار در حال حاضر 13 الی 14 هزار تومان است وتا پایان سال یک رقمی زیر 16 الی 19 هزار تومان باید باشد البته اگر اقایان دنبال منطق اقتصادی باشند و نرخ را بی خودی بالا نبرند
اره دیگه تا تونستن از آب گل الود ماهی گرفتن خوب که سود کردن قیمتو بیارن پایین کاملا درست که امروز وفردا میارید پایین همونطور که راحت بردید بالا
این نوع نوسانات در بازار مخرب تر از یک قیمت ثابت با اختلاف هزارتومانی است.
کارشناسان به گشایش اقتصادی و کاهش نرخ ارز و سکه خوش بین نیستند. و نتیجه ی این هیجانات در بازار ، تنها نوسانات کوتاه مدت خواهد بود. متأسفانه قیمت یازده میلیونی سکه و نرخ بیست و چند تومانی دلار اصلا مطلوب نیست و این نوسانات هزارتومانی گشایش تلقی نمی شود.
همه اش باد هواست همتی قمپز در میکند اونها عرضه پایین آوردن نرخ ارز و سکه را ندارند چون خودشون بالا میبرند وعده سر خرمن میدن چهل ساله سکه وارز و تورم را میبرند پایین هنور.....
خدا رو شکر که همچین مسئولین با کفایتی داریم
این موفقیت بزرگ را به دولت تدبیر تبریک می گوییم. بلاخره کلید کار خودش را کرد!!!!!!!!!!!!
قشنگ مشخصه وقتی دستوری میتونه 1 روزه 10 درصد بیاد پایین پس به همون شیوه هم بالا میره! پس قیمت دلار رو خود دولت گران میکنه برای تامین بودجه! اگه اینقدر کنترل خوبی بر قیمت ها داره میتونست نذاره قیمت اصلا به بالای 20 هزار برسه!!!
دروغ محض: به مردم نشان خواهیم داد که دولت هیچ وقت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نبوده است.
دولت دروغگو!!!
مبارکه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار