بازدید 22171
۶

نوبخت: تغییرات یارانه‌ای در راه است

نوبخت: تغییرات یارانه‌ای در راه استرئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اصلاح نظام یارانه در اصلاحیه ساختار بودجه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ 09 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، «محمدباقر نوبخت» گفت: نحوه پرداخت یارانه‌ها می‌تواند اصلاح و هدفمند شود. یارانه حمایت معیشتی ناشی از افزایش نرخ بنزین را به ۶۰ میلیون نفری که فکر می‌کردیم نیازمندتر هستند تاکنون داده‌ایم و امیدواریم که هدفمند پرداخت شود. قطعا ۲۲-۲۰ میلیون نفری که این یارانه را دریافت نمی‌کنند، قطعا گلایه دارند. اگر هم یارانه را به همه بدهیم که یعنی آن را هدفمند توزیع نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در برنامه اصلاح ساختار بودجه هم موضوع اصلاح پرداخت یارانه‌ها را گنجانده‌ایم. انشالله با تصویب این برنامه از سوی مجلس، حتی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را هم بر مبنای همین اصلاح ساختار، ارائه می‌دهیم. به میزانی که برنامه اصلاح ساختار بودجه در مجلس، تصویب شود؛ آن را در لایحه بودجه سال بعد لحاظ خواهیم کرد و در جهت اصلاح اعداد و ارقام عمل می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
چندرغاز پول به مردم با منت میدین بازم براش برنامه دارین؟ این همه پول از مردم میگیرین بازم برنامه دارین؟
خدارو شكر كه تحريمها و گراني روي يارانه تاثير نداشته و همون 45000تومان باقيمانده دست اقاي نوبخت هم درد نكنه كه هميشه شفاف صحبت ميكنه و دلسور مردم ضعيف هستن
جاماندگان سهام عدالت چي شدند؟
باز این دفعه دیگه چه فکری برای خالی کردن جیب مردم کردید؟
چند سال هست که یارانه من قطع کرده اند درحالی حقوق کمی دریافت میکنم و خانه و ماشین هم ندارم.ولی من را جزو طبقه ثروتمند محسوب کرده اند.
والا من خودم یکی از همون افرادی هستم ک یارانه بنزین بهم ندادن هم سرپرست خانوار هستم هم بازنشسته تامین اجتماعی و خدا شاهده ک هیچ مال و اموالی؟هم ندارم و با دو فرزند در یک زیر زمین سی متری تو منطقه نظام آباد هستم.....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل