بازدید 5563
گزارش

ماشین گلزنی استقلال در ۳بازی آخر پنچر است؟

ماشین گلزنی استقلالی‌ها شامل این زوج رویایی احتمالا برای دیدار‌های بعدی هم شکل نمی گیرد و شاید ارسلان تا لیگ قهرمانان آسیا شرایط بازی رسمی را پیدا نکند.
کد خبر: ۹۹۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 09 August 2020

مهاجم جوان و گلزن استقلال در بازی با شهرخودرو یک گل زیبا زد، اما در همان بازی مصدوم و تعویض شد و خبر می رسد که احتمالا سه دیدار پایانی و حیاتی فصل در بازی های داخلی را ازدست خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، ارسلان مطهری بازی حیثیتی با سپاهان اصفهان در جام حذفی که دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را از دست داده و باید از خانه تماشاچی این دیدار حساس باشد. در این حال شایعه مصدومیت دیاباته هم به گوش می رسد و در صورت صحت این شایعه، کار استقلال در نوک خط حمله گره خواهد خورد. این کابوس برای فرهاد مجیدی وقتی جدی تر می شود که بشنویم ماشین گلزنی استقلالی‌ها شامل این زوج رویایی احتمالا برای دیدار‌های بعدی هم شکل نمی گیرد و شاید ارسلان تا لیگ قهرمانان آسیا شرایط بازی رسمی را پیدا نکند.

ماشین گلزنی استقلال در ۳بازی آخر پنچر است؟

فعلا گفته می‌شود شاید ارسلان در بازی با پیکان هم نباشد. موضوعی که همه استقلالی‌ها را نگران وضعیت ارسلان کرده است . کادرفنی اعتقاد دارد به طور دقیق نمی‌توان زمان بازگشت مطهری را تخمین زد. مطهری این اواخر تبدیل به ذخیره طلایی فرهاد مجیدی شده بود، اما به هرحال این مصدومیت بدموقع می‌تواند کار او را خراب کرده و حتی فصل را برایش تمام کند؛ آن هم در حالی که مسلما این بازیکن در بازی با سپاهان اصفهان به کار مجیدی می‌آمد.

استقلال در لیگ برتر، سپاهان را شکست داد و حالا به دنبال تکرار آن پیروزی در جام حذفی باشگاه‌های کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی