بازدید 4654

رکوردهای رویایی پرسپولیس که با باخت دیشب خراب شد

کد خبر: ۹۹۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 08 August 2020

تیم پرسپولیس شب گذشته در حالی که قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر قطعی شده بود و بازیکنان این تیم به فکر برپایی جشن قهرمانی در استادیوم آزادی بودند به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان در این بازی نتیجه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کردند و تنها گل سبزپوشان اصفهانی را وحید محمدزاده در دقیقه ۲۵ وارد دروازه بوژیدار رادوشوویچ کرد.

پس از ۱۸۱۴ روز، شکست در آزادی

آخرین بار و در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی در ذوب آهن بود که اصفهانی‌ها توانستند پرسپولیس را در تهران شکست دهند. شاگردان بوناچیچ بالاخره پس از ۴ سال و ۱۱ ماه و ۱۹ روز موفق شدند در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس بگذرند.

قطع نوار برد های پرسپولیس پس از ۱۶ بازی

پرسپولیس آخرین بار در هفته یازدهم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب نفت مسجد سلیمان شد. آن دیدار در تاریخ اول آذر ۹۸ برگزار شد و حالا سرخپوشان پس از ۲۶۰ روز در لیگ برتر طعم تلخ شکست را چشیدند.

نرسیدن به رکورد طلایی پوشان

رکورد طولانی‌ترین شکست ناپذیری تاریخ لیگ برتر در اختیار سپاهان است. سپاهان در لیگ دهم با هدایت قلعه‌نویی در هفته هفتم ۳-۴ به استقلال باخت و دیگر تا شکست ۳-۲ مقابل مس کرمان در هفته بیست و نهم هیچ شکستی را تجربه نکرد تا ۲۱ بازی بدون شکست برای این تیم ثبت شود. سرخپوشان مصمم بودن تا پایان لیگ امسال شکستی را تجربه نکنند و در فصل بعد نیز به آمار خود اضافه کنند تا از رکورد سپاهان عبور کنند که این امر میسر نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار